Adamuss02 Opublikowano 8 Maja Opublikowano 8 Maja Witam, mam problem z moją A4 B8 2014r. 2.0 tfsi 211km Cbmp . Otóż bierze nadmierne ilości oleju, nie wiem czy spowodowane jest to czujnikiem bo od , pewnego czasu zaczął szwankować . Gdy wskaźnik pokazuje minimum oraz po wlaniu 1l Castrola 5w30 wyskakuje komunikat żeby upuścić olej. Spodziewam się również że może być to wada olejowa samochód bierze mi 1l na niecały 1km , nie wiem kompletnie jak się za to zabrać , pytałem się mechanika czy da się jakoś to zdiagnozować ale , powiedział mi że ciężko , dziś kupuje bagnet serwisowy i raczej z niego będę korzystał. Z góry dziękuję za pomoc
Muskel1 Opublikowano 8 Maja Opublikowano 8 Maja Godzinę temu, Adamuss02 napisał(a): pytałem się mechanika czy da się jakoś to zdiagnozować ale , powiedział mi że ciężko Zmień mechanika. 1
Muskel1 Opublikowano 9 Maja Opublikowano 9 Maja Sam sobie musisz pomóc zmieniając mechanika, skoro Ty oraz Twój mechanik nie potraficie znaleźć przyczyny wysokiego poboru oleju. Ja za Ciebie tego nie zrobię, nie wiem czego tutaj oczekujesz. Mam Ci wróżyć na podstawie tego co tu napisałeś nie mając przed sobą auta? Powiem tylko tyle, w pierwszej kolejności zweryfikowanie czy olej wydostaje się na zewnątrz (wycieki), czy do wewnątrz silnika. Jeżeli nie na zewnątrz, to musi uchodzić do wewnątrz silnika, bo czarów nie ma i tak po prostu nie zniknął. Jeżeli do wewnątrz, to albo zostaje spalany albo przedostaje się do obiegu płynu chłodniczego. Jeżeli nie ma go w zbiorniczku płynu chłodniczego, to zostaje spalany. A jak sprawdzić czy zostaje spalany wystarczy zajrzeć do komory spalania (endoskopem). To są naprawdę rzeczy, których nie trzeba tłumaczyć osobie, która zwie się mechanikiem samochodowym. To są podstawy diagnozy w tym zawodzie i jeżeli ktoś tego nie potrafi wykonać, to musisz jechać do kogoś innego, chyba że chcesz żeby najpierw powymieniał Ci pół auta Twoim kosztem. 1
tobias Opublikowano 9 Maja Opublikowano 9 Maja Muskel1 wybacz koledze, widać że swieżak na forum jak i pewnie w uzytkowaniu auta :/
Muskel1 Opublikowano 9 Maja Opublikowano 9 Maja On nie musi się znać, nie każdy to musi. Dlatego napisałem mu aby zmienił mechanika, bo on powinien się znać😉
Adamuss02 Opublikowano 9 Maja Autor Opublikowano 9 Maja Dobrze spróbuję podjechać do mechanika który będzie miał endoskop, wycieków nie ma oraz w płynie chłodniczym też , chce na początku sprawdzić czy czujnik nie jest popsuty bo od pewnego czasu zaczął świrować przy wlewaniu oleju samochód kupiłem niedawno i jest to moja pierwsza Audica
Adamuss02 Opublikowano 9 Maja Autor Opublikowano 9 Maja Mój mechanik jest naprawdę dobry robił już wady olejowej , mam znajomego który u niego pracuje oraz opinie na internecie są naprawdę wiarygodne
Muskel1 Opublikowano 9 Maja Opublikowano 9 Maja Więc pewnie nie ma ochoty lub czasu na pracę przy Twoim aucie, dlatego stwierdził, że ciężko to zdiagnozować. Innego logicznego wytłumaczenia nie znam.
Adamuss02 Opublikowano 9 Maja Autor Opublikowano 9 Maja 16 godzin temu, Muskel1 napisał(a): Zmień mechanika. 3 godziny temu, Muskel1 napisał(a): Sam sobie musisz pomóc zmieniając mechanika, skoro Ty oraz Twój mechanik nie potraficie znaleźć przyczyny wysokiego poboru oleju. Ja za Ciebie tego nie zrobię, nie wiem czego tutaj oczekujesz. Mam Ci wróżyć na podstawie tego co tu napisałeś nie mając przed sobą auta? Powiem tylko tyle, w pierwszej kolejności zweryfikowanie czy olej wydostaje się na zewnątrz (wycieki), czy do wewnątrz silnika. Jeżeli nie na zewnątrz, to musi uchodzić do wewnątrz silnika, bo czarów nie ma i tak po prostu nie zniknął. Jeżeli do wewnątrz, to albo zostaje spalany albo przedostaje się do obiegu płynu chłodniczego. Jeżeli nie ma go w zbiorniczku płynu chłodniczego, to zostaje spalany. A jak sprawdzić czy zostaje spalany wystarczy zajrzeć do komory spalania (endoskopem). To są naprawdę rzeczy, których nie trzeba tłumaczyć osobie, która zwie się mechanikiem samochodowym. To są podstawy diagnozy w tym zawodzie i jeżeli ktoś tego nie potrafi wykonać, to musisz jechać do kogoś innego, chyba że chcesz żeby najpierw powymieniał Ci pół auta Twoim kosztem. Godzinę temu, Muskel1 napisał(a): On nie musi się znać, nie każdy to musi. Dlatego napisałem mu aby zmienił mechanika, bo on powinien się znać😉
Adamuss02 Opublikowano 9 Maja Autor Opublikowano 9 Maja 4 minuty temu, Muskel1 napisał(a): Więc pewnie nie ma ochoty lub czasu na pracę przy Twoim aucie, dlatego stwierdził, że ciężko to zdiagnozować. Innego logicznego wytłumaczenia nie znam. Okej , jeżeli była by to wada olejowa to na czym by polegała taka naprawa?
Muskel1 Opublikowano 9 Maja Opublikowano 9 Maja Przede wszystkim wymiana tłoków i pierścieni, oraz elementów, które zostaną zweryfikowane jako konieczne do wymiany. Skoro Twój mechanik naprawiał już wady olejowe, to zapytaj jego z czym musisz się liczyć.
Archiwum Opublikowano 9 Maja Opublikowano 9 Maja @Adamuss02 zobacz filmiki takie jak te to będziesz wiedział co się wymienia i ile to kosztuje:
Raceman Opublikowano 29 Maja Opublikowano 29 Maja (edytowane) Masz problem z złopaniem oleju? Zacznij od tego: Edytowane 29 Maja przez Raceman
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się