Gość Trzeniu Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 Trzeba było zlać paliwo , przeczyścić wtryski , bak , przewody paliwowe , wymienić filtr paliwa to by jeździł dalej gdzieś Ty robił tą pompę że Cię tyle skroili? Regeneracja pompy to max 2000-2500pln + demontaż,montaż ok 150pln
Kowicz Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 Ostatnio znajomy nalał cały zbiornik PB do Mondeo TDCI i przejechał nim jakieś 10km aż furka stanęła. Po wizycie w ASO (auto na gwarancji) musiał za wszystko wybulić 12,5k :gwizdanie:
Gość Trzeniu Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 pompy i wtryski w TDCI szczególnie 2.0 są wyjątkowo wrażliwe , kiedyś w mojej firmie były 3 takie i wszystkie 3 odwiedziły serwis w celu wymiany pomp oraz wtrysków ... łącznie ok 40k poszło na naprawę tych parchów :thumbdown: [br]Dopisany: 25 Lipiec 2008, 23:38 _________________________________________________i bynajmniej nie z powodu zalania PB , padały po ok 100k km
marcin j Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 pompy i wtryski w TDCI szczególnie 2.0 są wyjątkowo wrażliwe , kiedyś w mojej firmie były 3 takie i wszystkie 3 odwiedziły serwis w celu wymiany pomp oraz wtrysków ... łącznie ok 40k poszło na naprawę tych parchów :thumbdown: [br]Dopisany: 25 Lipiec 2008, 23:38 _________________________________________________i bynajmniej nie z powodu zalania PB , padały po ok 100k km Miałem takiego parcha 2 letniego w tdci oi diokładnie po 100 tys poszły wtryski , nigdy więcej Forda w comon rail.
Gość Trzeniu Opublikowano 25 Lipca 2008 Opublikowano 25 Lipca 2008 pompy i wtryski w TDCI szczególnie 2.0 są wyjątkowo wrażliwe , kiedyś w mojej firmie były 3 takie i wszystkie 3 odwiedziły serwis w celu wymiany pomp oraz wtrysków ... łącznie ok 40k poszło na naprawę tych parchów :thumbdown: [br]Dopisany: 25 Lipiec 2008, 23:38 _________________________________________________i bynajmniej nie z powodu zalania PB , padały po ok 100k km Miałem takiego parcha 2 letniego w tdci oi diokładnie po 100 tys poszły wtryski , nigdy więcej Forda w comon rail. ale zbierały się poprawnie , do tej pory w firmie nie wiedzą że mój miał 173km
loco87 Opublikowano 26 Lipca 2008 Opublikowano 26 Lipca 2008 Ja keidys to transita omylkowo zatankowalem 60l pb95 Kurcze przejechal z 2 km i niestety nie moglem go odplic ciekawe czemu.... :gwizdanie:
Gość Trzeniu Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Opublikowano 3 Sierpnia 2008 Trzeba było zlać paliwo , przeczyścić wtryski , bak , przewody paliwowe , wymienić filtr paliwa to by jeździł dalej gdzieś Ty robił tą pompę że Cię tyle skroili? Regeneracja pompy to max 2000-2500pln + demontaż,montaż ok 150pln w serwisie vw -seat-audi na ul truskawkowej w Krakowie sama pompa (zatarta + elektronika ) 3400 +260 za robote no to wysłali pompe do kogo innego do roboty i za tę czynność wzieli 900 pln prowizji...
