Kasspy 0 Opublikowano 20 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia Witam, Mam problem z moim 1.8T bex 260km przeb. 282 tysiące. Po podłączeniu do komputera wyskakują następujące błędy: 17522 - Zespół 1; sonda 2 P1114 - 008 - rezystancja wewnętrza za duża - sporadyczny 16891 - Regulacja biegu jałowego P0507 - 001 - obroty powyżej wymaganej wartości - sporadyczny 16686 - Cylinder 2 P0302 - 008 - rozpoznanie wypadanie zapłonów - sporadyczny 16684 Rozpoznano wypadanie zapłonów w jednym/wielu cylindrach P0300 - 008 - sporadyczny Kompresja na cylindrach była sprawdzana i jest po 10 bar na 1 i 4 cylindrze. ok. 9,5 na 2 i 3 cylindrze, oleju ani płynu chłodniczego nie pobiera. Świece na gwincie były mokre ale same elektrody były już suche, a ich kolor można powiedzieć ze takie jasne cappucino ? (ciężko mi w momencie pisania postu powiedzieć jaki dokładnie bo były wykręcane tydzień temu.) Po usunięciu błędów jedyny błąd jaki wraca to regulacja biegu jałowego (sam nie zauważyłem by trzymał wyższe obroty na vcdsie skaczą 720-760). Raz wrócił błąd od sondy taki sam ale po usunięciu i po przejechaniu około 70 km już nie wrócił. Sprawdzałem w blokach pomiarowych wypadanie zapłonu i na postoju zimny czy ciepły silnik wypada na 2 praktycznie non stop(tutaj akurat wina może leżeć ze olej z pokrywy dostaję się do gniazda), rzadko kiedy się pojawi jedno wypadnięcie zapłonu na 4 cylindrze. Podczas jazdy 20 km z 3 razy wykrył po 1 wypadnięciu zapłonu na każdym cylindrze. 2 razy max 3 w sekunde na różnych cylindrach i w różnym czasie.. Jeśli coś jest nie jasne to przepraszam i postaram się po zapytaniu dopracować odp. o co mi chodzi. Auto po sofcie z 190km na 260km. sztywny dolot, centralny fmic, turbo hybryda(z października 2023) i wtryski (niestety nie pamiętam jakie). Downpipe i full przelot do końca, Sonda 2 została w mapie silnika ale sprawdzenie katalizatora zostało usunięte z softu. Czy gdzieś zaciąga lewe powietrze? zauważyłem ze raz lepiej jedzie a raz jakby tracił delikatnie moc. Cewki prawdopodobnie są jeszcze oryginalne... a świece były wymieniane w 2021-2022 (prawdopodobnie później już nie). Nie wiem czy to ma wpływ ale napinacz paska wielorowkowego lata, a pasek ma już swoje lata i prawdopodobnie jakaś rolka huczy. Proszę pytać a doprecyzuje niektóre rzeczy. Niestety ale pracuje z ludźmi a akurat jestem w pracy i pisze to na szybko, z góry dziękuje za ewentualne odzewy z pomocą . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 20 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia Zaworek jednokierunkowy odmy do wymiany. Jeśli zasysa korek oleju to na 100% to co napisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasspy 0 Opublikowano 20 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 18 minut temu, przem8 napisał(a): Zaworek jednokierunkowy odmy do wymiany. Jeśli zasysa korek oleju to na 100% to co napisałem. Właśnie czytałem o nim na innych wątkach i sądzę że nie był nawet nigdy ruszany... Z czystej ciekawości już prawie go zamówiłem tylko pytanie jest jeden czy kilka rodzajów tego zaworka ? jutro będę zmieniał filtr paliwa + ten pasek osprzętu z racji wieku to zobaczę czy zasysa korek. Rozumiem że w 1.8t nie powinno go zasysać ? i na zimnym czy ciepłym sprawdzać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 20 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia Zaworek ma byc oryginalny i jest jeden typ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 278 Opublikowano 20 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 17 minut temu, Kasspy napisał(a): Rozumiem że w 1.8t nie powinno go zasysać ? Ma podskakiwać, nieważne czy zimny czy ciepły. Diagnozę napisał Ci kolega wyżej, tylko pamiętaj żeby kupić z ASO, nie kosztuje dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kasspy 0 Opublikowano 20 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 27 minut temu, pelonek1 napisał(a): Ma podskakiwać, nieważne czy zimny czy ciepły. Diagnozę napisał Ci kolega wyżej, tylko pamiętaj żeby kupić z ASO, nie kosztuje dużo. 43 minuty temu, przem8 napisał(a): Zaworek ma byc oryginalny i jest jeden typ. Dzięki chłopaki, na razie tematu nie zamykam. Ogarnę ten zaworek podmienię i dam znać czy się polepszyło a jak nie to będzie trzeba szukać dalej. Na allegro od autoryzowanego dealera śmiało można zamawiać ten zaworek czy lepiej dzwonić po ASO szukać i jechać osobiście ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 20 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 9 minut temu, Kasspy napisał(a): Na allegro od autoryzowanego dealera śmiało można zamawiać ten zaworek Śmiało zamawiaj. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się