byqu Opublikowano 4 Listopada 2023 Opublikowano 4 Listopada 2023 Siemanko, wiem, że na forum jest temat z tym związany ale mimo wszystko nie jestem co do końca przekonany o tym co robić. Otóż w moim audi, po nocnym postoju słyszę niepokojące dźwięki, podejrzewam, że już trochę napinacz niedomaga albo łańcuch. Auto jest po chipie oraz po drobnych zmianach takich jak turbo, cooler, wydech. Stąd też chciałbym aby wszystko co związane z silnikiem było na najwyższym poziomie. Wracając do tematu głównego. Zastanawiam się nad nieco profilaktyczną oraz nadwyraz szybką wymianą tego rozrządu. Ceny z ASO jak wiadomo są dosyć spore, mogę dostać u kolegi w lepszych pieniądzach rozrząd przepakowywany przez firmę SWAG. Moje pytanie do Was czy ktoś korzystał z takich zestawów? Jak to wygląda. Dotychczas siedziałem w innej marce i tam często można było trafić właśnie w pudełku SWAG czy FEBI orygialny rozrząd który posiadał jedynie zeszlifowane logo producenta. Czy w przypadku Audi również tak jest? Drugie pytanie, czy jeśli w kompie wszystko wychodzi git (grupy 90 i 93) to warto coś tam robić? Muszę wymienić uszczelniacz ponieważ cieknie olej i zastanawiam się nad taką wymianą plus czy tylko zrobić sam uszczelniacz, nową uszczelkę pod napinacz oraz ewentualnie ślizgi które często się wycierają (przynajmniej w innych rozrządach na łańcuchu). Ślizgi firmy mehenker wydają się ciekawą opcją. Podsumowując: 1. Czy można trafić na orygialny rozrząd pakowany przez SWAG lub FEBI? (Nie mówię o firmach produkujących zamienniki typu FAI) 2. Czy jeśli na kompie nie wyjdzie przestawienie rozrządu to bawić się w wymianę, nieukrywając dość kosztowną, czy zmienić tylko uszczelniacz? Co wtedy ze ślizgiem? Warto zmienić kiedy już pokrywa ściągnięta? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
sahipp Opublikowano 4 Listopada 2023 Opublikowano 4 Listopada 2023 (edytowane) ad 1 zdarza się że firmy które tylko przepakowują przez pomyłkę mogą dać coś dobrego... chodź przeważnie jest w drugą stronę 😉 co do rozrządu nie wiem czy jest na to szansa... ja polecam markę INA... ad 2 - nie wiem Edytowane 4 Listopada 2023 przez sahipp
przem8 Opublikowano 4 Listopada 2023 Opublikowano 4 Listopada 2023 3 godziny temu, byqu napisał(a): 1. Czy można trafić na orygialny rozrząd pakowany przez SWAG lub FEBI? (Nie mówię o firmach produkujących zamienniki typu FAI) Wątpliwe, a na pewno w przypadku napinacza z fazatorem. 3 godziny temu, byqu napisał(a): Czy jeśli na kompie nie wyjdzie przestawienie rozrządu to bawić się w wymianę, nieukrywając dość kosztowną, czy zmienić tylko uszczelniacz? Co wtedy ze ślizgiem? Parametry mogą być ok, a npinacz będzie walić i hałasować więc tak jego stanu nie określisz. Jeśli terkocze do 2s przy odpalaniu to zostaw to w spokoju. A najlepsza opcja to montaż napinacza bez fazatora i wywalenie go z softu przez tunera. Spokój na wieki i cisza przy odpalaniu nawet jak przestoi całą zimę przy mrozach na dworze. A firmę mehenker to sobie daruj. JAk musisz wymieniać uszczelki przy napinaczu, a masz jeszcze fabryczny napinacz i powyżej 200tys przebiegu to ja bym wymienił napinacz na taki bez zmiennej fazy. Poza tym temat oklepany i masz całą encyklopedię o nim na forum 1
byqu Opublikowano 6 Listopada 2023 Autor Opublikowano 6 Listopada 2023 Dziękuje bardzo za odpowiedzi a powiedzcie mi jeszcze, zamówiłem na próbę z tej firmy która przepakowuje. Myślicie, że to może być ori? Zawartość dodana 49 minuty później Temat do zamknięcia. Ostatecznie zdecydowałem się na zmianę napinacza na taki bez fazatora. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się