Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Klekot silnika w Audi A4 B8 1.8 TFSI CJEB


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Dev,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak wsadzisz tam łapy to może Ci się uda wymienić kolo

Opublikowano
W dniu 21.02.2024 o 22:49, Dev napisał(a):

Jak wsadzisz tam łapy to może Ci się uda wymienić kolo

Rozrząd wymieniony silnik pracuje super, ale mam jeszcze jeden problem:

Gdy silnik jest obciążony słychać tak jakby huczenie łożyska ale tylko jak nacisnę na pedał gazu (ciężko powiedzieć skąd czy z silnika czy skrzynia albo jeszcze coś innego), nacisnę na sprzęgło dźwięk znika, dzieje się to na każdym biegu ale najbardziej słychać przy prędkościach 110-130km/h. Pierwsza moja myśl to opony bo były w ciężkim stanie, wymieniłem i dalej to samo. 

Najbardziej słychać ten dźwięk na autostradzie na tempomacie, gdy komputer dodaje gazu dźwięk się pojawią, zmniejszy obciążenie jest ok. 

Może założyć nowy wątek? 

 

Opublikowano (edytowane)

@harychorzow84 nastawniki kupowałeś ori VAG czy jakie? Proszę o link do sklepu jeśli możesz. Mam identyczne objawy jak Ty.

 

Wystarczy wymienić jeden czy trzeba dwa? I skąd najlepiej wziąć klucz?

Edytowane przez lordkliczko
Opublikowano

Wymieniasz wszystko naraz,  może być INA, Borsechung itd itp.

Daj VIN

Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, Dev napisał(a):

Wymieniasz wszystko naraz,  może być INA, Borsechung itd itp.

Daj VIN

WAUZZZ8K9DN027498  jeszcze link do klucza by mi się przydał

Edytowane przez lordkliczko
Opublikowano

06K 103 483

06L 109 259 D

06L 103 144 D

WHT 007 212 B - 2szt 

06L 109 257 F

06L 109 257 H

Opublikowano (edytowane)
16 godzin temu, Dev napisał(a):

06K 103 483

06L 109 259 D

06L 103 144 D

WHT 007 212 B - 2szt 

06L 109 257 F

06L 109 257 H


 

podpora najnowsza nie jest z literką K? 06L103144K

dlaczego zawory o dwóch różnych oznaczeniach? F jest na M21X1, a H jest na M20X1 jeśli dobrze sprawdzam

Edytowane przez lordkliczko
Opublikowano (edytowane)

Info masz z ETKI, na ori częściach masz nr to sobie sprawdzisz jak wszystko zdemontujesz.

nie ma znaczenia D czy K ma pasowac

Edytowane przez Dev
  • Dzięki 1
Opublikowano (edytowane)
34 minuty temu, Dev napisał(a):

Info masz z ETKI, na ori częściach masz nr to sobie sprawdzisz jak wszystko zdemontujesz

jak wymontuje to będą stare numery, a obecne są inne - tak jak podałeś

moje pytanie brzmi jedynie czy mam kupić te zawory o różnych numerach F i H czy 2x F, bo chciałbym już części zamówić

Edytowane przez lordkliczko
Opublikowano

nie ma znaczenia, tam nie ma róznych okularów

jest jeden a nr sa dwa, wspólzamienne

Opublikowano
5 minut temu, Dev napisał(a):

nie ma znaczenia, tam nie ma różnych okularów

jest jeden a nr są dwa, współzmienne

Okej dzięki, wolałem się upewnić bo nim odpisałeś, zdążyłem już zamówić ten zawór o numerze 06L 109 257 F x2 - ale jeśli F jest zamienne z H, to dobrze. Zmyliło mnie to, że podałeś oba te numery. 

 

Opublikowano (edytowane)

zawory sa dwa, rózne

rozbierz zanim zamówisz

Edytowane przez Dev
Opublikowano
W dniu 12.02.2024 o 20:34, Dev napisał(a):

 

 

06L 109 257 F x 2

 

 

tutaj kazałeś koledze zamówić dwa takie same, już zgłupiałem - ma on ten sam silnik

Opublikowano

teraz dopiero zauwazyłem, wyglada na to ze w ETCE  jest bład

 

Opublikowano (edytowane)

image.thumb.png.8be710934fbcb63864be1a7812b2a566.png

 

 

więc albo 2x F, albo 2x H- różne gwinty

 

czy jak ma być poprawnie?

Edytowane przez lordkliczko
Opublikowano

1 x F i 1 x H

Opublikowano
50 minut temu, Dev napisał(a):

1 x F i 1 x H

zamówione również z końcówką H, dzięki

Opublikowano (edytowane)

IMG_20250101_231040.thumb.jpg.3e21789e89acd1601b9ef1b3a20a4866.jpgHej dołączę do tematu z podobnym problemem. 

Od niedawna posiadam A4 z silnikiem 1.8 TFSI 170km (CJEB). Mój problem polega na tym że po zgaszeniu rozgrzanego silnika i po ok 15 min ponownym odpaleniu słychać klekotanie przez ok 2 sekundy. Na początku myślałem że wina jest w napinaczu rozrządu dopóki nie wypełni się olejem to klekocze łańcuch więc decyzja padła i został wymieniony kompletny rozrząd. Nie przyniosło to żadnego efektu. Kolejna rzecz którą zrobiłem to wymiana talerzyków (elektromagnesów x 2szt) to także nic nie poprawiło. Olej także wymieniony ( Motul 5w/40). Okular jest w dobrym stanie i jest to model bez sitka które w starszych modelach lubiało wypaść. Czy winne mogą być zawory zmiennej fazy rozrządu ? 

IMG_20250101_231103.jpg

Edytowane przez darekaudi4
Opublikowano
W dniu 1.01.2025 o 23:07, darekaudi4 napisał(a):

IMG_20250101_231040.thumb.jpg.3e21789e89acd1601b9ef1b3a20a4866.jpgHej dołączę do tematu z podobnym problemem. 

Od niedawna posiadam A4 z silnikiem 1.8 TFSI 170km (CJEB). Mój problem polega na tym że po zgaszeniu rozgrzanego silnika i po ok 15 min ponownym odpaleniu słychać klekotanie przez ok 2 sekundy. Na początku myślałem że wina jest w napinaczu rozrządu dopóki nie wypełni się olejem to klekocze łańcuch więc decyzja padła i został wymieniony kompletny rozrząd. Nie przyniosło to żadnego efektu. Kolejna rzecz którą zrobiłem to wymiana talerzyków (elektromagnesów x 2szt) to także nic nie poprawiło. Olej także wymieniony ( Motul 5w/40). Okular jest w dobrym stanie i jest to model bez sitka które w starszych modelach lubiało wypaść. Czy winne mogą być zawory zmiennej fazy rozrządu ? 

IMG_20250101_231103.jpg


mam dwa razy z końcówką B tak jak kolega na zdjęciu wyżej 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...