dudi1606 Opublikowano 16 Lutego Opublikowano 16 Lutego Witam Mam pytanie czy ktoś wykonywał taką zamianę ? Wiem ze mechanicznie nie ma problemu ale jak z elektryka? I co dołożyć oprócz lewarka i instalacji elektrycznej Samochód: Audi A4B8 Avant 3.0 TDI CCWA 2009
lucasek Opublikowano 17 Lutego Opublikowano 17 Lutego (edytowane) Musisz też wymienić chłodnicę płynu chłodzącego na taką która ma w sobie dodatkowo chłodnicę oleju oraz sterownik silnika (co się wiąże ze zdjęciem ochrony komponentu), przewody olejowe (ale to pewnie kupisz wraz ze skrzynią). Dodatkowo musisz zrobić wiązkę od sterownika silnika do sterownika skrzyni biegów a także wiązkę wewnątrz samochodu od wybieraka PRNDS do poszczególnych podzespołów (wg schematu dla ASB) . Edytowane 17 Lutego przez lucasek
dudi1606 Opublikowano 18 Lutego Autor Opublikowano 18 Lutego 18 godzin temu, lucasek napisał(a): Musisz też wymienić chłodnicę płynu chłodzącego na taką która ma w sobie dodatkowo chłodnicę oleju oraz sterownik silnika (co się wiąże ze zdjęciem ochrony komponentu), przewody olejowe (ale to pewnie kupisz wraz ze skrzynią). Dodatkowo musisz zrobić wiązkę od sterownika silnika do sterownika skrzyni biegów a także wiązkę wewnątrz samochodu od wybieraka PRNDS do poszczególnych podzespołów (wg schematu dla ASB) . Co do sterownika nie wystarczy wgrać wsadu od automatu ? konieczna jest wymiana ? Chodnice oleju skrzyni chciałem zamontować uniwersalną od FMIC Jeśli chodzi o wiązkę do skrzyni to chyba kupie ori używaną ale się jeszcze zastanawiam bo ciężko z dostępnością ale dołożyć parę kabelków też nie będzię problemem
lucasek Opublikowano 18 Lutego Opublikowano 18 Lutego (edytowane) 2 godziny temu, dudi1606 napisał(a): Co do sterownika nie wystarczy wgrać wsadu od automatu ? konieczna jest wymiana ? Chodnice oleju skrzyni chciałem zamontować uniwersalną od FMIC Jeśli chodzi o wiązkę do skrzyni to chyba kupie ori używaną ale się jeszcze zastanawiam bo ciężko z dostępnością ale dołożyć parę kabelków też nie będzię problemem Co do wsadu to w tym wątku ktoś opisywał (przy okazji swapu automat na manual) że wgrywał flash z manuala do swojego srerownika więc pewnie i w drugą stronę też da radę: Kup używaną wiązkę silnika z automatu i spokojnie dasz radę wyciągnąć z wiązki wszystkie przewody (idąc od wtyczki sterownika ASB). Chłodnicę oleju mimo wszystko kupiłbym ORI - łatwiej będzie wpiąć przewody olejowe i generalnie estetyka też będzie zachowana. Edytowane 18 Lutego przez lucasek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się