Kubekk2 Opublikowano 5 Sierpnia Opublikowano 5 Sierpnia Witam wczoraj miałem sytuację na trasie strzelił mi pasek.. i teraz się zastanawiam czy lepiej szukać innego silnika i z jakich oznaczeń by pasowało bez dużego grzebania ? Czy lepiej szukać cały goły słupek ?
przem8 Opublikowano 5 Sierpnia Opublikowano 5 Sierpnia Avj, bfb, bex. Słupek wyjdzie taniej niż remont starego ale niewiadomo co się trafi.. Te silniki mają ponad 20 lat i średnio 300tys nalotu także loteria.
Kubekk2 Opublikowano 5 Sierpnia Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2 godziny temu, przem8 napisał(a): Avj, bfb, bex. Słupek wyjdzie taniej niż remont starego ale niewiadomo co się trafi.. Te silniki mają ponad 20 lat i średnio 300tys nalotu także loteria. Właśnie wiem o tym i teraz nie wiem co robić czy szukać nowego silnika czy ewentualnie słupek ? Remont nie wchodzi bo wiem że wyjdę ja tym źle.
grubykris Opublikowano 6 Sierpnia Opublikowano 6 Sierpnia Witaj w klubie zerwanych pasków, ja też szukam czegoś na podmiankę. mi zerwało 2 tyg temu przed samym wyjazdem na urlop.
Langista Opublikowano 6 Sierpnia Opublikowano 6 Sierpnia Silnik na chodzie jeszcze w aucie, sprawdzisz jego sprężanie i stan ogólny. Jedyny sposób.
kubabkb Opublikowano 6 Sierpnia Opublikowano 6 Sierpnia przy jakie przelocie Ci go zerwalo? ile lat mial?
Kubekk2 Opublikowano 10 Sierpnia Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2002 rok rozrząd robiłem jak było 220 a przy 270 poszedł.. Narazie nic nie umiem znaleźć i już nie wiem co robic czy remont czy silnik kupować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się