Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Uciekający czynnik klimatyzacji w Audi A4 B9


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Plamy przy zaworku są normalne od podłączania końcówek. 

Opublikowano
1 godzinę temu, Muskel1 napisał(a):

Plamy przy zaworku są normalne od podłączania końcówek. 

Ok tak też pomyślałem, zastanawia mnie tylko ta wycieraczka ale z drugiej strony po wyciągnięciu schowka nie ma więcej żadnych śladów w środku. 

Opublikowano

Plama na wycieraczce może mieć wiele przyczyn. Albo ktoś miał na podeszwie resztki kontrastu albo ktoś położył coś na wycieraczce. Kapać na wycieraczkę nie ma co w tamtym miejscu.

Opublikowano
W dniu 21.09.2023 o 10:21, Muskel1 napisał(a):

Plama na wycieraczce może mieć wiele przyczyn. Albo ktoś miał na podeszwie resztki kontrastu albo ktoś położył coś na wycieraczce. Kapać na wycieraczkę nie ma co w tamtym miejscu.

Dobra, w takim razie składam to i sam chyba nic nie znajdę, będę musiał podjechać na jakiś dobry serwis. 

  • 1 rok później...
Opublikowano
W dniu 20.09.2023 o 14:01, Muskel1 napisał(a):

Raczej nie bo kontrast świeci na jaskrawy żółto-zielony jak te markery tekstów. Patrząc na miejsca u Ciebie jest to raczej smar.

 

32640113bi.jpg.d4bc3e9e93275be4ad3407f7bb7e7713.jpgLecksuche_Klimaanlage-999x1024.png.b0bc42e64d77256c51eb5369f936befb.png

Jeśli był wstrzyknięty kontrast to do sprawdzenia wystarczy „zwykła” latarka UV ?

Opublikowano

Tak.

Opublikowano (edytowane)

Dziękuję. Jeśli czynnik był uzupełniony i dodany kontrast ponad miesiąc temu to czy na dzień dzisiejszy powinna być szansa znalezienia wycieku posługując się latarką UV?

Edytowane przez A4B9
Opublikowano

Wszystko zależy od wielkości nieszczelnego miejsca, ale myślę, że po miesiącu powinno być coś widoczne.

Opublikowano

🤝

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W dniu 12.09.2023 o 18:56, Muskel1 napisał(a):

Nieszczelność może być w miejscu niewidocznym wewnątrz auta (parownik) co tłumaczyłoby powód dlaczego nieszczelności nie znaleziono.

 

Miałem uzupełniony układ czynnikiem z kontrastem, niestety po 2 miesiącach już go nie ma 😕. Mam latarkę UV (495) PR szukałem na przewodach, chłodnicy, skraplaczu, rurkach, zaworach i sprężarce… niestey nic . Czas zaglądnąć do środka, jak dużo należy rozebrać aby dostać połączeń i do parownika? Sądzę że sam schowek nie wystarczy.

Opublikowano

Parownik jest jedną z możliwości ale jest to bardzo rzadko. Wątpię aby to był parownik. Rozbierana jest kupę i można to sobie raczej darować. Sprawdź jeszcze raz wszystko dokładnie. Na auto na podnośnik widłowy i od dołu wszystko sprawdzaj.

Opublikowano
Godzinę temu, Muskel1 napisał(a):

Parownik jest jedną z możliwości ale jest to bardzo rzadko. Wątpię aby to był parownik. Rozbierana jest kupę i można to sobie raczej darować. Sprawdź jeszcze raz wszystko dokładnie. Na auto na podnośnik widłowy i od dołu wszystko sprawdzaj.

Jeśli gaz był nabijany 2 miesiące temu i powoli schodził to kontrast teraz  powinien być jeszcze widoczny ? 

Opublikowano
3 godziny temu, Muskel1 napisał(a):

Parownik jest jedną z możliwości ale jest to bardzo rzadko. Wątpię aby to był parownik. Rozbierana jest kupę i można to sobie raczej darować. Sprawdź jeszcze raz wszystko dokładnie. Na auto na podnośnik widłowy i od dołu wszystko sprawdzaj.

Ok, będę szukać . 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...