Koalakm Opublikowano 12 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca Zrobiłem pomiary na ciepłym. Czy wartość dla pierwszego wytrysku jest ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 Opublikowano 12 Lipca Udostępnij Opublikowano 12 Lipca wygląda OK - profilaktycznie możesz wlać coś do paliwa celem czyszczenia wtryskiwaczy i sprawdż za 2k przebiegu czy wartość na 1 coś się zmieniły, generalnie chcesz mieć 100% pewności to wtryski na stół do sprawdzenia ale jak nic się nie dzieje to jeżdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Monti Opublikowano 12 Lipca Udostępnij Opublikowano 12 Lipca W dniu 11.07.2024 o 08:04, swIP napisał(a): U mnie śruba jedna się zesrała. Walczyłęm godzinę żeby odkręcić. 1 i 2 wtrysk siedział mocno. Ale nie jest to trudne do wyciągnięcia. Diesel Serwice w Nadarzynie. Jedyny gość w całym wszechświecie, który umie zrobić wtryski. Wolę regenerowany u konkretnych ludzi oryginał niż jakiś zamiennik. Pewnie z Chin czy innej Rumunii. Nie chce wyjść na tego złego ale pomyliłeś tematy :D. To jest temat a4 b9 2.0 tdi i tutaj są wtryski, Ty wrzuciłeś zdjęcia pompowtrysków z a4 b6/b7 ;). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swIP Opublikowano 12 Lipca Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 4 godziny temu, Monti napisał(a): Nie chce wyjść na tego złego ale pomyliłeś tematy :D. To jest temat a4 b9 2.0 tdi i tutaj są wtryski, Ty wrzuciłeś zdjęcia pompowtrysków z a4 b6/b7 ;). Faktycznie. Sorka za mój błąd. Pozdrawiam Common Railowców z 2.0 tdi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koalakm Opublikowano 13 Lipca Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 23 godziny temu, RALF76 napisał(a): wygląda OK - profilaktycznie możesz wlać coś do paliwa celem czyszczenia wtryskiwaczy i sprawdż za 2k przebiegu czy wartość na 1 coś się zmieniły, generalnie chcesz mieć 100% pewności to wtryski na stół do sprawdzenia ale jak nic się nie dzieje to jeżdzić dzieki, czyli jak widac trzeba uwazac bo potencjalny kupujacy stwierdzil ze to wtrysk do regeneracji, gdzie regeneracja to koszt 3 - 4 tys (za regeneracje 1 wtrysku), nowy 1 wtrysk zamiennik to koszt 5 tys, a oryginal 20 tys Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RALF76 Opublikowano 13 Lipca Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2 godziny temu, Koalakm napisał(a): jak widac trzeba uwazac bo potencjalny kupujacy stwierdzil ze to wtrysk do regeneracji jeśli bez wyjmowania wtrysku i korekcie 0,17 stwierdził że do wymiany to miałeś do czynienia chyba z "prorokiem" 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się