SZYNKAR Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 Benzyna zamiast ropy, lata 80-te. Kiedyś do dowódcy pułku lotniczego przyszedł chłop małorolny i zgłosił reklamację paliwa "suchej ropy" (Jet A1 - lekka benzyna do silników odrzutowych). Powiedział że traktor co prawda kopa miał bo stawał dęba na tym paliwie (przy ostrym ruszaniu unosiły się przednie koła) ale silnik się zatarł. Dowódca wysłuchał, chłop wskazał na apelu "pompiarzy" i dostał 2 lata za paserkę. Ropa zamiast benzyny - wujek zapalał motor (lata 70) na benzynie (1 szklanka) i jak się silnik rozgrzał zalewał ropą z traktora ojca i w rurę do dziewczyny, po chwili następowało "przełączenie" na ropę, silnik słabł ale szło jechać. U dziewczyny nie gasił silnika i tak wracał. Zlewał ropę, szklanka benzyny itd
Musashi Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 oczywscie, ale masz odwrotna sytuacje, ale benzyna w pompowtryskiwaczach, albo wtryskach czy pompie wtryskowej ukladu common rail ktore sa smarowane ON, to ich zatarcie.
NYNA Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 To ja ostatnio miałem taką akcję z Transitem 2.2TDCi. Paliwa było 1/4 zbiornika kierowca dolał na stacji 20 litów ale PB:wallbash: oczywiście się nie zorientował wsiadł i pojechał do firmy 4 km zgasił i poszedł, za chwilę wsiadł drugi odpalił i pojechał do miasta około 10 km zrobił i dopiero zaczęło szarpać i przerywać ale do firmy dojechał i zagasił. Zastanawiając się co mogło się stać i podejrzewając złą jakość paliwa spojrzałem na fakturę żeby zobaczyć gdzie tankował a tam jak byk PB i zbladłem normalnie. Auto na hol i do mechanika wyciąganie tego syfu ze zbiornika, czyszczenie, płukanie itd. Próba odpalenia na paliwie z bańki i odziwo odpalił i chodzi, więc poskładali wszystko do kupy paliwo do baku i jazda. Do dnia dzisiejszego auto jeździ, robi około 400km dziennie i nic niepokojącego się nie dzieje a minęły ze 2 miesiące od tego czasu, czyżby taki fart że nic się nie wysypało. Drugia taka akcja była z jettą 1.9 na PD, brakło paliwa więc wycieczka na stację i do karnisterka 5 litrowego zamiast ON nalał PB. Po wlaniu do baku auto odpaliło przejechało parę km zaczęło dziwnie chodzić szarpać ale do stacji dojechało. Na pracownik stacji poinformował że przed chwilą lane było PB a teraz ON:facepalm: Więc nalał ON do pełna, auto ciężko odpaliło chwilę szrpało ale po chwili się unormowało i jeździ do tej pory a to już ponad rok temu było. Także nie wiem czy to szczęście czy poprostu PB nie zabija diesla tak odrazu:eusathink:
vauxhall95 Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 kolega do awx nalal benzyny.Mial rezerwe i za 60dych wlal PB.Pojechalem 10km,zgasl mu,potem dolal ropy,krecil krecil wkoncu odpalil.A za 3 dni zgasl i tyle bylo z tego.Wystarczylo spuscic filtr dolalem jakiegos specyfika do baku i smiga jak ta lala.A korekcje ma 0.00 0.05 0.12 0.15 . Czyli jak z fabryki. Taki sam przypadek tylko AFN AFN na rezerwie i za 100zł PB.Przejechal 3km.Zgasil juz nie chcial odpalic ale odpalil,otworzyl brame wjechal i zgasl w garazu.Hol Spuszczanie baku,filtra,czyszczenie wszystkich przewodow.Odpalil ale zapowietrzal sie i tu najlepsze Jak jest w nastawniku krociec od powrotu-gdzie sa 2 miedziane podkladki.Niewiem jak ale puscil gwint i delikatnie sie saczylo.A tak sie zapowietrzal ze jechalo sie 5km nagle gasl podczas jazdy i trzeba bylo krecic i krecic. AFN jezdzi na tej samej pompie i wtryskach 1.5 roku i wszystko jak ta lala
trepek Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 Stare rozdzielaczowe pompy wtryskowe, aż łezka w oku się kręci jakie one były pancerne.
Musashi Opublikowano 9 Marca 2012 Opublikowano 9 Marca 2012 przeciez PB nie niszczy od razu ukladu, powoduje przyspieszone zuzycie. ktore objawi sie za jakis czas.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się