dominik17 0 Opublikowano 30 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2023 Cześć. Kilka dni temu miałem kłopot z temperaturą cieczy, auto łapało max ok 75°. Postanowiłem wymienić termostat bo już wcześniej miał tendencję do "zawieszenia się". Po wymianie i odpowietrzeniu temperatura dochodzi do 90° i spada do około 70° podczas jazdy. Płynu nie ubywa. Co może być przyczyną? Czujnik G62 czy może jakiś inny czujnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 30 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2023 Miałem przypadek że przyczyną nietrzymania temperatury na nowym termostacie były urwane pazurki które normalnie trzymają termostat w plastikowym króćcu a w moim przypadku krążyły sobie w układzie chłodzenia i blokowały termostat w pozycji częściowo otwartej... Latem po dobrym rozgrzaniu jak termostat się mocniej otwierał to zjawisko na jakiś czas ustępowało, ale zimą jak termostat ten paproch wyłapał to już samo nie przechodziło... 😁 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swIP 0 Opublikowano 30 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2023 Czyli na jałowych jest ok a podczas jazdy temperatura spada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik17 0 Opublikowano 31 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2023 3 godziny temu, swIP napisał(a): Czyli na jałowych jest ok a podczas jazdy temperatura spada? Spada do około 70 ° Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swIP 0 Opublikowano 31 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2023 (edytowane) Dobra. Zanim cokolwiek wymienisz sprawdź jakie są temperatury wody i oleju podawane przez VCDS? Edytowane 31 Grudnia 2023 przez swIP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Stycznia Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia W dniu 30.12.2023 o 15:40, dominik17 napisał(a): Cześć. Kilka dni temu miałem kłopot z temperaturą cieczy, auto łapało max ok 75°. Postanowiłem wymienić termostat bo już wcześniej miał tendencję do "zawieszenia się". Po wymianie i odpowietrzeniu temperatura dochodzi do 90° i spada do około 70° podczas jazdy. Płynu nie ubywa. Co może być przyczyną? Czujnik G62 czy może jakiś inny czujnik? Czujnik wody out Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anelson 18 Opublikowano 1 Stycznia Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia (edytowane) Miałem podobnie i chciałem nawet rozbierać licznik i sprawdzać czy nie jest problem z wskazówką... allegro.pl ALLEGRO.PL - koniecznie bierz borsehunga i olej czujnik OE (2x nowe OE nie działały prawidłowo jeden po drugim i z każdym oryginalnym czujnikiem były jakieś problemy) - dopiero z ciekawości założyłem najlepszy zamiennik z linku. Polecam z całego serca i jak można brać borsehunga - lepiej jego niż OE. PS. Jeszcze jedno co możesz zrobić to podpiąć Audi podczas jazdy pod skaner w telefonie - (CAR Scanner apka telefon) - tam będziesz mieć parametry pracy i będziesz widział czy temperatura jest okej(czy audi lapie spokojnie 90C-110C i się rozgrzewa) i czy tylko ten posrany czujnik nie robi problemów - jeśli tam jest okej to oznacza ,że to wina zielonego dziada. Interfejs ELM 327 Bluetooth MINI BT OBD2 | Warszawa | Kup teraz na Allegro Lokalnie ALLEGROLOKALNIE.PL Kup teraz: Interfejs ELM 327 Bluetooth MINI BT OBD2 za 11,00 zł i odbierz w mieście Warszawa. Szybko i bezpiecznie w najlepszym miejscu dla lokalnych Allegrowiczów. Edytowane 1 Stycznia przez Anelson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik17 0 Opublikowano 3 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia Sprawdziłem błędy i odnośnie układu chłodzenia wyskoczyło mi coś takiego. 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Przejechałem sie autem i wyniki podpowiadają mi, że chyba kłopotem może być brak komunikacji na F265 Tak wyglądało to na postoju Tak po krótkiej jeździe Tak po dłuższej jeździe Skasowałem błędy i zrobię powtórkę z rozrywki rano jak silnik się ochłodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swIP 0 Opublikowano 3 Stycznia Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia Czujnik temperatury przed termostatem to wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik17 0 Opublikowano 3 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 9 minut temu, swIP napisał(a): Czujnik temperatury przed termostatem to wymiany. Masz na myśli czujnik czteropinowy G62? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozwiązanie Anelson 18 Opublikowano 10 Stycznia Rozwiązanie Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia W dniu 3.01.2024 o 18:43, dominik17 napisał(a): Sprawdziłem błędy i odnośnie układu chłodzenia wyskoczyło mi coś takiego. 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Przejechałem sie autem i wyniki podpowiadają mi, że chyba kłopotem może być brak komunikacji na F265 Tak wyglądało to na postoju Tak po krótkiej jeździe Tak po dłuższej jeździe Skasowałem błędy i zrobię powtórkę z rozrywki rano jak silnik się ochłodzi... Ja bym wymienił termostat + czujnik na borsehunga. Zadzwoń do dziqa - firma pro choice Kontakt - Pro Choice - części samochodowe, VAG, Motul, Mann PRO-CHOICE.PL Pro Choice - Marcin Kardaś ul. Witkiewicza 49/U-11 (za Lidlem) 71-124 Szczecin e-mail: NASZ ZGRANY ZESPÓŁ DORADCÓW CZEKA NA KONTAKT: Kamil Paweł. Kamil B. Marcin Kamil GG 17787178 Paweł... Miałem dokładnie to samo co Ty niedawno i nie ma co zwlekać z niczym - te termostaty są awaryjne i potrafią nawet pęknąć, bo ten plastik jest z gównolitu troszkę. Miałem przypadek, że przy wymianie alternatora termostat poprostu sie rozwalił przy dotknięciu przez mechanika. Dobrze, że nie stało się to podczas jazdy i nie wywaliło płynu... Pierwsze oznaki termostatu, błędy - wg mnie od razu do wymiany. Behr/Mahle 200zł, Borsehunga czujnik temperatury 30zł . W 250 zł + koszty wymiany się zamkniesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominik17 0 Opublikowano 13 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia Cześć, udało mi się znaleźć przyczynę. Uszkodzony był czujnik temperatury cieczy G62, ten czteropinowy. Wymieniłem na nowy z firmy Fai i wszystko wróciło do normy. Wymieniałem ten czujnik rok temu ( był założony z Febiego ) i dlatego wyeliminowałem jego usterkę na początku. Najlepsze jest to, że auto wyjechało z kłopotami z temperaturą z serwisu gdzie " sprawdzali błędy "... Jak widać, nie zawsze trzeba wierzyć i samemu sprawdzać jak jest możliwość. Przynajmniej teraz mam nowy termostat:-D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 13 Stycznia Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia Udało Ci się znalesc przyczynę ? Tobie ? Nie rób sobie tutaj z nasz wszystkich jaj, ok ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swIP 0 Opublikowano 13 Stycznia Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia (edytowane) Znowu za rok wymienisz ten czujnik bo kupujesz zamienniki. Kupuj tylko ori jeśli chodzi o takie rzeczy elektroniczne. Edytowane 13 Stycznia przez swIP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się