Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 "Malinka" B6 1.8t AVJ


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry wszystkim. Jest to moje pierwsze Audi. Przewaga dzięki technice - Miłość jest cierpieniem. Kupiłem ją w połowie 2021 roku. Szukałem oczywiście samochodu ekonomicznego do przemieszczania się z punktu A do punktu B, więc wybór padł jw. w wersji hybrydowej (benzyna z gazem). Założenie było proste, że z samochodem nie będę nic robił. Trwałem w swoim postanowieniu około tygodnia czasu po czym do samochodu trafiły r18 8j et35. Już mi się spodobała mówię "elegancko koniec modyfikacji". Po następnie po miesiącu wleciał gwint, i hamulce na przód 320. Nie oszukując już samego siebie, zdecydowałem się na downpipe(z czysto pragmatycznego podejścia, po co mi katalizator? Żeby mi ukradli?), jakoże DV było zepsute, to założyłem jakiegoś ProPerfecta, który leżał mi w garażu i wpadł program. Jaki? Nie wiem, oddałem koledze który pisze mapy do BMW. Jak oddał jedzie bardzo przyjemnie, nie hamowane - więc moc 150Km. Środek przestał mi się podobać, gdyż była to podstawowa wersja, założyłem czarne pół skóry (wersja z pompowanymi lędźwiami i wysówanym tym pod uda - nie znam się) i trójramienna kierownica. Ostatnio wymieniłem reflektory przednie, na Depo. Tak wiem. Nieważne. Świecą ładnie, wyglądają dobrze mi nic więcej nie potrzeba. Stare były brzydkie i świeciły we wszystkie kierunki świata tylko nie na drogę. Przy okazji wymiany sprzęgła, pokusiłem się na kewlarowa tarcze i nowe koło dwumasowe. Rzeczy eksploatacyjne wymieniane na bieżąco. Przez czas odkąd ja posiadam oczywiście całe kompletne zawieszenie przód i tył wymienione na nowe. Dzisiaj założyłem przednie fotele z a5 coupé. Samochodu używam codziennie i jeżdżę nim wszędzie. Nie jest to żaden projekt i nic z tych rzeczy. Zdjęcia chronologicznie od kupna do dnia dzisiejszego. Niestety schodzi Klar i muszę z tym walczyć. Takie o niepognite wozidełko ;) pozdrawiam!

IMG_2533.jpeg

IMG_2534.jpeg

IMG_2535.jpeg

IMG_2536.jpeg

IMG_2537.jpeg

IMG_2538.jpeg

IMG_2539.jpeg

IMG_2540.jpeg

IMG_2541.jpeg

IMG_2542.jpeg

IMG_2543.jpeg

IMG_2544.jpeg

IMG_2545.jpeg

IMG_2546.jpeg

Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj do samochodu założyłem końcowe tłumiki przelotowe z Turboworks. Jest bardzo przyjemnie, nie jest głośno, a w samochodzie praktycznie bez różnicy. Końcówki akrapovic 🤣


 

IMG_2638.jpeg

IMG_2645.jpeg

IMG_2646.jpeg

443e4303-5248-4ffa-8b37-71c250e73b5c.jpeg

Edytowane przez kirku
  • Haha 1
Opublikowano

Fajna b6-stka,te siedzenia pasują p&p,czy trzeba cos źeźbić, z szynami?Zaciski sobie polakieruj😉 tu by pasował ,kolor źólty😉

  • Lubię to 1
Opublikowano

Fotele pasują p&p tylko mocowanie pasa trzeba albo dorobić w fotelu, albo przykręcić pod szynę. Mam jeszcze kanapę z a5 coupé, siedzisko jest trochę węższe, ale też może to fajnie siąść. Traci się tylko jedno siedzisko bo kanapa jest 2 osobowa. Myślę polakierować zaciski na żółto i koła (zastanawiam się nad 19) w ciemnej szarości.

Opublikowano

Dziewiętnastki dobry wybór, aby auto ładnie wyglądało ,ale traci sie na komforcie. Ja akurat jeżdze, dziesieć lat na 19-stkach ,tak że sie przyzwyczaiłem. Na zimę mam teraz 18-stki ,i troszkę lepiej sie jeżdzi,przy tych dziurach, na jezdni:D

Opublikowano

Podaj jakie parametry felg, ja chyba będę musiał do 19 trochę ją podnieść. Opony mam 235/35/19 🤭

Opublikowano (edytowane)

U siebie mam 8,5 19 et 35 dystans tył 20mm, przód 15mm, na gwincie ,opony 215/35.Przy tym zestawie  z dystansem na tyle ,obręcz alusi wychodzi mi z tyłu, jakieś 3 mm poza obrys błotnika. Zobacz na moim profilu zdjęcia ,to będziesz widział.

