koral2020 Opublikowano 29 Czerwca Opublikowano 29 Czerwca Witam Posiadam Audi A5 2008r. 3.2 FSI V6 (oznaczenie CALA),skrzynia multitronic. Od jakiegoś czasu borykam się z problemem dłuższego kręcenia podczas rozruchu oraz pofalowywania na ssaniu. Występuje to jedynie,gdy auto postoi jakiś czas i wystygnie,przy natychmiastowy ponownym uruchomieniu pali na dotyk.Wymieniłem 2 wtryskiwacze na 5 i 6 cylindrze, ponieważ pokazywało błędy zaworów wtryskowych co jakiś czas oraz nowy filtr paliwa w baku. Poza tym VCDS nie wykazuję żadnych błędów. Może ktoś naprowadzi na co jeszcze można zwrócić uwagę lub walczył z podobnym problemem?
koral2020 Opublikowano 30 Czerwca Autor Opublikowano 30 Czerwca Tak szczerze to już jak ją kupiłem to był ten problem,a właściciel poprzedni zmieniał rozrząd. A co podejrzewasz, że źle ustawiony? Tylko czemu jak za drugim razem pod rząd odpalam łapie na widok kluczyka.
Langista Opublikowano 30 Czerwca Opublikowano 30 Czerwca Bo łapie ciśnienie i wariatory zaczynają pracować poprawnie. Sprawdzić grupy związane z odczytem ustawienia wałków przed pierwszym odpaleniem po nocy.
koral2020 Opublikowano 1 Lipca Autor Opublikowano 1 Lipca To znaczy w pomiarach rozszerzonych zaznaczyć informację dotyczące położenia wałków na samym zapłonie? Jeszcze dodam, że chwilę po odpalaniu czuć benzyną.
Langista Opublikowano 1 Lipca Opublikowano 1 Lipca Będzie czuć benzyną bo na ssaniu jest. Bloki pomiarowe i szukasz kanału związanego z odczytem położenia wałków. https://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/
koral2020 Opublikowano 1 Lipca Autor Opublikowano 1 Lipca Tylko w moim vcds nie mam możliwości wejść w bloki pomiarowe przy tym silniku. Jedynie w pomiarach rozszerzonych mogę podejrzeć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się