Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pęknięta dźwigienka podczas wymiany pompowtrysku w A4 B6 1.9 TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Mam pytanko o rozbieżności w regulacji pompowtryskow. Auto pojechało na wymianę 2 pompowtrysku.

Otóż po wymianie drugiego pompowtrysku, mechanik odpalił auto chwilę silnik popracował nierówno..

Po chwili coś puknęło a potem nastąpiło bum i dźwigienka wyszła pokrywą zaworów... Akurat dźwigienka pompowtrysku który był wymieniany....

Nie raz już tam pompki były wymieniane....silnik robiony itd i było ok. Pytanie czy mechanik nie zapomniał cofnąć śrubę regulacyjną pompki ponieważ w porównaniu z innymi wystaje najwięcej...

Czy jest ktoś w stanie zweryfikować te śruby czy w rzeczywistości istnieją takie rozbieżności w regulacji pompowtryskow??

Mechanik twierdzi że tak musi być wynika to z regulacji pompowtrysku...

Po tej sytuacji silnik leży teraz w częściach w bagażniku.IMG20240713204907.thumb.jpg.8d00fdad467cc975d90df2989616f67a.jpgIMG20240713204344.thumb.jpg.6bc4d103590beb53a7e84cda917d78fc.jpgIMG20240713204333.thumb.jpg.30685bb6895d7f062ea9566eb5e520d8.jpgIMG20240713204341.thumb.jpg.cea9ea7258be409b2b325b8abdf7d3f9.jpg

Edytowane przez badman18
Zmiana tytułu
Opublikowano

Coś spierdzielił i niech teraz naprawia. 

Opublikowano

On uważa że zrobił wszystko jak należy. Nie raz na moich oczach juz wymienial i to było zgodnie ze sztuką.

Nalatane 310tys wg licznika😆

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...