Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Temperatura silnika 2.0TDI w A4 B7


oneskypemen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam pytanie odnośnie temperatury silnika i jego wskazania.

Mianowicie, podpinam się po dłuższej i agresywnej jeździe samochodem i zauważam dziwna anomalie. Mianowicie, czujnik temperatury w okienku VCDS pokazuje 100 stopni a na zegarze fizycznym jest 90. Czy to normalne ? Czy czujnik temperatury do wymiany. Namiętnie również, że gdy samochód uzyska temperaturę roboczą 90 widniejącą na liczniku to samochód delikatnie szarpie na wolnych obrotach. (tylko przy agresywnej jeździe)

 

Dodatkowo naciskając pedał gazu na postoju płynnie i bardzo powoli, dochodząc do wyższych obrotów około 1200 strasznie buja samochodem. Nie ma tego płynnego przejścia w zakresie obrotów. 

 

Może ktoś jest wstanie udzielić jakiś wskazówek czy też miała podobny problem ?

 

 

Pozdrawiam

IMG_20240325_183214.jpg

IMG_20240325_183255.jpg

Edytowane przez oneskypemen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd rozjechany a temperatura ok, tak to działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Langista napisał(a):

Rozrząd rozjechany a temperatura ok, tak to działa.

Po czym stwierdziłeś, że problemy są z rozrządem? Jak był wymieniany i przejechane jest ok 40tys km od nowości. W czwartej rubryce synchronizacja wałka rozrządu u na rozgrzanym jest 0.0

Edytowane przez oneskypemen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...