strazak93 Opublikowano 1 Sierpnia Opublikowano 1 Sierpnia (edytowane) Mam do wymiany sprzęgło komplet,i zastanawiam się nad zamontowaniem jednomasy-sztywnego koła, są gotowe zestawy do tej przeróbki tylko pytanie którego producenta wybrać, znalazłem Statim i Rymec, może ktoś już robił taki zabieg,i podpowie co nieco. Edytowane 2 Sierpnia przez strazak93
Tomnik Opublikowano 1 Sierpnia Opublikowano 1 Sierpnia https://a4-klub.pl/topic/484962-18t-bfb-zmiana-dm-na-sztywne-koło/?do=findComment&comment=5674494
strazak93 Opublikowano 2 Sierpnia Autor Opublikowano 2 Sierpnia Ogólnie to w podanym temacie nie znalazłem informacji na moje pytanie, jest tylko odpowiedź nie bo nie,i podany mocniejszy zestaw z dwumasą,a na pewno dwumasy nie zamontuje,w moim przypadku to prawie 1/3 wartości samochodu i nie zamierzam podnosić mocy, tak więc czekam dalej może ktoś się jeszcze odezwie.
Monti Opublikowano 2 Sierpnia Opublikowano 2 Sierpnia (edytowane) 39 minut temu, strazak93 napisał(a): Ogólnie to w podanym temacie nie znalazłem informacji na moje pytanie, jest tylko odpowiedź nie bo nie,i podany mocniejszy zestaw z dwumasą,a na pewno dwumasy nie zamontuje,w moim przypadku to prawie 1/3 wartości samochodu i nie zamierzam podnosić mocy, tak więc czekam dalej może ktoś się jeszcze odezwie. Jeżeli auto nie będzie miało podnoszonych mocy, to tylko DWUMAS. Przez założenie sztywnego koła zamachowego stracisz komfort jazdy. Jest duże prawdopodobieństwo, że zdemontujesz je szybciej niż założyłeś, jednomas może spowodować mega wibracje(może ale nie musi). Znam przypadki gdzie mechanik podpisywał z klientem papiery na wymianę ze względu na utratę komfortu, drgania i głośniejszą pracę. Edytowane 2 Sierpnia przez Monti
przem8 Opublikowano 2 Sierpnia Opublikowano 2 Sierpnia A ile kosztuje ten zestaw z jednomasem, bo komplet z dwumasem można kupić za 1400zl. Ewentualnie szukaj uzywki, czasem można wyrwac prawie nówkę w dobrej kasie. Ja w poprzeczniaku 1.8t miałem jednomas i byłem zachwycony, a w wzdłużnym nie wiem jak sie zachowuje ale jeśli to ośka to pewnie podobnie i do wzdluznego idą inne części niż do poprzecznie montowanego silnika. Jeśli usilnie chcesz przejść na jednomas to bym szukal koła jednomasowego od wzdłużnego silnika i sprzęgło od audi 80 ale nie pamiętam dokładnie z jakiego silnika, do tego też krótsze śruby do przykręcenia koła zamachowego. Z gotowymi zestawami dałbym sobie spokoj, zwłaszcza że to z nazwy nie wzbudza zaufania
strazak93 Opublikowano 2 Sierpnia Autor Opublikowano 2 Sierpnia (edytowane) Też znalazłem dwumas za 1400, tylko z tego co się dowiedziałem,te tańsze nowe zestawy są po regeneracji,za nowy luka coś koło 2 koła,a z gwarancją jest różnie,podobno loteria, dlatego chcę iść w sztywne koło, aktualne mam przejechane niecałe 600tyś. Za bardzo nie mam czasu żeby składać to z części, też mi się obiło o uszy że kolo od 80 podchodzi, tylko przy tym rozwiązaniu trzeba rzeźbić z popychaczem pompki bo będzie za krótki, dlatego chcę kupić gotowca. Edytowane 2 Sierpnia przez strazak93
przem8 Opublikowano 2 Sierpnia Opublikowano 2 Sierpnia (edytowane) 25 minut temu, strazak93 napisał(a): dowiedziałem,te tańsze nowe zestawy są po regeneracji,za nowy luka coś koło 2 koła Każdy słyszał tylko tak naprawdę nikt nie potwierdził. Jakoś nigdy nie miałem z takimi zestawami problemów. Poza tym to benzyna z małym niutem więc nie jest tak sprzęgło obciążane. Edytowane 2 Sierpnia przez przem8
strazak93 Opublikowano 4 Sierpnia Autor Opublikowano 4 Sierpnia Ale coś ostatnio jest sporo narzekania na trwałość dwumas, nie mówię tu tylko o marce Audi, ale i w innych markach, ogólnie to loteria, albo trafi się i będzie spokój, bądź są problemy od początku lub po przejechaniu kilku-kilkunastu tyś km.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się