adamek755 Opublikowano 11 Marca Udostępnij Opublikowano 11 Marca Mam problem , przy dobrze rozgrzanym silniku , np: jadąc trasą prędkości 120-140 km/h i wrzuceniu biegu jałowego wyskakuje mi kontrolka niskiego ciśnienia oleju , po lekkim dodaniu gazu objaw zanika. Problem pojawią się tylko przy dobrze rozgrzanym silniku , jeżdżąc po mieście kontrolka się nie zapala, wymieniona pompa oleju + czujniki ciśnienia na oryginalne nie zdały egzaminu. Po zdjęciu miski olejowej brak opiłek i wszystko ładne , stosuje też wysokiej jakości olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 11 Marca Udostępnij Opublikowano 11 Marca Kto normalny wrzuca luz przy tej prędkości? Ten wysokiej jakości olej to co dokładnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamek755 Opublikowano 12 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca XADO 5W30 504/507 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madridista Olb Opublikowano 12 Marca Udostępnij Opublikowano 12 Marca Pompę oleju wymieniłeś na tą samą z tego modelu? Miałem ten sam problem i po wymianie pompy na nowszy model problem zniknął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 12 Marca Udostępnij Opublikowano 12 Marca Przerzucić się na 5W40 i problem zniknie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamek755 Opublikowano 12 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca Pompa była zakładana z poprawionym imbusem ( regenracja) , też była rozkręcana i bez śladów zużycia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madridista Olb Opublikowano 12 Marca Udostępnij Opublikowano 12 Marca Jakie dalsze kroki? Ja się chyba pospieszyłem z tą nową pompa oleju, bo dziś znów mi ta kontrolka wyskoczyła z inf o niskim ciśnieniu. Półtora miesiąca było dobrze, a dziś takie zaskoczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamek755 Opublikowano 12 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca Podzwoniłem po serwisach , większość stawia na hydropopychacze , tylko znowu to dużo roboty i 2 tys pęknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 12 Marca Udostępnij Opublikowano 12 Marca Zalejcie sobie najlepiej 0W20 i wymieniajcie cały silnik. Dzisiaj 5W30 nadaje się do niewysiłowanych wolnossących silników, przy turbo zawsze będzie potrzebny minimum 5W40 żeby przy wyższej temperaturze nie zmienił się w wodę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madridista Olb Opublikowano 12 Marca Udostępnij Opublikowano 12 Marca Jaki olej możesz polecić 5w40 z DPF. Myślę, że warto spróbować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madridista Olb Opublikowano 13 Marca Udostępnij Opublikowano 13 Marca Dzwoniłem do serwisu, gdzie wstawiali mi nową pompę oleju. Mowia, ze pomysla co to moze jeszcze byc i dadza znac. Najgorsze jest to, że niektorzy pół silnika wymieniali, gruntowne remonty zrobilii i problem wracał. A ktoś inny wymienił filtr oleju i sprawa została załatwiona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się