Muskel1 Opublikowano 21 Września 2023 Opublikowano 21 Września 2023 Plamy przy zaworku są normalne od podłączania końcówek.
puczyl1990 Opublikowano 21 Września 2023 Autor Opublikowano 21 Września 2023 1 godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Plamy przy zaworku są normalne od podłączania końcówek. Ok tak też pomyślałem, zastanawia mnie tylko ta wycieraczka ale z drugiej strony po wyciągnięciu schowka nie ma więcej żadnych śladów w środku.
Muskel1 Opublikowano 21 Września 2023 Opublikowano 21 Września 2023 Plama na wycieraczce może mieć wiele przyczyn. Albo ktoś miał na podeszwie resztki kontrastu albo ktoś położył coś na wycieraczce. Kapać na wycieraczkę nie ma co w tamtym miejscu.
puczyl1990 Opublikowano 23 Września 2023 Autor Opublikowano 23 Września 2023 W dniu 21.09.2023 o 10:21, Muskel1 napisał(a): Plama na wycieraczce może mieć wiele przyczyn. Albo ktoś miał na podeszwie resztki kontrastu albo ktoś położył coś na wycieraczce. Kapać na wycieraczkę nie ma co w tamtym miejscu. Dobra, w takim razie składam to i sam chyba nic nie znajdę, będę musiał podjechać na jakiś dobry serwis.
A4B9 Opublikowano 24 Sierpnia Opublikowano 24 Sierpnia W dniu 20.09.2023 o 14:01, Muskel1 napisał(a): Raczej nie bo kontrast świeci na jaskrawy żółto-zielony jak te markery tekstów. Patrząc na miejsca u Ciebie jest to raczej smar. Jeśli był wstrzyknięty kontrast to do sprawdzenia wystarczy „zwykła” latarka UV ?
A4B9 Opublikowano 24 Sierpnia Opublikowano 24 Sierpnia (edytowane) Dziękuję. Jeśli czynnik był uzupełniony i dodany kontrast ponad miesiąc temu to czy na dzień dzisiejszy powinna być szansa znalezienia wycieku posługując się latarką UV? Edytowane 24 Sierpnia przez A4B9
Muskel1 Opublikowano 24 Sierpnia Opublikowano 24 Sierpnia Wszystko zależy od wielkości nieszczelnego miejsca, ale myślę, że po miesiącu powinno być coś widoczne.
A4B9 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu W dniu 12.09.2023 o 18:56, Muskel1 napisał(a): Nieszczelność może być w miejscu niewidocznym wewnątrz auta (parownik) co tłumaczyłoby powód dlaczego nieszczelności nie znaleziono. Miałem uzupełniony układ czynnikiem z kontrastem, niestety po 2 miesiącach już go nie ma 😕. Mam latarkę UV (495) PR szukałem na przewodach, chłodnicy, skraplaczu, rurkach, zaworach i sprężarce… niestey nic . Czas zaglądnąć do środka, jak dużo należy rozebrać aby dostać połączeń i do parownika? Sądzę że sam schowek nie wystarczy.
Muskel1 Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu Parownik jest jedną z możliwości ale jest to bardzo rzadko. Wątpię aby to był parownik. Rozbierana jest kupę i można to sobie raczej darować. Sprawdź jeszcze raz wszystko dokładnie. Na auto na podnośnik widłowy i od dołu wszystko sprawdzaj.
A4B9 Opublikowano 2 godziny temu Opublikowano 2 godziny temu Godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Parownik jest jedną z możliwości ale jest to bardzo rzadko. Wątpię aby to był parownik. Rozbierana jest kupę i można to sobie raczej darować. Sprawdź jeszcze raz wszystko dokładnie. Na auto na podnośnik widłowy i od dołu wszystko sprawdzaj. Jeśli gaz był nabijany 2 miesiące temu i powoli schodził to kontrast teraz powinien być jeszcze widoczny ?
A4B9 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu 3 godziny temu, Muskel1 napisał(a): Parownik jest jedną z możliwości ale jest to bardzo rzadko. Wątpię aby to był parownik. Rozbierana jest kupę i można to sobie raczej darować. Sprawdź jeszcze raz wszystko dokładnie. Na auto na podnośnik widłowy i od dołu wszystko sprawdzaj. Ok, będę szukać .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się