kirku Opublikowano 12 Marca Opublikowano 12 Marca Dzień dobry wszystkim. Jest to moje pierwsze Audi. Przewaga dzięki technice - Miłość jest cierpieniem. Kupiłem ją w połowie 2021 roku. Szukałem oczywiście samochodu ekonomicznego do przemieszczania się z punktu A do punktu B, więc wybór padł jw. w wersji hybrydowej (benzyna z gazem). Założenie było proste, że z samochodem nie będę nic robił. Trwałem w swoim postanowieniu około tygodnia czasu po czym do samochodu trafiły r18 8j et35. Już mi się spodobała mówię "elegancko koniec modyfikacji". Po następnie po miesiącu wleciał gwint, i hamulce na przód 320. Nie oszukując już samego siebie, zdecydowałem się na downpipe(z czysto pragmatycznego podejścia, po co mi katalizator? Żeby mi ukradli?), jakoże DV było zepsute, to założyłem jakiegoś ProPerfecta, który leżał mi w garażu i wpadł program. Jaki? Nie wiem, oddałem koledze który pisze mapy do BMW. Jak oddał jedzie bardzo przyjemnie, nie hamowane - więc moc 150Km. Środek przestał mi się podobać, gdyż była to podstawowa wersja, założyłem czarne pół skóry (wersja z pompowanymi lędźwiami i wysówanym tym pod uda - nie znam się) i trójramienna kierownica. Ostatnio wymieniłem reflektory przednie, na Depo. Tak wiem. Nieważne. Świecą ładnie, wyglądają dobrze mi nic więcej nie potrzeba. Stare były brzydkie i świeciły we wszystkie kierunki świata tylko nie na drogę. Przy okazji wymiany sprzęgła, pokusiłem się na kewlarowa tarcze i nowe koło dwumasowe. Rzeczy eksploatacyjne wymieniane na bieżąco. Przez czas odkąd ja posiadam oczywiście całe kompletne zawieszenie przód i tył wymienione na nowe. Dzisiaj założyłem przednie fotele z a5 coupé. Samochodu używam codziennie i jeżdżę nim wszędzie. Nie jest to żaden projekt i nic z tych rzeczy. Zdjęcia chronologicznie od kupna do dnia dzisiejszego. Niestety schodzi Klar i muszę z tym walczyć. Takie o niepognite wozidełko pozdrawiam!
kirku Opublikowano 20 Marca Autor Opublikowano 20 Marca (edytowane) Dzisiaj do samochodu założyłem końcowe tłumiki przelotowe z Turboworks. Jest bardzo przyjemnie, nie jest głośno, a w samochodzie praktycznie bez różnicy. Końcówki akrapovic 🤣 Edytowane 20 Marca przez kirku 1
A4b6quattro Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca Fajna b6-stka,te siedzenia pasują p&p,czy trzeba cos źeźbić, z szynami?Zaciski sobie polakieruj😉 tu by pasował ,kolor źólty😉 1
kirku Opublikowano 22 Marca Autor Opublikowano 22 Marca Fotele pasują p&p tylko mocowanie pasa trzeba albo dorobić w fotelu, albo przykręcić pod szynę. Mam jeszcze kanapę z a5 coupé, siedzisko jest trochę węższe, ale też może to fajnie siąść. Traci się tylko jedno siedzisko bo kanapa jest 2 osobowa. Myślę polakierować zaciski na żółto i koła (zastanawiam się nad 19) w ciemnej szarości.
A4b6quattro Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca Dziewiętnastki dobry wybór, aby auto ładnie wyglądało ,ale traci sie na komforcie. Ja akurat jeżdze, dziesieć lat na 19-stkach ,tak że sie przyzwyczaiłem. Na zimę mam teraz 18-stki ,i troszkę lepiej sie jeżdzi,przy tych dziurach, na jezdni
kirku Opublikowano 22 Marca Autor Opublikowano 22 Marca Podaj jakie parametry felg, ja chyba będę musiał do 19 trochę ją podnieść. Opony mam 235/35/19 🤭
A4b6quattro Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca (edytowane) U siebie mam 8,5 19 et 35 dystans tył 20mm, przód 15mm, na gwincie ,opony 215/35.Przy tym zestawie z dystansem na tyle ,obręcz alusi wychodzi mi z tyłu, jakieś 3 mm poza obrys błotnika. Zobacz na moim profilu zdjęcia ,to będziesz widział. Edytowane 22 Marca przez A4b6quattro
kirku Opublikowano 22 Marca Autor Opublikowano 22 Marca Fajnie to wygląda, bez dystansu by mi siadło ideolo. Zastanawiam się nad obcieraniem przy tej oponie, ale bądźmy dobrej myśli 😎
A4b6quattro Opublikowano 22 Marca Opublikowano 22 Marca Miałem kiedyś założone oponki 235 na tych moich alusiach ,bez dystansu, i nic nie obcierało wręcz były schowane w nadkolu
kirku Opublikowano 22 Marca Autor Opublikowano 22 Marca 10j et 40 myślicie, że wejdzie do tyłu? Mam pomysł na felgi z Porsche. Przód 9j ogarnę, natomiast najmniejszy dystans zmieniający rozstaw 20mm.
