Madridista Olb Opublikowano 12 Marca Opublikowano 12 Marca (edytowane) Witam, w moim CGLC według MMI przybyło oleju. Chciałem zrobić test tzn. przy jakim stanie licznika wyskoczy mi komunikat z prośbą o dolanie 1l oleju, gdyż zmagam się z jego zużyciem. A więc od zalania oleju na full zrobiłem 3kkm, i konsekwentnie obserwując MMI jego stan stopniowo ubywał, aż do dziś gdy na wyświetlaczu poziom spadł poniżej minimum, że aż nie było go widać. Postanowiłem, że dojadę do domu i wtedy go doleje. Jakie było moje zdziwienie, gdy po dojechaniu do domu komputer pokazywał full oleju. Po kilku próbach resetowania stanu i sprawdzania poziomu oleju na mniejszych temperaturach silnika wartość oleju spadła tylko nieznacznie. Jak to rozumieć, miał ktoś taki przypadek? Sprawa może być trochę skomplikowana bo dziś po raz pierwszy od ponad miesiąca, gdy wymieniłem pompę oleju znów wyskoczył komunikat o niskim ciśnieniu oleju (ale już nie o tym). VCDS nie pokazuje żadnych błędów, oprócz przełącznika różnicy ciśnień w związku z tym ciśnieniem oleju. Chciałbym się skupić stricte na tym przybyciu oleju. Nie mam bagnetu, więc niestety na ten moment fizycznie nie sprawdzę ile go jest. Edytowane 12 Marca przez Madridista Olb
Archiwum Opublikowano 12 Marca Opublikowano 12 Marca nigdy nie powinieneś wlewać oleju silnikowego do diesla na FULL w którym jest dpf i inne bajery ekologii, leje się max 3/4 poziomu, a najlepiej zostawić w połowie
wkowal10 Opublikowano 12 Marca Opublikowano 12 Marca 22 minuty temu, Archiwum napisał(a): nigdy nie powinieneś wlewać oleju silnikowego do diesla na FULL w którym jest dpf i inne bajery ekologii, leje się max 3/4 poziomu, a najlepiej zostawić w połowie WHY?
lukpie Opublikowano 13 Marca Opublikowano 13 Marca moglo sie wydarzyc tak ze gdy wypal sie dpf to wylaczyles silnik i wtedy scieklo troche paliwa do oleju.
Langista Opublikowano 13 Marca Opublikowano 13 Marca Przecież to głupota, oleju ma być na stanie Max, nie pomiędzy. To że paliwo przedostaje się do oleju nie ma zupełnie nic do tego jaki jest jego poziom. Autorowi zalecam dokładne sprawdzenie poziomu w tych samych odstępach czasu, najlepiej po nocy przed pierwszym odpaleniem.
Madridista Olb Opublikowano 13 Marca Autor Opublikowano 13 Marca (edytowane) Paliwo od nie wypalenia się DPF z miejsca wykluczam, akurat pod tym względem kontroluje jego prace. Jestem również świeżo po jego praniu i wypala sie co około 500-600km. Dziś rano wskaźnik pokazywał jedną "kreskę" poniżej Max. Po dojechali do pracy, rozgrzaniu silnika i po ponownym sprawdzeniu stan jest ten sam. (Wszystkie procedury co do jego prawidłowego sprawdzenia zostały zachowane). Jak dla mnie dziwna sytuacja. Edytowane 13 Marca przez Madridista Olb
Rabbi Opublikowano 13 Marca Opublikowano 13 Marca Kup bagnet i będziesz miał prawdziwy obraz stanu oleju
Madridista Olb Opublikowano 13 Marca Autor Opublikowano 13 Marca Miałem jeden bagnet, zakupiony na allegro niby pod dokładnie moje auto ale nie dość że nie szło z niego odczytywać stanu oleju to jeszcze spod korka dmuchalo. Zaraz tak zrobię i zamówię drugi porzadniejszy. Co nie mniej zastanawia mnie i tak skąd takie dziwne zachowanie na MMI.
mateusz.oraczewskiA4 Opublikowano 13 Marca Opublikowano 13 Marca 6 godzin temu, Madridista Olb napisał(a): Co nie mniej zastanawia mnie i tak skąd takie dziwne zachowanie na MMI. przecież te elektorniczne wskazniki poziomu oleju to o kant d... rozbić możesz mieć właśnie uszkodzony czujnik i nawet nie bedziesz o tym wiedział, po co to wymyślono to ja nie wiem, od XXX lat wiadomo że bagnet jest nie zastąpiony pamietaj że ten bagnet olejowy w tym samochodzie możesz tylko uzywać do sprawdzania, nie powinieneś z nim jeździć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się