Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BRD wymiana turbo na 1749va


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam duży problem z audi 2.0 170km wymienilem tubine z orginalnej na 1749va hybryde powiem krotko jak jej zawieje 3 tys ciagnie 2,6tys podpiolem pod komputer doladowanie jest ok . Poczytałem posprawdzałem wezyki n75 jest ok map sensor i wgl.

Program jest zrobiony na 200km  nie wiem dlaczego ma tulko 388nm  arl w seri ma wiecej ale ok interesuje mnie dlaczego turbo nie laduje od 2 tysi albo nizej skoro przy 2 tys juz jest zadane 70mg paliwa a komputer pokazuje 40 

70 ma przy 3 tys. Dodam że poprzedni właściciel zmienił wtryski z siemensa na bosch z zmienionymi koncowkami na 240km do tego moim zdaniem sterownik od 140km bo dpf wywalony programowo jak w puszce jeszcze nie wiem czy jest czy nie egr wyłączony?

Gdzie szukać przyczyny?

A i czy odepnę przeplywke czy nie jedzie tak samo po.odpieciu słychać jak turbo napierdziela a samochód stoi w miejscu 

 

Opublikowano

Czy ktoś jest w stanie pomóc dlaczego to cholerne turbo rusza dopiero od 3tys a kopci jak pojebane czyli paliwo się leje. A nie wstaje z dołu. Co może blokować jego rozpędzenie.???

Opublikowano

myślę że 'hybryda' może być wskazówką

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...