Kamszot 0 Opublikowano 15 Marca Udostępnij Opublikowano 15 Marca Witam, w moim a4 b7 1.8t bfb quattro kończy się sprzęgło i chciałbym je wymienić na coś mocniejszego, ponieważ samochód posiada aktualnie 215km/320nm a plany są na około 250. Czytałem po forach i grupach na fb i najczęściej polecanym zabiegiem jest wrzucenie kompletu od awx. Doczytałem się jednak, że w przypadku quattro występują drgania na tarczy od awx i zaleca się zastosowanie obitej tarczy od bfb. Z racji, że auto ma przejechane ponad 400 tyś. km. wymieniłbym również dwumasę (brak oznak zużycia). Proszę o poradę co zastosować w moim przypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 15 Marca Udostępnij Opublikowano 15 Marca Juz sam sobie odpowiedziałeś. Komplet z awx, tylko tarcza od bfb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamszot 0 Opublikowano 15 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca i dwumasa w tym przypadku również od awx? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 15 Marca Udostępnij Opublikowano 15 Marca Konieczne, bo seria jest za miękka na wyższe moce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FiFfson 8 Opublikowano 25 Marca Udostępnij Opublikowano 25 Marca Z tymi wibracjami to potwierdzam, miałem zamontowany komplet z AWX z tarczą i bez zmiany tarczy na BFB się nie obeszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się