Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z elektryką w A4 B6


riko31

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w Audi a4b6 cala elektryka padła nie działające szyby, kierunkowskazy klimatyzacja włącza się i wyłącza, zegary pomimo ich wyłączenia dalej się świecą błędy Esp i abs. Czy przyczyną może być moduł kierownicy? wymieniałem go 3/4 tygodnie temu na taki z tempomatem i full fis przejechałem 2k kilometrów i to sie stało samochód zwariował. Dlatego pytanie czy zawiódł moduł kierownicy czy może moduł komfortu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmień na stary a się przekonasz. Jakie błędy wypluwa VCDS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Langista napisał(a):

Podmień na stary a się przekonasz. Jakie błędy wypluwa VCDS?

Najpierw to pokazał chyba wszystkie błędy które się da, po skasowaniu ich pokazały się tylko te  to co są  na zdjęciu 

IMG_8075.jpeg

IMG_8074.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób kompletny autoskan i pokaż tu wynik w formie pliku txt. Sprawdź na odłączonym Aku czy wtyczka się dobrze trzyma, spróbuj na nowo podłączyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, riko31 napisał(a):

Najpierw to pokazał chyba wszystkie błędy które się da, po skasowaniu ich pokazały się tylko te  to co są  na zdjęciu 

IMG_8075.jpeg

IMG_8074.jpeg

Mogę jeszcze dodać że jak wchodziłem w grupę steering wheel to nawet go nie widziało to samo było z grupą 09 cent.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Langista napisał(a):

Zrób kompletny autoskan i pokaż tu wynik w formie pliku txt. Sprawdź na odłączonym Aku czy wtyczka się dobrze trzyma, spróbuj na nowo podłączyć.

Okej zraz sprobuje podesłać po pierwszym auto scanie wyporgramiwalo mi cały fis zakładam ze tempomat też nie działa, jeśli chodzi o wtyczkę to ma być ta podpięta do modułu kierownicy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Langista napisał(a):

Zrób kompletny autoskan i pokaż tu wynik w formie pliku txt. Sprawdź na odłączonym Aku czy wtyczka się dobrze trzyma, spróbuj na nowo podłączyć.

Address 01: Engine        Labels: 06B-906-018-AVJ.lbl

   Part No SW: 8E0 909 518 M    HW: 8E0 909 018

   Component: 1.8L R4/5VT     G   0002 

   Coding: 0011701

   Shop #: WSC 00000 000 08192

   VCID: 3A7B87EF765F9041CD-515A

   VINID: 9D196AAAA2151424421491C214C52BE6D1

 

2 Faults Found:

18043 - Powertrain Data Bus

            P1635 - 008 - Missing Message from A/C Controller

18107 - Powertrain Data Bus

            P1699 - 008 - Missing Message from Steering Wheel Electronics

Readiness: 0110 1101

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes        Labels: 8E0-614-517.lbl

   Part No: 8E0 614 517 A

   Component: ABS/ESP allrad      1726 

   Coding: 04275

   Shop #: WSC 00000 

   VCID: 2643439FC2E704A199-513C

 

1 Fault Found:

01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30

            35-00 - -

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC        Labels: 8E0-820-043.lbl

   Part No: 8E0 820 043

   Component:   A4 Klimaautomat   1012 

   Coding: 00000

   Shop #: WSC 63351 

   VCID: 5EB32B7FDA379C6191-515A

 

6 Faults Found:

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

            49-00 - No Communications

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

            49-00 - No Communications

00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527)

            49-00 - No Communications

00457 - Central Electronics Control Module / BCM (J519)

            49-00 - No Communications

00474 - Control Module for Immobilizer

            49-00 - No Communications

00474 - Control Module for Immobilizer

            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags        Labels: 8E0-959-655-84.lbl

   Part No: 8E0 959 655

   Component: Airbag 8.4E         5001 

   Coding: 0010602

   Shop #: WSC 63351 000 00000

   VCID: 74E769D714BB2631D7-515A

 

No fault code found.

