thenat17 0 Opublikowano 4 Lutego Udostępnij Opublikowano 4 Lutego Witajcie Aktualnie wyremontowałem cały silnik (tłoki, panewki, uszczelnie, rozrząd pasek, łańcuch wałków itp, dużo czesci) oraz została wsadzona nowa turbina hybrydowa https://ibb.co/Vv8Yg1Z. Łączny kosz przekroczył 11.100 zł . Tylko że nikt mi nie powiedział że niektóre A4B5 2000r 1.8T 150km 125kw mogą się nie nadawać do chip tuningu/mapy, teraz pytanie, jak ugryźć temat, podjechać do mechanika niech zczytał sterownik/model co tam siedzi i dopiero podjechać do tunera/hamowni ? Auto planuję na 200-230 km i więcej momentu obrotowego bo to dalej ma być daily/codzienne auto na dojazd do pracy przez najbliższe jeszcze 5-/6 lat. Jedna z firm odpisała mi że podejmą się ale musi być nowe: przepływomierz (zrobione), zawór dv (nie wiem), świece i cewki (są nowe), sonda lambda (nowa? w sumie ma 2-3 lata). Druga firma odpisała że jeśli chcę 220 koni to musi być tylko wtryski (u mnie siedza stare 10 letnie) z wersji 190 BEX i nowa pompa paliwa (aktualnie u mnie siedzi stara ponad 10 letnia). Co jeszcze zaobserowałem , (bo aktualnie jestem na dotarciu silnika i za jakies 1200 km zlanie oleju) to to że po ponownym programowaniu przepustnicy auto podczas hamowania z np. 80 do 20km.h potrafi zgasnać bo spadaja obroty z 900 na 300/200 i gasnie, moze problem tego ze jeszcze stara mapa i za dużo pcha powietrza turbina. Co najlepiej robić po koleji zeby sie nie wcisnac na jakies dodatkowe koszty niepotrzebnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 4 Lutego Udostępnij Opublikowano 4 Lutego (edytowane) Jaki masz kod silnika, przepustnica już elektroniczna? Zmień tych doradców do tuningow, bo nie widzieli auta, a juz chcą wymieniać wszystko po kolei. Przeplywka z boscha ta nowa? Edytowane 4 Lutego przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DivaynEays 100 Opublikowano 4 Lutego Udostępnij Opublikowano 4 Lutego Jaki kod sinlika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 4 Lutego Udostępnij Opublikowano 4 Lutego ANB albo APU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thenat17 0 Opublikowano 6 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego niestety AWT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 6 Lutego Udostępnij Opublikowano 6 Lutego Czemu niestety? Awt robi się bez problemu po obd.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 6 Lutego Udostępnij Opublikowano 6 Lutego Awt bez problemu do zrobienia, wiadomo musi wszystko działać, z tym gaśnieciem to raczej nie wina przepustnicy, jak chcesz to ogarnę kompleksowo od diagnozy i naprawy po strojenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thenat17 0 Opublikowano 8 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego już mi ktoś ogarnie przepustnice. chiptuning z hamownią się podejmiesz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 278 Opublikowano 8 Lutego Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 51 minut temu, thenat17 napisał(a): chiptuning z hamownią się podejmiesz ? Przecież Ci napisał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się