raques Opublikowano 2 Czerwca Opublikowano 2 Czerwca (edytowane) Witam Panowie, Potrzebuje pomocy. Pacjent A6 C5 1.9 TDI AVG po wymianie silnika z osprzętem z A4 B5 AVG. Urwało w starym mocowanie tłoka J Kilka pytań, które ujmę w punktach będzie łatwiej: 1.olej po swapie poszedł nowy ale chce go wymienić już bo jednak zostały jakieś stare resztki,, czy mogę użyć przed wymianą płukanki? 2. to samo z płynem chłodzącym, czy po zrzucie obecnego płynu ( po wymianie silnika poszedł oczywiście nowy), czy mogę zalać go tylko wodą destylowana i zrobić z 20 km i zrzut + zalanie nowym płynem chłodzącym? ( chodzi mi o przepłukanie układu czysta woda destylowaną). 3. czy wtryski mogę po wyjęciu przepłukać środkiem do czyszczenia wtrysków tzn. użyć np. takiego ogrodowego spryskiwacza którym wytworze ciśnienie i wtłoczę do każdego wtrysku środek czyszczący? 4.może być olej do zalania Liqui Moly TOP TEC 4100 5W40, 5 l ? Będę mega wdzięczny za odpowiedzi. Edytowane 2 Czerwca przez raques
Langista Opublikowano 2 Czerwca Opublikowano 2 Czerwca Nie do końca rozumiem co chcesz zrobić. Olej owszem możesz wymienić, nawet co kilka km możesz zalewać nowy, co do płukanki, można stosować ale cudów nią nie zdziałasz, to zwyczajnie dodatek środków czyszczących do oleju, nagaru tym nie rozpuścisz. Jak płyn chłodniczy poszedł nowy to nie ma sensu go wypłukiwać wodą destylowaną, chyba że widać w zbiorniczku jakiś syf, a to też trzeba się zastanowić jaki konkretnie. Wtrysków nie wyciągaj, chcesz je wyczyścić to wlej do pełnego baku dodatek do czyszczenia wtryskiwaczy i zrób długą trasę, im dłuższa jazda bez zatrzymywania się tym lepiej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się