Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie felgi aluminiowe do A4 B6?


BogdanT

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

jestem kompletnym laikiem w temacie, dostałem 2002 A4 avant 1.9tdi od teścia i chcę zmienić aktualnie założone alu 16-tki na 17 albo 18 cali.

Od których modeli/roczników będą pasowały bez żadnych "przeróbek" - B5, B7 ?

Teraz są takie 16" (zdjęcie).

Pozdrawiam

 

IMG_20230812_215014.jpg

Edytowane przez BogdanT
photo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musza mieć rozstaw 5x112 i otwór centralny 57.1 lub większy, dasz wtedy pierścienie centrujące. Od B6 w góre. Szerokość i ET musisz dobrać iniwidualnie. Jakie ET to zależy od szerokości felgi i odwrotnie. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ori koła 17"  jakie zakłada fabryka.

-szerokość felgi  7,5J  H2

-ET 45

-opona 235/45/17

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi, niestety kompletnie nie znam się, dlatego może będę pytał tak (będę wklejał zdjęcia):

te będą pasowały?

alu1.jpg

alu4.jpg

Edytowane przez BogdanT
photo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze będą pasowały, tylko będą schowane w nadkola. Drugie trzeba sprawdzić rozstaw i ET. Do felg z A3 trzeba dać dystanse. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz kalkulator ET możesz porównać felgi , np.wpisz tą z pierwszego zdjęcia i porównaj inne które chcesz.

Czym większe ET tym felga bardziej  schowane w nadkolu ,mniejsze  ET to wysunieta w stronę obrysu błotnika.

https://jr-wheels.pl/kalkulator-et

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz zwykły zawieszenie 1BA i chcesz koła 17-stki ,to szukaj 7.5 x 17 ET 45, 42 35 opona 235/45  lub 8.5x17 ET 45.42.35 opona też 235. 

Edytowane przez A4b6quattro
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję pięknie za Wasze odpowiedzi.