buczek136 1 Opublikowano Środa o 17:46 Udostępnij Opublikowano Środa o 17:46 Witam , mam taki problem zatankuje auto przykładowo 15l pokazuje wskaźnik prawie połowę zbiornika co już jest dziwne a po przejechaniu ok 90km już rezerwa ..vcds pokazuje 22 litry w zbiorniku i 168ohm. A na zegarach rezerwa i 50km dystans .test wskazówek przechodzi poprawnie zatrzymuje się na końcu w połowie poprawnie.wyciagalem pływak nie widać żadnych uszkodzeń .co jeszcze mogę sprawdzić .dodam że licznik był zmieniany na kolorowy kilka lat temu ale wszystko było ok do tej pory. Błąd wyświetla 00771 czujnik wskaźnika poziomu paliwa 30-10 przerwa zwarcie z plusem.sporadyczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano Środa o 17:49 Udostępnij Opublikowano Środa o 17:49 Czujnik poziomu paliwa do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buczek136 1 Opublikowano Środa o 17:56 Autor Udostępnij Opublikowano Środa o 17:56 5 minut temu, Muskel1 napisał(a): Czujnik poziomu paliwa do wymiany. Tak myślisz ? Mnie zastanawia czemu vcds normalnie widzi 22litry poszukam jakiejś używki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P.Wiśnia 1 Opublikowano Środa o 18:01 Udostępnij Opublikowano Środa o 18:01 "dodam że licznik był zmieniany na kolorowy kilka lat temu ale wszystko było ok do tej pory." Daj numery licznika. Pewnie założony z nowszego roku, pływak wyświetla na odwrót i się zacina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1349 Opublikowano Środa o 18:07 Udostępnij Opublikowano Środa o 18:07 Błąd jest jednoznaczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buczek136 1 Opublikowano Środa o 18:23 Autor Udostępnij Opublikowano Środa o 18:23 18 minut temu, P.Wiśnia napisał(a): "dodam że licznik był zmieniany na kolorowy kilka lat temu ale wszystko było ok do tej pory." Daj numery licznika. Pewnie założony z nowszego roku, pływak wyświetla na odwrót i się zacina. 8e0920930j Licznik z tego samego roku i chyba nawet miesiąca bo był problem z immo i długo szukałem licznika ale przez jakieś 5 lat było wszystko dobrze wskazywał poprawnie dopiero od tygodnia jest problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buczek136 1 Opublikowano Środa o 18:24 Autor Udostępnij Opublikowano Środa o 18:24 16 minut temu, Muskel1 napisał(a): Błąd jest jednoznaczny. Pytanie jaki numer pływaka .wyciągałem całe pompę ale nie spisałem numerów .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P.Wiśnia 1 Opublikowano Środa o 18:28 Udostępnij Opublikowano Środa o 18:28 8e0919673AJ - 2002r >= 8e0919673AL - 2001r Ja zmieniałem w tamtym miesiącu pływak na 8e0919673AJ ze względu na licznik z 2003r. 2001r produkcja a modelowy 2002. Mam na sprzedaż jakbyś chciał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buczek136 1 Opublikowano Środa o 18:52 Autor Udostępnij Opublikowano Środa o 18:52 8E0 919 050D taki numer na deklu od pompy .czy po tym numerze kupię pompę z odpowiednim pływakiem czy i tak czeka mnie wyjęcie całego kosza żeby sprawdzić numer pływaka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P.Wiśnia 1 Opublikowano Środa o 19:11 Udostępnij Opublikowano Środa o 19:11 Po co kupować całą pompę? Wystarczy lutownica. Musisz odlutować 2 przewody i w te miejsce zlutować nowe. Numeru na pływaku nie znajdziesz. Zrób zdjęcie tarczy pływaka to ci powiemy jaki musisz kupić. PS. jakbyś zdecydował się na zakup nowej pompy to uważaj. Bo nowsze pompy mają mniejszą średnice króćców i będzie ci się lało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buczek136 1 Opublikowano Środa o 19:40 Autor Udostępnij Opublikowano Środa o 19:40 Jeszcze dziwi mnie kodowanie licznika mam same zera 00000 tak ma być ? 1.9 TDI ośka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P.Wiśnia 1 Opublikowano Środa o 19:52 Udostępnij Opublikowano Środa o 19:52 Większość konfiguracji licznika masz w adaptacjach. Powinno być 00001: 00 - K-Number (Europe/USA/Rest of World) 0 - Germany (D) 0 - No Seatbelt Warning 1 - Standard (< 11/2006) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buczek136 1 Opublikowano Środa o 21:29 Autor Udostępnij Opublikowano Środa o 21:29 Dzięki A masz moze jakieś zdjęcia tych dwóch wersji pływakow jak je odróżnić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P.Wiśnia 1 Opublikowano Środa o 21:32 Udostępnij Opublikowano Środa o 21:32 (edytowane) AG: 0l: 300 - 310 Ω 70l: 53,5 - 59 Ω AH: 0l: 53,5 - 59 Ω 70l: 300 - 310 Ω Edytowane Środa o 21:36 przez P.Wiśnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buczek136 1 Opublikowano Czwartek o 18:17 Autor Udostępnij Opublikowano Czwartek o 18:17 (edytowane) Dziś wyciągnąłem bezpiecznik od zegarów i poziom pokazuje prawidłowy wskazówka jak i dystans .vcds cały czas pokazuje 22litry co się zgadza bo auto nie jeździło od wczoraj.blad od pływaka nie powrócił zobaczymy co będzie jutro po jeździe . Czy możliwe że pływak się zawiesza i potem zegary wariują i trzeba je zresetować wyciągając bezpiecznik ? Edytowane Czwartek o 18:56 przez buczek136 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się