Userr Opublikowano 28 Maja Opublikowano 28 Maja Cześć. Postanowiłem dozbierać trochę funduszy, zrezygnować z zakupu B8 i zakupić B9 w benzynie, rocznik 2016 - 2018. Chciałbym się zmieścić do 80 000 zł. Robię 10 tyś km rocznie z czego 70% to jest miasto lub krótkie odcinki, a w dodatku raczej nie przekraczam 140-150 km/h (nawet na autostradzie). Z tych powodów myślę nad zakupem silnika 1.4 TFSI (150KM) w automacie. Pytania do Was - użytkujących silniki TFSI w B9. Jako, że ogłoszenia są w przedziale 70 - 90 tyś zł z przebiegami między 100 - 250 tyś km (1.4 oraz 2.0) to czego można się spodziewać po takich przebiegach? Co ulega tam awarii po takim dystansie? Wiem, że 1.4TFSI jest na pasku, więc to chyba jakiś plus. Czy warto pchać się w 2.0 skoro nie wykorzystam jego mocy, a ew. usterki występują (chyba) częściej niż w 1.4 i wymagają większych kosztów? Z góry dzięki za jakiekolwiek informacje
janusz75 Opublikowano 29 Maja Opublikowano 29 Maja "Czy warto pchać się w 2.0 skoro nie wykorzystam jego mocy, a ew. usterki występują (chyba) częściej niż w 1.4 i wymagają większych kosztów?" wg. mnie warto... b9 to nie jest mały ani lekki samochód... dlatego lepszym wyborem będzie niewysilone "2.0" aniżeli "1.4" które będzie miało co robić... koszty serwisowania obu jednostek są na podobnym poziomie... więc tutaj zanadto bym się nie przejmował... oczywiście nie odrzucam 1.4 jeśli trafiłby się ładny i zadbany egzemplarz... ale jeśli miałbym wybór, to 2.0... bo tak... 2.0 możesz prowadzić "grzecznie i spokojnie" i cieszyć się niskim spalaniem, albo jak najdzie ochota... pojechać nieco odważniej i nacieszyć się frajdą z jazdy... ale to już jak Kto woli... i co mu w duszy gra... 1 1
Userr Opublikowano 29 Maja Autor Opublikowano 29 Maja 7 godzin temu, janusz75 napisał(a): "Czy warto pchać się w 2.0 skoro nie wykorzystam jego mocy, a ew. usterki występują (chyba) częściej niż w 1.4 i wymagają większych kosztów?" wg. mnie warto... b9 to nie jest mały ani lekki samochód... dlatego lepszym wyborem będzie niewysilone "2.0" aniżeli "1.4" które będzie miało co robić... koszty serwisowania obu jednostek są na podobnym poziomie... więc tutaj zanadto bym się nie przejmował... oczywiście nie odrzucam 1.4 jeśli trafiłby się ładny i zadbany egzemplarz... ale jeśli miałbym wybór, to 2.0... bo tak... 2.0 możesz prowadzić "grzecznie i spokojnie" i cieszyć się niskim spalaniem, albo jak najdzie ochota... pojechać nieco odważniej i nacieszyć się frajdą z jazdy... ale to już jak Kto woli... i co mu w duszy gra... Dzięki za odpowiedź. A czego można się spodziewać po przebiegach w okolicach 150 - 250 tyś km? Z jakimi kosztami się liczyć?
Archiwum Opublikowano 29 Maja Opublikowano 29 Maja 1.4 prędzej znajdziesz bardziej zadbane, poszukać tylko dobrego wypasu i elegancko, 1.4 będzie tańsze w zakupie 1
Userr Opublikowano 29 Maja Autor Opublikowano 29 Maja Naczytałem się, że skrzynie automatyczne, a dokładnie mechatronika lubi się psuć właśnie przy takich przebiegach. Koszt naprawy ok. 15 tyś. Czy jest jakiś sposób, który pomoże mi sprawdzić skrzynię przy zakupie auta? Na zakup pojadę na pewno z interfejsem iCar2 z oprogramowaniem SDPROG, ale z niego odczytam raczej tylko błędy silnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się