Riv955 Opublikowano 30 Sierpnia 2023 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2023 Faktycznie, kostka pod obudową filtra była wypięta. Zostaje problem alternatora, ale nie mam jak tego sam sprawdzić więc podjadę do kumpla w przyszłym tygodniu i ogarnę - sprawdzałem ładowanie i wszystko jest wzorowo tylko sterownik silnika go nie widzi.
Tomek2309 Opublikowano 31 Sierpnia 2023 Opublikowano 31 Sierpnia 2023 W mojej audi A4 b8 cjca 143km również wywala komunikat o niskim ciśnieniu oleju. Jak auto się nagrzeje i wskazówka dolatuje do 90° to przy postoju wywala komunikat. Gdy ruszę nagle gasnie i tak od postoju do ruszania. Zauważyłem ,że co jakiś czas wyrzuca mi komunikat dpf-u i bierze olej. Przebieg 260 tys. Czujnik sprawdzony . Macie jakieś sugestie ?
RALF76 Opublikowano 1 Września 2023 Opublikowano 1 Września 2023 7 godzin temu, Tomek2309 napisał(a): W mojej audi A4 b8 cjca 143km również wywala komunikat o niskim ciśnieniu oleju. Jak auto się nagrzeje i wskazówka dolatuje do 90° to przy postoju wywala komunikat. Gdy ruszę nagle gasnie i tak od postoju do ruszania. Zauważyłem ,że co jakiś czas wyrzuca mi komunikat dpf-u i bierze olej. Przebieg 260 tys. Czujnik sprawdzony . Macie jakieś sugestie ? pierwsze jakie masz błędy, jaka wartość sadzy w dpf?? drugie jeśli wyrzuca komunikat dpfu to oznacza że jest prawdopodobnie zapchany i co chwila się wypala powodując rozrzedzanie oleju i możliwe stąd komunikat o niskim ciśnieniu, można szybko doprowadzić do zatarcia silnika .....
Tomek2309 Opublikowano 1 Września 2023 Opublikowano 1 Września 2023 Nie wiem jaki kod błędu jedynie dodam że mam ubytek oleju rzędu 0,6l na 1000km . Po dodaniu jest lepiej i komunikat rzadziej sir pojawią
Muskel1 Opublikowano 1 Września 2023 Opublikowano 1 Września 2023 Zdiagnozowanie problemu na podstawie tego co podałeś jest niemożliwe. Jak będziesz miał więcej konkretnych informacji jak np. pełny auto-scan, oraz informacje dotyczące wartośc zapełnienia i wartości różnicy ciśnień dpf, będzie jakiś punkt zaczepienia, a tak to szukanie w ciemnio i gdybanie.
Riv955 Opublikowano 1 Września 2023 Autor Opublikowano 1 Września 2023 (edytowane) Ogarnij dpfa i zmień olej, miałem takie same objawy i u mnie wystarczyło to - przy próbach wypalania dpfu podaje więcej paliwa które, jeżeli dpf jest zapchany i nie daje się wypalić, spływa po tłokach i rozrzedza olej. Nie jeździj tak, bo może to prowadzić nawet do zatarcia silnika, rozrzedzony olej nie ma możliwości smarnych. Jak wykluczysz tą przyczynę i nie pomoże, będziesz szukać dalej, ale tak czy siak jeżeli wywala mu już kontrolkę dpf to znaczy że jest bardzo zapchany i przeszedł kilka nieudanych prób regeneracji - normalnie wypalanie przebiega bez żadnej kontrolki itp. Wracając do mojego problemu, został tylko błąd alternatora - w środę jadę do mechanika, podłącze go pod vaga i zobaczę o co dokładnie chodzi i czy chodzi o spięta/zaśniedziała kostkę, czy to grubszy temat Edytowane 1 Września 2023 przez Riv955
Tomek2309 Opublikowano 4 Września 2023 Opublikowano 4 Września 2023 Dzięki wielkie, umowie się na czyszczenie i dam znać.
Tomek2309 Opublikowano 4 Września 2023 Opublikowano 4 Września 2023 Panowie czyścić, czy usuwać dpf? Jakie to są kwoty ktoś się orientuje ?
Muskel1 Opublikowano 4 Września 2023 Opublikowano 4 Września 2023 Jak palec złamiesz też dłoń amputujesz? Oddaj do profesjonalnego czyszczenia a nie rób druciarstwa. DPF to część eksploatacyjna jak wszystkie inne i należy ją wymienić/wyczyścić.
Riv955 Opublikowano 6 Września 2023 Autor Opublikowano 6 Września 2023 (edytowane) W Polsce zaczynają zwracać na to uwagę, ostatnio na Podkarpaciu była akcja sprawdzania emisji spalin i czy dpf jest na miejscu - jeżeli usuniesz i Cie złapią, albo na przeglądzie diagnosta zrobi rzecz jak należy i zauważy wycięty dpf, automatycznie masz zabrany dowód i będziesz musiał kupić dpf tak czy siak, a to nie są tanie rzeczy. Nie baw się w to, taka moja opinia Co do kosztów, sama regeneracja to koszt rzędu 600-800zl, ale demontaż to katorga... W warsztacie za sam montaż demontaż dostawałem oferty of 1000zl do 1800zl. Edytowane 6 Września 2023 przez Riv955
Riv955 Opublikowano 6 Września 2023 Autor Opublikowano 6 Września 2023 Ciąg dalszy problemów został już tylko błąd U100800 magistrala CAN brak sygnału alternatora. Wydaje mi się, że to regulator napięcia? Czy ktoś wie jaki kod ma w a4 b8 cglc oryginalny regulator? Alternator BOSCHa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się