Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomoc w identyfikacji błędów.w A4 B6 1.9TDI


Alduric
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez Alduric,

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, zakupiłem kolejne w moim życiu Audi i pierwsze auto z silnikiem na ropę. Chodzi jak traktor ale chodzi :) Niestety jak to w autach używanych, mam problem z wyskakującym błędem ESP podczas jazdy, błąd gaśnie po zgaszeniu auta, a następnie pojawia się podczas jazdy - Zawsze, po chwili dłuższej lub krótszej. VCDS pokazał mi dwa błędy które wklejam poniżej.

 

Nie jestem fachowcem, raczej amatorem więc proszę o pomoc i wyrozumiałość. Zanim napisałem ten post, użyłem google ale ilość rozbieżnych odpowiedzi na mój problem jest ogromna, od ' uszkodzonego czujnika hamulca ' po uszkodzony/kończący się wtrysk na 2gim cylindrze, który również może powodować wyskakujący błąd esp (Możliwe to?)

 

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik        Plik etykiet: 038-906-019-AVF.lbl
   Oznaczenie elementu: 038 906 019 FP
   Komponent: 1,9l R4 EDC 0000SG  1467  
   Kodowanie: 00002
   Kod serwisu: WSC 63351  
   VCID: 6ADB74A9167FEE1A6B-4B32
   WAUZZZ8E52A087471     AUZ6Z0A0117571

Znaleziono 1 blad:
17672 - Zawór pompowtryskiwacza cylinder 2 (N241)
            P1264 - 35-10 - przekroczono granicę regulacji - Sporadyczny
Kody gotowosci: 0 0 X X X

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 03: ABS/hamulce        Plik etykiet: 8E0-614-517.lbl
   Oznaczenie elementu: 8E0 614 517
   Komponent: ABS/ESP front       1726  
   Kodowanie: 04255
   Kod serwisu: WSC 06435  
   VCID: 65C10795FF61C16246-515A

Znaleziono 1 blad:
18265 - Sygnał obciążenia
            P1857 - 35-10 - komunikat o usterce ze sterownika silnika - Sporadyczny

-------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam iż jest to 1.9 tdi AWX, jeśli ma to znaczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompka do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co w tym jest niezrozumiałego?

O jakiej pompce może być mowa z błędem

17672 - Zawór pompowtryskiwacza cylinder 2 (N241)

            P1264 - 35-10 - przekroczono granicę regulacji

?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opublikowano (edytowane)

Zakładam że mowa o wtrysku na drugim cylindrze? Czy wymiana jednego jest akceptowalna? Czy powinno się komplet? Czy wstawienie używanego wtrysku jest możliwe? Czy trzeba go 'przypisac' do auta?

Edytowane przez Alduric
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Alduric napisał(a):

Zakładam że mowa o wtrysku na drugim cylindrze?

Tak

6 minut temu, Alduric napisał(a):

Czy wymiana jednego jest akceptowalna?

Jeżeli tylko jeden ma usterkę to tak.

 

6 minut temu, Alduric napisał(a):

Czy wstawienie używanego wtrysku jest możliwe?

Jest aczkolwiek nie zalecane bo kij wie czy też nie jest uwalony.

 

7 minut temu, Alduric napisał(a):

Czy trzeba go 'przypisac' do auta?

Nie. PD to nie injektory. Tylko injektory w silnikach CR należy dopisać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Ci za odpowiedź. Do pytam jeszcze, czy błąd z wyskakującym ESP który też tu widać, może być spowodowany błędem wtrysku? Jeśli tak, to dlaczego? Nie rozumiem co ma esp do wtrysku? (Jeśli ma?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błąd ten jest powiązany z błędem w silniku i informuje o tym, że silnik pracuje w trybie awaryjnym i został tam włączony wstępny wtrysk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To by wyjaśniało czemu wibruje i głosno pracuje. Umiesz mi "mniej więcej" ocenić koszta regeneracji i robocizny wymiany plus ustawienie tego? Nie chce żeby ktoś mnie naciągnął , co raz mi się już przytrafiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojècia jak kształtują się ceny w PL, bo od 25 lat tam nie mieszkam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Rozwiązanie

Wtrysk został zregenerowany, problemy z autem ustąpiły - Tj. Drgania, nierówna praca. Błędów brak.

 

Pozdrawiam i dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...