Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana BLB na BKD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, tak jak w temacie chce wymienić silnik BLB na BKD. Chciałbym dowiedzieć się jak wygląda sprawa DPF? Czy BKD taki filtr posiadał? Jeżeli tak to co trzeba wymienić aby taki silnik umieścić w a4 b7. Może nie trzeba wymieniać nic? Wiem, ze takie tematy już były ale nie znalazłem nigdzie takiej informacji. 

Opublikowano

BKD nie było w B7. To nie jest silnik z B7.

Opublikowano
15 minut temu, Muskel1 napisał(a):

BKD nie było w B7. To nie jest silnik z B7.

Ja to wiem, a3/octavia/superb i podobne. Jednak silnik pasuje do a4 b7. I tak mam silnik do wymiany więc dobrze jest wrzucić coś bez wadliwej pompy oleju. Temat już taki był na forum i auta jeżdzą. Chodzi mi tylko o wersję z dpf. Wiem, że bkd były z dpf i bez. Jeżeli silnik mial dpf to jak to sie ma do blb? Co trzeba wymienić ? Co może zostac? 

Opublikowano (edytowane)

Nie ma DPF, różnica chyba jest taka, że w B7 silnik jest wzdłużnie, a bkd to silnik montowany poprzecznie i osprzęt ma w innych miejscach mocowania. Otwory są ale trzeba je przegwintować.

 

Będziesz musiał też przerobić wzmocnienia miski olejowej na inny smok pompy oleju (blb nie ma chyba czujnika w misce oleju a bkd ma).

Edytowane przez Langista
Opublikowano
Teraz, Langista napisał(a):

Nie ma DPF, różnica chyba jest taka, że w B7 silnik jest wzdłużnie, a bkd to silnik montowany poprzecznie i osprzęt ma w innych miejscach mocowania. Otwory są ale trzeba je przegwintować.

Dziękuję akurat to jest najmniejszym problemem, czyli żaden BKD nie miał DPF? To zmienia postać rzeczy :)

 

Opublikowano
Godzinę temu, Langista napisał(a):

Nie ma DPF, różnica chyba jest taka, że w B7 silnik jest wzdłużnie, a bkd to silnik montowany poprzecznie i osprzęt ma w innych miejscach mocowania. Otwory są ale trzeba je przegwintować.

 

Będziesz musiał też przerobić wzmocnienia miski olejowej na inny smok pompy oleju (blb nie ma chyba czujnika w misce oleju a bkd ma).

To akurat wiem, smok od AWX, miska zostaje od BLB, trzeba tylko ją delikatnie przerobić. Super, to załatwiam silnik i działam. 

Opublikowano

@Langista A powiedz mi jeszcze orientujesz się od czego najlepiej założyc sprzęgło do BKD? Zakładalem juz 3 od BLB w ciagu 11 lat i zawsze są z nimi problemy.

Opublikowano

Jak masz wał z bkd to i sprzęgło z bkd będzie 1:1

Opublikowano
Godzinę temu, Langista napisał(a):

Jak masz wał z bkd to i sprzęgło z bkd będzie 1:1

Może to będzie lepsze rozwiązanie od BLB. Zobaczymy :). Dziękuję 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...