Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa paliwa pod mody do 250 HP 1.8T


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam was,

Tak jak w tytułe prawdopodobnie czeka mnie wymiana pompy paliwa (dowiem się o tym w ciagu kilku dni) ale już rozpoczalem robić rozeznanie w terenie. Jaka pompę montować, zamiennik np. Pierburg już praktycznie nie dostępny, ori kosztuje chore pieniądze, uzywka to jak się trafi,  skv ? Magneti ? Metadoria? Może ktoś z was przerabiał ostatnio temat. Przeglądałem tematy na forum ale w sumie nic konkretnego nie znalazłem. 

 

Aktualnie auto ma 200 HP, ori wtryski i pompę ori.

Opublikowano
5 godzin temu, Andrzejgruz napisał(a):

Magneti ? Metadoria?

W żadnym wypadku.

5 godzin temu, Andrzejgruz napisał(a):

skv

Wytrzymuje gwarancje, potrafi głośno pracować ale czego się spodziewac za 100zl :P

Opublikowano

Jest też wybór Walbro 255 lub delphi FG0978-12B1 no ale jest to cała z obudowa koszt ponad 250 zł 

Opublikowano

Mam DW gdybyś chciał ogarnie ci 500hp

Opublikowano
Teraz, morelo napisał(a):

Mam DW gdybyś chciał ogarnie ci 500hp

a mógłbyś rozwinąć DW bo drugi raz już mi ktoś o tym pisze, ale aż takiej pompy raczej nie potrzebuje :D

Opublikowano
FMIC.PL

Pompa paliwa DW65v DeatschWerks (265lph), Audi, VW 1.8 Turbo AWD / Golf R32 V6 MK4/MK5 USA-DW-9-655-1025 Seria DW65v, pompa paliwowa wewnętrzna o przepływie 265 lph, zestaw montażowy do...

Mam całą z koszem tylko zakładać i problem rozwiązany. Została mi jak robiłem Swap na Quatro

Opublikowano

Jak zakladales takie uniwersalne to dużo trzeba przerabiać w koszu? Wiem że w quattro są jakotako 2 zbiorniki 

Opublikowano

W ośce nie trzeba nic przerabiać a że ja montowałem Quattro z 2.0 TFSI to trzeba było w koszu w zbiorniku przerobić.

Opublikowano

Sprawdzę ile na listwie mam barów i zobaczę, bo zamontowałem ori filtr to głośno pracował i nw czy filtr uszkodzony czy pompa nie ma tych 4 bar

Opublikowano

Z tymi filtrami z regulatorem to często ludzie mają problemy, typu buczenie z filtra, głośna praca.
Ja śmigam na DW200 (kit montażowy RX8 lub 370Z) - jest cicha, tylko ona jest węższa od oryginalnej i trzeba w koszu czymś ją ustabilizować (ja miałem uchwyt po wcześniejszej pompie Pierburga i pasowała idealnie). Do tego mam zwykły filtr i listwę z powrotem. Ta pompa DW200 nie ma zaworu zwrotnego, więc też mam dołożony na przewodzie, bo rano paliwo spływało z węży i auto odpalało za 2gim razem.
Możesz pomyśleć o zrobieniu powrotu na listwie (listwa z powrotem i regulatorem 4 bary) i pozbyciu się oryginalnego filtra, wtedy filtr kosztuje 20-30 złotych. Ale to jak masz chęci rzeźbić.

Opublikowano (edytowane)

tyle jest ciśnienia na listwie, więc pompa jak najbardziej jeszcze sprawna jest i tylko będę zmieniać wtryski. niech się ktoś wypowie, jak zna sie wiecej na te temat :)

250d4ac1-bad7-4e7a-9db8-93ac91bb0f50.jpeg

Edytowane przez Andrzejgruz
Opublikowano (edytowane)

Podczas obciążenia (trójka i do odciny) wskazówka nie drgnęła, co ciekawe po zamontowaniu ori filtra, głośniej on pracuje

 

Gdybym ewentualnie miał chęć wymiany pompy paliwa, wkład o numerach 7.02550.63.0 o średnicy 50 podejdzie do bfb, ośka?

Edytowane przez Andrzejgruz
Opublikowano

Pompa o numerach 7.02550.63.0 zamontowana, pasuje. Wcześniej miałem Meat Dorie(poprzedni właściciel zamontował) teraz sprawdzę ciśnienie na listwie, oraz prawdopodobnie będę przerabiał listwe wtryskową, żeby pozbyć się tego zjebanego filtra paliwa. Potem edytuje post i napisze jakie ciśnienie jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...