adamooo Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Chłopaki wczoraj chciałem założyć zakupione felgi na furacza..i okazało się przy wyważaniu że są pokrzywione..i tu pytanie czy opłaca się regenerować ? Jaka jest odporność po naprawie ? Jakie są przybliżone koszty za komplet 18 ?
Sprinter Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Adam to zależy jak mocno są walnięte, jeśli lekkie odejścia, to możesz dać do wyrównania, tylko ich uczul żeby Ci nie poniszczyli zewnętrznej powłoki lakieru, itp. Jeśli biją okrutnie, to odpuść. Wytrzymałość będzie podobna, tutaj nie różnica jeśli w ogóle, to okaże się minimalna.
adamooo Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2007 własnie nie czuje żeby biły..pewno okaże się jak pojade troche szybciej..
Sprinter Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Widziałeś je jak "tańczą" na wyważarce ? Mocno było czy nie ? W ogóle jakie wyszły niedowagi ?
Gość spedyt Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 tylko ich uczul żeby Ci nie poniszczyli zewnętrznej powłoki lakieru Przy prostowaniu powinno się felgi pomalować bo aluminium jest bardzo miękkie i zostaną ślady Jeżeli nie trzeba dawać dużo ołowiu to śmiało naprawiaj, nowe będą na pewno więcej kosztowały
adamooo Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2007 tzn jak mi wulkanizator przyklejał ciężarki to na 2 felach przykleił 98g. Fele są pokrzywione tylko od wewnątrz..z zewnątrz wszystko okej..
Sprinter Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 98g to sporo, nie jeździj na nich zbyt długo, bo je załatwisz do końca. Jeśli dostały tylko po wewnętrznej, to śmiało dawaj do zrobienia, zapłacisz ze 150zł za komplet i powinno być ok. @spedyt Jasne, chyba, że ktoś robi z głową lub nie są walnięte po zewnętrznej
basen Opublikowano 8 Kwietnia 2007 Opublikowano 8 Kwietnia 2007 prostuj prostuj wystarczy male bicie i lozysko idzie zawieszenie itd.... Ja daje do prostowania fele co sezon nasze drogi daja po d*pie!! (18 cali 235/40)
marcin j Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 adamooo, też miałem od wewnątrz skrzywione 2 sztuki (18"). Dałem do prostowania i teraz ok, więc polecam naprawę. Po zatym bicie felg strasznie denerwuje, nie mówiąc już o potencjalnych kolejnych wydatkach.
adamooo Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2007 hm..no więc moge coś powiedzieć bo troche pojeździłem na tych felach..i powiem Wam chłopaki że nie czuje żadnego bicia na kierownicy..jedzie prosto..
bartte Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 to ze dali tyle ciezarkow, moze byc wina opony a nie tylko felgi. Moje felgi tez idealnie proste nie byly a opone mam taka ze wystarczylo 8g Adamoo, daruj sobie, bedziesz prostowal po sezonie
andi_a4 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 wato regenerować ale z umiarem , chodzi mi oto że fele nie doznały bardzo poważnych obrażeń, ja takie mam. :smile:
marcin j Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 adamooo, a na maszynie mocno wibrowały?? Bo z tego co piszesz nie jest tak tragicznie.
adamooo Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2007 na maszynie wibrowały aż się przeraziłem..ale w jeździe nic nie czuje:(
Sprinter Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Zniszczysz łożysko, zniszczysz oponę, nie szkoda Ci auta ? Jedź to prostuj Adaś.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się