xty Opublikowano 25 Lipca Opublikowano 25 Lipca Witam wszytkich Mam nadzieje ze ktos mi tutaj pomoze albo wytlumaczy, mam na oku zakup audi a4 b5 1.8t z rok.2000 auto ogolnie bardzo fajne stan blacha/lakier itp. Bylem dzis u mechanika zeby go sprawdzic i miec pewnosc poza tym ze zawieszenie w jednym miejscu jest do wymiany, to wyszlo ze cisinie oleju jest nisze niz powinno byc, na idle jest 0,7 bara a na 3,000obrt. jest 2,8 wedlug mechanika to powinno byc powyzej 5 na obrotach i 1,4 na idle. aktualny wlasciciel zrobil 6tys km w aucie bez problemow jakich kolwiek, bo jezdzie autem nie slyszalem ani nie wyczulem zadnych stukow ani odglosow z silnika, wiem ze czujnik oleju napewno jest do wymiany. Moje pytanie jest czy oplaca sie zabrac te auto czy nie? czy sam czujnik moze spowodobwac niski odczyt cisnienia? jesli nie to co moze jeszcze byc oprocz pompy oleju/ turbo ewetualnie. Nie chce zakupic i wydawac na remont silinmka od razu albo w najgorszym przypadku wymiane. W silinku w miejscu gdzie byl czujnik od oleju byla zalozona 'Srubka' ktora powodowala ze blad sie nie pokazywal na desce, wlasciciel nie wiedzial tez o tym. Dziekuje :)
przem8 Opublikowano 25 Lipca Opublikowano 25 Lipca (edytowane) Za niskie cisnienie albo mechanik ma niesprawny manometr. Minimum to 1.2 bar na jałowych. Edytowane 25 Lipca przez przem8
przem8 Opublikowano 25 Lipca Opublikowano 25 Lipca 4 godziny temu, xty napisał(a): W silinku w miejscu gdzie byl czujnik od oleju byla zalozona 'Srubka' ktora powodowala ze blad sie nie pokazywal na desce, wlasciciel nie wiedzial tez o tym. I jeszcze się zastanawiasz nad zakupem? Do huty z tym 😁
VRGOOD Opublikowano 25 Lipca Opublikowano 25 Lipca 5 godzin temu, xty napisał(a): Witam wszytkich Mam nadzieje ze ktos mi tutaj pomoze albo wytlumaczy, mam na oku zakup audi a4 b5 1.8t z rok.2000 auto ogolnie bardzo fajne stan blacha/lakier itp. Bylem dzis u mechanika zeby go sprawdzic i miec pewnosc poza tym ze zawieszenie w jednym miejscu jest do wymiany, to wyszlo ze cisinie oleju jest nisze niz powinno byc, na idle jest 0,7 bara a na 3,000obrt. jest 2,8 wedlug mechanika to powinno byc powyzej 5 na obrotach i 1,4 na idle. aktualny wlasciciel zrobil 6tys km w aucie bez problemow jakich kolwiek, bo jezdzie autem nie slyszalem ani nie wyczulem zadnych stukow ani odglosow z silnika, wiem ze czujnik oleju napewno jest do wymiany. Moje pytanie jest czy oplaca sie zabrac te auto czy nie? czy sam czujnik moze spowodobwac niski odczyt cisnienia? jesli nie to co moze jeszcze byc oprocz pompy oleju/ turbo ewetualnie. Nie chce zakupic i wydawac na remont silinmka od razu albo w najgorszym przypadku wymiane. W silinku w miejscu gdzie byl czujnik od oleju byla zalozona 'Srubka' ktora powodowala ze blad sie nie pokazywal na desce, wlasciciel nie wiedzial tez o tym. Dziekuje odpuść sobie bo włożysz tyle co to auto warte albo i więcej 😅
xty Opublikowano 30 Lipca Autor Opublikowano 30 Lipca Dziekuje za odpowiedzi zdecydowal sie nad kupnem wersji B5 polift z silinkiem 2.8 V6 quattro, za 14tys znalazlem egzemplarz w bardzo dobrym stanie!
VRGOOD Opublikowano 30 Lipca Opublikowano 30 Lipca 9 minut temu, xty napisał(a): Dziekuje za odpowiedzi zdecydowal sie nad kupnem wersji B5 polift z silinkiem 2.8 V6 quattro, za 14tys znalazlem egzemplarz w bardzo dobrym stanie! Gratulacje, fajna jednostka 😎
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się