Karol 525 Opublikowano 7 Marca Opublikowano 7 Marca Witam mam problem z silnikiem podejrzewam może ktoś miał coś podobnie i pomoże a rozchodzi się o to wymieniałem pompowtryski w 1.9 TDI avf bo już przelewały zregenerowane pompowtryski włożyłem i na początku było okey poczasie mam taką przypadłość że samochód jedzie normalnie ale zdążą mu się że łapie trakcję i trzęsie całym motorem po zgaszeniu i odpaleniu znowu jest dobrze po przejechaniu 30-40 km i znowu to samo zgaszenie mu pomaga
Langista Opublikowano 8 Marca Opublikowano 8 Marca Wtryski wymieniałeś, a sprawdzałeś jak wyglądały ich gniazda? Jak masz rozrząd ustawiony? Bo jeden ma ściągane a drugi dodawane całkiem sporo.
Karol 525 Opublikowano 8 Marca Autor Opublikowano 8 Marca 10 godzin temu, Langista napisał(a): Wtryski wymieniałeś, a sprawdzałeś jak wyglądały ich gniazda? Jak masz rozrząd ustawiony? Bo jeden ma ściągane a drugi dodawane całkiem sporo. Gniazda były okey rozrządu nieruszałem no właśnie to było pierwsze odpalenie potem było w granicach 20/30/20 /-50 no i go zacina co jakiś czas po ponownym odpaleniu chodzi normalnie , raz mi się udało sprawdzić to był na 2 cylindrze błąd wtrysk stały
Karol 525 Opublikowano 8 Marca Autor Opublikowano 8 Marca 9 godzin temu, Pieterb napisał(a): Tu nie ma tragedii ale to tylko jedna grupa 😉 To co sprawdzić żeby to rozwiązać ?
Langista Opublikowano 8 Marca Opublikowano 8 Marca Skąd masz te wtryski? Dostałeś jakiś certyfikat po regeneracji?
Karol 525 Opublikowano 8 Marca Autor Opublikowano 8 Marca 3 godziny temu, Langista napisał(a): Skąd masz te wtryski? Dostałeś jakiś certyfikat po regeneracji? Dostałem rok gwarancji 2500 tys dałem
Langista Opublikowano 8 Marca Opublikowano 8 Marca To oddaj je z powrotem,.chyba że na starych było identycznie.
Karol 525 Opublikowano 11 Marca Autor Opublikowano 11 Marca W dniu 8.03.2024 o 22:29, Langista napisał(a): To oddaj je z powrotem,.chyba że na starych było identycznie. Właśnie było identycznie tylko większe drgania
Langista Opublikowano 11 Marca Opublikowano 11 Marca To świetnie że o tym wcześniej nie wspomniałeś.. w takim razie nie masz gniazd dobrych w głowicy, bo to najczęstszy powód nierównej pracy diesla, mogą wyglądać dobrze ale tam są ogromne ciśnienia i najmniejszy wżer będzie wychodzić.
Madridista Olb Opublikowano 11 Marca Opublikowano 11 Marca @Langista dobrze podpowiada, sprawdź kostkę, podociskaj styki. Ja bym tam upatrywał problem. Komputer jakie błędy pokazuje?
Karol 525 Opublikowano 12 Marca Autor Opublikowano 12 Marca Wcześniej trzęsło silnikiem dość bardzo tracił moc ale na kompie pompki lały duże wartości ,teraz mam błąd tego eps trzęsie motorem ale silnik ma moc nie gaśnie nie dymi na wolnych wydaje się pracować równo po dodaniu gazu drży błąd jest wypadanie zapłonu 3cylindra stały zakres tylko teraz też podumałem że pompki mam 4 różne w sensie końcówki miałem al dali mi Ag.ba a mam program zrobiony może tu jest problem
Karol 525 Opublikowano 12 Marca Autor Opublikowano 12 Marca Kostki sprawdzałem doginalem piny , ale wymienię też może ta listwę całą bo kostki marne są a to mały koszt
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się