Skowron16 Opublikowano 6 Lutego Autor Opublikowano 6 Lutego Godzinę temu, Szyszunia napisał(a): A u Ciebie jak tam, rozwiązałeś problem? Jeżeli masz pewność, że u Ciebie nagrzewnica, to nie pierdziel się z czyszczeniem jej bo wymiana nagrzewnicy w modelach b6/b7 to wcale nie jest znowu wyczyn. Jeżeli jeszcze masz ten problem, daj znać a podam link z którego korzystałem podczas wymiany nagrzewnicy na nową. wypłukałem nagrzewnicę wymieniłem rozrząd z pompą wody. Przez chwile było dobrze dopóki nie wybrałem się w dłuższą trasę po powrocie układ zapowietrzony a po odkręceniu zbiorniczka wyrównawczego wywaliło płyn. Padła decyzja o ściągnięciu głowicy i okazało się że był przedmuch do kanału chłodzącego
Langista Opublikowano 6 Lutego Opublikowano 6 Lutego Jak dolne węże zimne to termostat sprawny nie jest, dla mnie to oczywiste..
Szyszunia Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca W dniu 6.02.2024 o 21:14, Langista napisał(a): Jak dolne węże zimne to termostat sprawny nie jest, dla mnie to oczywiste.. U mnie problem rozwiązany, do roboty poszła uszczelka pod głowicą , jest po problemie. Dolny wąż od chłodnicy byl zimny ponieważ termostat nie otwierał mimo że był sprawny, w razie czego wymieniony na nowy także sprawny, sprawdzany przed założeniem przez zagotowanie w wodzie. Dlatego termostat się nie otwierał ponieważ w silniku robił się tzw. bombel powietrza przez "dmuchniętą" uszczelke i mógłbym nawet godzine gazować i termostat by się nie otworzył.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się