koral2020 0 Opublikowano Sobota o 19:43 Udostępnij Opublikowano Sobota o 19:43 Witam Posiadam Audi A5 2008r. 3.2 FSI V6 (oznaczenie CALA),skrzynia multitronic. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem dłuższego kręcenia podczas rozruchu oraz pofalowywania na ssaniu. Występuje to jedynie,gdy auto postoi jakiś czas i wystygnie,przy natychmiastowy ponownym uruchomieniu pali na dotyk.Wymieniłem 2 wtryskiwacze na 5 i 6 cylindrze, ponieważ pokazywało błędy zaworów wtryskowych co jakiś czas oraz nowy filtr paliwa w baku. Poza tym VCDS nie wykazuję żadnych błędów. Może ktoś naprowadzi na co jeszcze można zwrócić uwagę lub walczył z podobnym problemem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano Sobota o 21:55 Udostępnij Opublikowano Sobota o 21:55 Kiedy rozrząd był robiony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koral2020 0 Opublikowano Sobota o 22:22 Autor Udostępnij Opublikowano Sobota o 22:22 Jakieś 30 tyś kilometrów wcześniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano wczoraj o 07:36 Udostępnij Opublikowano wczoraj o 07:36 A problem z odpalaniem kiedy się zaczął? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koral2020 0 Opublikowano wczoraj o 19:54 Autor Udostępnij Opublikowano wczoraj o 19:54 Tak szczerze to już jak ją kupiłem to był ten problem,a właściciel poprzedni zmieniał rozrząd. A co podejrzewasz, że źle ustawiony? Tylko czemu jak za drugim razem pod rząd odpalam łapie na widok kluczyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 23 godziny temu Udostępnij Opublikowano 23 godziny temu Bo łapie ciśnienie i wariatory zaczynają pracować poprawnie. Sprawdzić grupy związane z odczytem ustawienia wałków przed pierwszym odpaleniem po nocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koral2020 0 Opublikowano 6 godzin temu Autor Udostępnij Opublikowano 6 godzin temu To znaczy w pomiarach rozszerzonych zaznaczyć informację dotyczące położenia wałków na samym zapłonie? Jeszcze dodam, że chwilę po odpalaniu czuć benzyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista 459 Opublikowano 5 godzin temu Udostępnij Opublikowano 5 godzin temu Będzie czuć benzyną bo na ssaniu jest. Bloki pomiarowe i szukasz kanału związanego z odczytem położenia wałków. https://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koral2020 0 Opublikowano 4 godziny temu Autor Udostępnij Opublikowano 4 godziny temu Tylko w moim vcds nie mam możliwości wejść w bloki pomiarowe przy tym silniku. Jedynie w pomiarach rozszerzonych mogę podejrzeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się