badman18 Opublikowano 15 Lipca Opublikowano 15 Lipca (edytowane) Witam. Mam pytanko o rozbieżności w regulacji pompowtryskow. Auto pojechało na wymianę 2 pompowtrysku. Otóż po wymianie drugiego pompowtrysku, mechanik odpalił auto chwilę silnik popracował nierówno.. Po chwili coś puknęło a potem nastąpiło bum i dźwigienka wyszła pokrywą zaworów... Akurat dźwigienka pompowtrysku który był wymieniany.... Nie raz już tam pompki były wymieniane....silnik robiony itd i było ok. Pytanie czy mechanik nie zapomniał cofnąć śrubę regulacyjną pompki ponieważ w porównaniu z innymi wystaje najwięcej... Czy jest ktoś w stanie zweryfikować te śruby czy w rzeczywistości istnieją takie rozbieżności w regulacji pompowtryskow?? Mechanik twierdzi że tak musi być wynika to z regulacji pompowtrysku... Po tej sytuacji silnik leży teraz w częściach w bagażniku. Edytowane 15 Lipca przez badman18 Zmiana tytułu
badman18 Opublikowano 16 Lipca Autor Opublikowano 16 Lipca On uważa że zrobił wszystko jak należy. Nie raz na moich oczach juz wymienial i to było zgodnie ze sztuką. Nalatane 310tys wg licznika😆
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się