Edytowane przez A4b6quattro
Opublikowano

Fajnie to wygląda, bez dystansu by mi siadło ideolo. Zastanawiam się nad obcieraniem przy tej oponie, ale bądźmy dobrej myśli 😎

Opublikowano

Miałem  kiedyś założone oponki 235 na tych moich alusiach ,bez dystansu,  i nic nie obcierało wręcz były schowane w nadkolu:)

Opublikowano

10j et 40 myślicie, że wejdzie do tyłu? Mam pomysł na felgi z Porsche. Przód 9j ogarnę, natomiast najmniejszy dystans zmieniający rozstaw 20mm. 

Opublikowano

Very  nice looking car , i like it , so i have a few questions ,  so you have LPG , what brand  and do you have any kind of problem   , because  they say it could be a problem with direct fuel injector car  to run properly . I thing that is not true , the most important thing on LPG is the mechanic who knows how it works and how to install it properly.

 

You car is front wheel drive  or quattro , because on description it is FWD , and position of you middle muffler/pot is with two pipes , and front wheel drive have only one pipe no matter what engine?

 

Your front seats are from A5 coupe   , and back seat also ?

 

What is a DV  changed with ProPerfect  ?

 

Only thing i would change  Akrapovic  tips with 100 mm chrome  ones :D , countless happy kilometers with the car.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Opublikowano (edytowane)

Chwilkę mnie nie było, w sumie niewiele się działo z samochodem. Wleciał bbs speedline z s5. 9j et33

 

edit: trochę fotek porobiłem wieczorem. 

IMG_2887.jpeg

IMG_2881.jpeg

IMG_2906.jpeg

IMG_2908.jpeg

IMG_2912.jpeg

IMG_2927.jpeg

IMG_2928.jpeg

IMG_2934.jpeg

IMG_2947.jpeg

Edytowane przez kirku
Dodanie więcej zdjęć.
  • Super 2
Opublikowano

Wpadł wczoraj intercooler fmic. Jak się uda to będę w poniedziałek rezał. 

IMG_2983.jpeg

IMG_2985.jpeg

Opublikowano

Widzę , że kolega ładnie działa :)
Nie da się ukryć , że fotele z b8 są dość wygodne . A kanapa też podpasuje jak dobrze popieścisz :)

 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Cześć kochani! Trochę mnie nie było praca, dom, obowiązki - dorosłe życie. Z Malinką cały czas działam w wolnych chwilach. Cooler już siedzi, założone wtryski 440ccm bosch, cewki z R8, turbo hybryda k03. I pojawia się problem z wysterowniem. Obecnie wyszło ~211km/~323nm. N75 sprawne, dolot szczelny. Gubi mi boost przez wg. Gość, który budował turbo, powiedział, że muszę ustawić gruchę na 0.8b. Problem w tym że ona się steruje tylko do 0.3b jakieś propozycje jaką gruchę założyć? 

IMG_3107.jpeg

IMG_3150.jpeg

IMG_3151.jpeg

IMG_3372.jpeg

IMG_4427.jpeg

IMG_4469.jpeg

IMG_0065.jpeg

5c56cc40-911d-443c-a55a-481440648b3b.jpeg

IMG_5928.jpeg

IMG_5929.jpeg

IMG_5968.jpeg

IMG_6014.jpeg

IMG_6041.jpeg

05E80DE0-7832-43E9-B2CE-69904DEB0A9E.jpeg

22410854-B72B-425F-A97C-BD7C8092B60C.jpeg

  • Super 1
Opublikowano

Oddaj to turbo w cholerę jak już masz takie problemy. Dmucha tyle co seryjne i tragicznie wstaje.

Opublikowano

No właśnie problem z doładowaniem cały czas jest przez gruchę. Ma walić 1b i ją trzymać do końca

Opublikowano (edytowane)

Siemka! Finalnie wyszło ~220hp/~365nm  - nie wiem czy to dobrze, czy źle. Jakiś tam super oczekiwań nie miałem, aczkolwiek gdzieś z tyłu głowy liczyłem na okolice 230km-240km. Tak jak pisał @przem8 turbo to trochę rzepa, ale nie mam jak zwrócić.  Jeszcze stoi na rolce, jak będę miał wykres to wrzucę. PS jak się wk***ię, to kupię k03s w Kauflandzie za 500zl i zobaczymy co to warte 🤣🤣

Edytowane przez kirku
  • Lubię to 1
  • Super 1
Opublikowano

Wleciał dzisiaj nowy czujnik abs, wymieniłem termostat i uszczelniłem pokrywę zaworów. Gwiazda umyta, poskładana, jeździ ładnie :) 

 

IMG_6222.jpeg

IMG_6227.jpeg

  • Super 1
Opublikowano

Daj w czarny połysk ramki  atrap w zderzaku a górną całą czarną.

Lusterka tez w czarny połysk ,wtedy bedzie to grały z listwami wokół okien.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...