marcinsss Opublikowano 9 Maja Opublikowano 9 Maja Witam Wymieniam kompletne tylnie zawieszenie razem z sankami. Moje pytanie brzmi czy potrzebuje nowych śrub mocujących sanki, czy trzeba będzie ustawiać zbieżność? Wymieniam też dyfer ale w moim jest średnica flanszy 75.5 a dyfer ma flansze 100. Czy bez problemu będę mógł te flansze zamienić ? 1
Adix84 Opublikowano 3 Czerwca Opublikowano 3 Czerwca (edytowane) Siema.dzieki za info odnośnie pasujących dyfrow z przełożeniem 37/9 ,nie doradze Ci odnośnie zmiany flansz ,w sumie sam bede orientował sie w temacie bo mam most ETR którego nie sposób nigdzie dostać tak samo jego zamiennik HNQ ,dlatego bede kombinował coś z innymi dyframi 37/9.Odnośnie tylnych sanek ,moje stare śruby nadawały sie ponownie przy zmianie sanek,napewno warto jest zwrócić uwagę na tuleje głowne sanek ,w jakim są stanie ,ewentualnie wymienic na poliuretany MPBS,warto tez zwrócić uwage na stan wachaczy odpowiadajacych za zbieżność i pochył kół oraz warto zabezpieczyć te sanki przed rudą .Tak zbieżność zapewne trzeba bedzie ustawić od nowa. Edytowane 3 Czerwca przez Adix84
marcinsss Opublikowano 4 Czerwca Autor Opublikowano 4 Czerwca Zawieszenie wymienione tylnie zajęło mi to 5 godzin na kanale z pomocą drugiej osoby. Dyfer pasował idealnie, planszę na półosiach nie było problemu mogę mnie podmienić. Sprawdzałem czy odpowiedni jest przełożenie tak jak pisali także wszystko jest w porządku. Samochodem pojechałem już do roboty wszystko fajnie pracuje i nic nie cieknie samochód mam sprawny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się