Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak ogrzewania w A4 B8


strucha3
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez strucha3,

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowicze. Mam problem z grzaniem w swojej A4 B8 2012 2.0 diesel. Wymieniłem termostat i przeczyściłem chłodnicę. Oba węże nagrzewnicy gorące, ale z kratek leci zimne powietrze.  Podczas testów w  VCDS zaczyna lecieć gorące powietrze, jednak gdy odłączę komputer i wyjadę na miasto auto znów przestaje grzać. Co poradzić z tym? Kwestia kalibracji w komputerze, a może trzeba dobrać się do klap zimnego i ciepłego powietrza? Z każdej kratki wieje zimą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędów żadnych nie ma, zapomniałem dopisać. Jutro doślę auto scan, bo nie zrobiłem screenów ze względu na brak błędów. 

Edytowane przez strucha3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie screeny tylko dokument tekstowy .txt

Nastawy podstawowe w panelu klimy za pomocą VCDS przeprowadziłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam autoscan i plik z jednym błędem. Został skasowany i nie wraca. Dwa dni temu zlokalizowałem nieszczelność w wężu powrotnym od nagrzewnicy. Wymieniony, a cały układ odpowietrzony ( płyn wlewany na uruchomionym silniku).

Log-51516-WAUZZZ8K6DA031936-300970km.txt Log-51516B-WAUZZZ8K6DA031936.txt

Zawartość dodana 6 minuty później

Co do nastaw podstawowych sytuacja wygląda jak na zdjęciu i nie wiem co dalej zrobić. Proszę wybaczyć mi moją niekompetentność, ale jestem kompletnym laikiem i posiłkuję się na wiedzy zdobytej w internetach. Z programu korzystam u brata w warsztacie, ale załoga tej firmy nie jest zbyt dobra w obsłudze VCDS. Tam mi powiedzieli, że to na pewno klapy. Jednak nim zdecyduję się na wybebeszenie całego kokpitu chciałbym mieć pewność czy to na pewno to, a mam powody by wspomnianej załodze nie wierzyć. Pochodzę z małej mieściny i ciężko o wykfalifikowanego mechanika.  

basic.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykonaj nastawy podstawowe silniczków klap w sterowniku klimy i obserwuj przy tym w rozszerzonych blokach pomiarowych wartości zadane i wymagane silniczków czy się przestawiają jak należy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rozwiązanie

Witam po przerwie, problem z grzaniem rozwiązany. Cały szkopuł tkwił w nagrzewnicy, była mocno zabita mimo gorących węży. Przy okazji został wymieniony zawór płynu chłodzącego. Dziękuję @Muskel1za zaangażowanie. Mam nadzieję, że komuś ta wskazówka pomoże. Pozdrawiam ! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

300K, aczkolwiek bardziej winiłbym poprzedniego właściciela amatora, który podejmował się naprawy wszelkich usterek własnymi rękoma z mizernym skutkiem. Z pewnością była lana woda zamiast płynu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...