Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Siła nadmuchu klimatronika w A4 B6


Wojciech313744
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Wojciech313744,

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, pacjent A4 B6 2002 avant zauważyłem pewną sprawę otóż gdy mam ustawiony klimatronik na full nadmuch dmucha średnio mocno z kratek sytuacja zmienia się drastycznie gdy włączę spryskiwacz przedniej szyby, zaczyna dmuchać z 2/3 razy mocniej, auto mam od niedawno i stąd też moje pytanie to normalna sprawa w B6? Czy tak powinno być bo wydaje mi się że nie, adaptacje klap robiona w vagu nic nie zmieniła. Może miał ktoś już tutaj taki przypadek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy aktywacji manetki spryskiwacza dmuchawa nie dmucha mocniej tylko przestawia klapę świeżego powietrza na obieg zamknięty, aby opary płynu nie były tłoczone do kabiny. Zmienia to słyszalnie pęd powietrza, dlatego myślisz, że dmucha mocniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skontroluj stan filtra kabinowego, stary i brudny pogarsza przepływ powietrza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, influencer napisał(a):

Skontroluj stan filtra kabinowego, stary i brudny pogarsza przepływ powietrza. 

Filtr wymieniony na nowy, z obiegiem zamkniętym też mam pytanie są tam dwie klapki zauważyłem że na zimnym silniku otwiera tylko jedna klapkę do połowy a druga pozostaje zamknięta czy tak ma być ?

 

45 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Przy aktywacji manetki spryskiwacza dmuchawa nie dmucha mocniej tylko przestawia klapę świeżego powietrza na obieg zamknięty, aby opary płynu nie były tłoczone do kabiny. Zmienia to słyszalnie pęd powietrza, dlatego myślisz, że dmucha mocniej.

Rozumiem ale to nie jest kwestia samego "dźwięku" dmucha ewidentnie dużo mocniej przy przyłożeniu ręki do kratki  i oczywiście głośniej. Co do obiegu zamkniętego też mam chyba z nim problem w Vagu mam błąd 

"01274 Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

41-10 Blocked or No Voltage - Intermittent"

Wyczytałem na forum że jest to błąd któregoś z silniczków klapy obiegu zamkniętego ostatnio też zauważyłem że na niedogrzanym silniku obieg otwiera tylko jedną klapę do połowy druga pozostaje zamknięta, czy ze wzrostem temperatury silnika reguluje otwarcie tych klap czy działa to 1/0 dwie klapy otwarte przy obiegu otwartym/dwie klapy zamknięte przy obiegu wewnętrznym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd mówi sam za siebie, możesz spróbować uratować silniczek poprzez przeczyszczenie i przesmarowanie go ale jak już czegoś takiego nie robiłeś to lepiej kup sprawną używkę na podmianę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rozwiązanie
Opublikowano (edytowane)

Zauważyłem że jedna klapa od obiegu zamkniętego nie otwiera się, po rozruszaniu mechanicznie ręką klapy otworzenie jej na maksa zrobiona adaptacja vagiem, pomogło dmucha jak powinno dwie klapki otwierają się i dwie zamykają zobaczymy na jak długo :)

Edytowane przez Wojciech313744
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...