kamilos1721 Opublikowano 15 Maja Opublikowano 15 Maja Witam mój problem polega na falowaniu obrotów na biegu jałowym, najbardziej obroty falują gdy włączę klimatyzację lub nawiew na przednią szybę, do tego auto kopci na czarno przy przyspieszaniu. Dodam że zmieniłem przepływomierz, na starym nie było takich objawów, odcinało mi tylko moc. Gdy założyłem nowy wszystko było ok, później auto zaczęło falować na niskich obrotach i kopcić, z ciekawości założyłem stary i dalej faluje ale tylko na zimnym, gdy założony jest nowy faluje na zimnym i na ciepłym. Czy to może być wina tych przepływomierzy, stary był bosha, nowy to jakiś chńczyk energy. Czy mógł tak szybko paść. A może szukać gdzie indziej. Proszę o pomoc.
Langista Opublikowano 15 Maja Opublikowano 15 Maja Załóż drugi tylko sprawny używany ale Ori, albo Bosch, inne wynalazki to strata pieniędzy. Jakiekolwiek błędy były sprawdzane? Nie masz nigdzie nieszczelności w dolocie? Dlaczego odcinało turbo?
kamilos1721 Opublikowano 15 Maja Autor Opublikowano 15 Maja turbo odcinało na poprzednim przepływomierzu, nie sprawdzałem błędów.
Langista Opublikowano 15 Maja Opublikowano 15 Maja No to zacznij od tego. Przejrzyj jeszcze dokładnie węże z podciśnienia do turbo, bo tam przerwany przewód będzie skutkował odcinaniem turbo i mocnym kopceniem.
kamilos1721 Opublikowano 30 Maja Autor Opublikowano 30 Maja Wizualnie sprawdziłem wszystkie węże i raczej nie ma żadnych nie szczelności, na wężu który łączy się z egr widać trochę oleju, na razie nie mam możliwość sprawdzenia auta na vagu ponieważ jestem za granicą. A jak można sprawdzić czy przepływomierz działa poprawie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się