Marcin13 Opublikowano 7 Maja Opublikowano 7 Maja (edytowane) Dzień dobry. Niedawno w aucie wymieniano kompletną głowice z AWT na ADR ( nowe zawory x20 + uszczelniacze x20 + prowadnice x20 + 8 gniazd wydechowych pod lpg) Doszedł nowy rozrząd przód + oe napinacz bez fazatora z łańcuszkiem oraz komplet świec. Ogólnie jest ok tylko "dupo-hamownia" wyczuwa delikatne falowanie podczas logów. Według mnie nie ma tragedii ale te delikatne falowania doładowania mnie zastanawiają. Oryginalny n75 został ok 2 lat temu zmieniony na Pietburga z Opla 2.0t. Turbo: Log #812417 LOG.TUNEZILLA.COM Log #812424 LOG.TUNEZILLA.COM 002 + 033 Log #812425 LOG.TUNEZILLA.COM 003 + 020 P.S Program był robiony na 98 a w baku obecnie mieszanka 98 z 95 Log #812426 LOG.TUNEZILLA.COM 002+ 033 na LPG Log #812427 LOG.TUNEZILLA.COM 115 na LPG Log #812428 LOG.TUNEZILLA.COM Edytowane 7 Maja przez Marcin13
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się