MarioR34 Opublikowano 23 Marca Opublikowano 23 Marca Very nice looking car , i like it , so i have a few questions , so you have LPG , what brand and do you have any kind of problem , because they say it could be a problem with direct fuel injector car to run properly . I thing that is not true , the most important thing on LPG is the mechanic who knows how it works and how to install it properly. You car is front wheel drive or quattro , because on description it is FWD , and position of you middle muffler/pot is with two pipes , and front wheel drive have only one pipe no matter what engine? Your front seats are from A5 coupe , and back seat also ? What is a DV changed with ProPerfect ? Only thing i would change Akrapovic tips with 100 mm chrome ones , countless happy kilometers with the car.
kirku Opublikowano 3 Kwietnia Autor Opublikowano 3 Kwietnia (edytowane) Chwilkę mnie nie było, w sumie niewiele się działo z samochodem. Wleciał bbs speedline z s5. 9j et33 edit: trochę fotek porobiłem wieczorem. Edytowane 3 Kwietnia przez kirku Dodanie więcej zdjęć. 2
kirku Opublikowano 6 Kwietnia Autor Opublikowano 6 Kwietnia Wpadł wczoraj intercooler fmic. Jak się uda to będę w poniedziałek rezał.
Koziar993 Opublikowano 11 Września Opublikowano 11 Września Widzę , że kolega ładnie działa Nie da się ukryć , że fotele z b8 są dość wygodne . A kanapa też podpasuje jak dobrze popieścisz 1
kirku Opublikowano 28 Września Autor Opublikowano 28 Września Cześć kochani! Trochę mnie nie było praca, dom, obowiązki - dorosłe życie. Z Malinką cały czas działam w wolnych chwilach. Cooler już siedzi, założone wtryski 440ccm bosch, cewki z R8, turbo hybryda k03. I pojawia się problem z wysterowniem. Obecnie wyszło ~211km/~323nm. N75 sprawne, dolot szczelny. Gubi mi boost przez wg. Gość, który budował turbo, powiedział, że muszę ustawić gruchę na 0.8b. Problem w tym że ona się steruje tylko do 0.3b jakieś propozycje jaką gruchę założyć? 1
przem8 Opublikowano 28 Września Opublikowano 28 Września Oddaj to turbo w cholerę jak już masz takie problemy. Dmucha tyle co seryjne i tragicznie wstaje.
kirku Opublikowano 28 Września Autor Opublikowano 28 Września No właśnie problem z doładowaniem cały czas jest przez gruchę. Ma walić 1b i ją trzymać do końca
kirku Opublikowano 9 Października Autor Opublikowano 9 Października (edytowane) Siemka! Finalnie wyszło ~220hp/~365nm - nie wiem czy to dobrze, czy źle. Jakiś tam super oczekiwań nie miałem, aczkolwiek gdzieś z tyłu głowy liczyłem na okolice 230km-240km. Tak jak pisał @przem8 turbo to trochę rzepa, ale nie mam jak zwrócić. Jeszcze stoi na rolce, jak będę miał wykres to wrzucę. PS jak się wk***ię, to kupię k03s w Kauflandzie za 500zl i zobaczymy co to warte 🤣🤣 5406ea25-1b09-440e-a216-5f4d5a52d302.mp4 Edytowane 9 Października przez kirku 1 1
kirku Opublikowano 11 Października Autor Opublikowano 11 Października Wleciał dzisiaj nowy czujnik abs, wymieniłem termostat i uszczelniłem pokrywę zaworów. Gwiazda umyta, poskładana, jeździ ładnie 93a74adf-bea3-4d97-81f2-593726fbde73.mov 1
dekiel 13 Opublikowano 11 Października Opublikowano 11 Października Daj w czarny połysk ramki atrap w zderzaku a górną całą czarną. Lusterka tez w czarny połysk ,wtedy bedzie to grały z listwami wokół okien.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się