Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dzień dobry. Niedawno w aucie wymieniano kompletną głowice z AWT na ADR ( nowe zawory x20 + uszczelniacze x20 + prowadnice x20 + 8 gniazd wydechowych pod lpg) Doszedł nowy rozrząd przód + oe napinacz bez fazatora z łańcuszkiem oraz komplet świec.  Ogólnie jest ok tylko "dupo-hamownia" wyczuwa delikatne falowanie podczas logów. Według mnie nie ma tragedii ale te delikatne falowania doładowania mnie zastanawiają.  

Oryginalny n75 został ok 2 lat temu zmieniony na Pietburga z Opla 2.0t. 

Turbo: 

LOG.TUNEZILLA.COM
LOG.TUNEZILLA.COM

002 + 033

LOG.TUNEZILLA.COM

003 + 020 P.S Program był robiony na 98 a w baku obecnie mieszanka 98 z 95 ;)

LOG.TUNEZILLA.COM

002+ 033 na LPG 

LOG.TUNEZILLA.COM

115 na LPG

LOG.TUNEZILLA.COM

 

Edytowane przez Marcin13

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...