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments        Labels: 8E0-920-9xx-8E2.clb

   Part No: 8E0 920 900 H

   Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D26 

   Coding: 01000

   Shop #: WSC 00006 

   VCID: 295948A3D3F92BD9B4-5178

   WAUZZZ8E52A259725     AUZ6Z0B0003763

 

9 Faults Found:

00457 - Central Electronics Control Module / BCM (J519)

            49-00 - No Communications

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

            49-00 - No Communications

01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)

            49-00 - No Communications

01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387)

            49-00 - No Communications

01334 - Door Control Module; Rear Right (J389)

            49-00 - No Communications

01333 - Door Control Module; Rear Left (J388)

            49-00 - No Communications

00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527)

            49-00 - No Communications

01320 - Control Module for Climatronic (J255)

            49-00 - No Communications

01336 - Company Data Bus for Comfort System

            37-10 - Faulty - Intermittent

 

End-------------------------(Elapsed Time: 06:19)---------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie pająka, robiłeś adaptacje czujnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Alduric napisał(a):

Po wymianie pająka, robiłeś adaptacje czujnika?

Tak, wszystko było kodowane sam nie mogłem zakodować tempomatu niektórzy na internecie pisali że to mogła być wina tunera po wyprogramowaniu sondy pojechałem do niego i jakoś to ogarnął, spróbuje wymienić na stary moduł może to pomoże 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, riko31 napisał(a):

Tak, wszystko było kodowane sam nie mogłem zakodować tempomatu niektórzy na internecie pisali że to mogła być wina tunera po wyprogramowaniu sondy pojechałem do niego i jakoś to ogarnął, spróbuje wymienić na stary moduł może to pomoże 

Wymieniłem moduł na stary dalej to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś ma jakieś propozycje gdzie zacząć szukać przyczyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymontuj zegary i wypnij i wepnij do nich kilka razy zieloną i niebieską wtyczkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Muskel1 napisał(a):

Wymontuj zegary i wypnij i wepnij do nich kilka razy zieloną i niebieską wtyczkę.

 

jutro spróbuję zobaczymy czy coś to da 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz problemy z komunikacją prawie z wszystkimi sterownikami. Być może styki są gdzieś zaśniedziałe, stąd kilkukrotne wypięcie i wpięcie wtyczek za zegarami. Zegary w tym modelu to centralka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Muskel1 napisał(a):

Masz problemy z komunikacją prawie z wszystkimi sterownikami. Być może styki są gdzieś zaśniedziałe, stąd kilkukrotne wypięcie i wpięcie wtyczek za zegarami. Zegary w tym modelu to centralka. 

Dzisiaj rano odpaliłem samochód i nagle wszytko działa myślę że nie problem w zaśniedziałych stykach od zegarów a gdzieś dostała się wilgoć 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wilgoć zostawia za sobą rdzę, także za niedługo nie będziesz mógł znowu nic zrobić 😅

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Langista napisał(a):

Wilgoć zostawia za sobą rdzę, także za niedługo nie będziesz mógł znowu nic zrobić 😅

Tak, wiem ale w piątek mam przegląd później będę szukał przyczyny, jeśli ktoś będzie miał jakieś pomysły jeszcze niech napisze ja sam myślę żeby zacząć od tylnych drzwi od strony kierowcy pokazywało mi tam błąd wcześniej i się nie zamykały, szyba szła tylko w dół więc może tam się robi jakieś duże zwarcie i wszytko wywala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma opcji, to nie ma powiązania. Najczęściej przy tym błędzie winna jest przelotka i przetarte kable lub padający moduł drzwi, w drzwiach kierowcy, rzadziej pada zamek lub mikrostyk w nim.

 

Ty masz błąd albo z zegarami albo z modułem komfortu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Langista napisał(a):

Nie ma opcji, to nie ma powiązania. Najczęściej przy tym błędzie winna jest przelotka i przetarte kable lub padający moduł drzwi, w drzwiach kierowcy, rzadziej pada zamek lub mikrostyk w nim.

 

Ty masz błąd albo z zegarami albo z modułem komfortu.

okej, jesli okaże się ze padł moduł komfortu to musi byc dokładnie taki sam moduł(numer częsci) czy obojętnie jaki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej taki sam lub kompatybilny,  moduł trzeba potem zakodować i przypisać kluczyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...