Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Prośba o analizę logów


vikis4

Rekomendowane odpowiedzi

hmm, może masz gdzieś zamontowany jakiś BOX :mysli: Czy w Engine nie ma żadnych błędów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W silniku błędów brak,ale po zamontowaniu nowego N75 zauważyłem,że autko jest bardzo mułowate(nie pałowałem go na zimno) po przejechaniu ok 2km wszystko ok! Czy to normalne?[br]Dopisany: 14 Maj 2009, 16:46_________________________________________________Panowie,czy to aż tek beznadziejny przypadek? :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W/g logow przeplywomierz tnie dawki w calym zakresie obrotów... :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam fachowego oka ale jako amator będę uparcie twierdził, że problem NIE leży w przepływomierzu.

Moim laickim zdaniem to raczej nie wadliwy przepływomierz tnie dawki paliwa tylko są one stosowne do rzeczywistej masy luftu .

Nie wiem, który element/podzespół odpowiada za widoczną niesprawność, nadto nie pamiętam wszystkich perypetii Vikis'a z tym silnikiem ale standardowo może to być:

- nieszczelność instalacji podciśnienia sterującego (raczej wykluczam gdyż jak widać wiele zostało już uczynione aby wykluczyć ten obszar z podejrzeń)

- zapchany katalizator

- wadliwa turbina

- omawiany już powyżej czujnik G71 ale dla mnie to zły trop

- zapchana rura łącząca kolektory lub nawet hydraulika zaworowa ale ja sam w to nie wierzę ...

Nie wiem co w obecnej sytuacji mógłbym jeszcze napisać - bo chociaż bardzo chciałbym skutecznie pomóc, to niestety ale innych pomysłów na obecną chwilę nie posiadam. Słowem - bez oceny auta z natury czuję się bezsilny.

Słonecznego weekendu Wszystkim życzę, Piotr :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotruś już odpowiadam na twoje pytania:

-katalizator wywalony

-szczelność układu podciśniena dogłębnie sprawdzona

-kolektory wyczyszczone/wymyte do białości!(wszyskie trzy)

-hydraulika sprawdzona-w idealnym stanie-RĘCZE GŁOWĄ!

-turbina nie wydaje żadnych podejrzanych dzwięków,luz na wałku w normie,kierownice chodzą lekko i płynnie

Dodam jeszcze,że do tej pory jezdziłem z moim ori katalizatorem,ale kupiłem sobie rurę z tłumikiem drgań od innego 2.5 tdi (aby nie wycinać mojego) na próbę.

Gość u którego byłem na rolkach,podobnie jak ty twierdzi,że to nie wina przepływki-jego podejrzenia padają na zle wyregulowaną sztangę-ale są na niej ori plomby!Więc nie wiem co o tym myśleć!

Uff-to chyba wszystko co sprawdziłem i wykluczyłem!

Bardzo dziękuje za wszystkie wypowiedzi-jak macie jeszcze jakieś pomysły piszcie! :hi::notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze względu na bardzo właściwe podciśnienie układu dolotowego na biegu jałowym, jak też nie budzące żadnych podejrzeń reakcje kierownic na żądanie ECU (w 011 nastawy podstawowe) raczej odrzucałbym hipotezę źle ustawionej sztangi (a nawet ewentualnej wady gruchy).

Vikis - czy był taki czas kiedy ten samochód jeździł lepiej niż aktualnie ???

Od jak dawna (w znaczeniu przebytych kilometrów) posiadasz to auto ??

Nie pytam z pustej ciekawości ... .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie wszystko zaczeło się kiedy padła mi pierwsza przepływka (ta z którą kupiłem auto) wymieniłem (zawsze ori bosch i tylko z ASO) i było oki,ale tylko przez ok 6 mies. Następnie reklamacja-i znowu oki tylko,że już ok 2-3 mies. 3 przepływka (kupiona w ASO w polsce-jest to ta o której pisze na początku mojego wątku) i jest jak jest! Autko mam prawie 3 latka,sprowadzone z watykanu-jeden jedyny właściciel ks. Oscar Rizatto :> Kiedy kupiłem-na liczniku 138kkm,obecnie 220kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmien od kogos kto ma AFB przeplywke na probe i ... byc moze skonczą sie Twoje problemy... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podmien od kogos kto ma AFB przeplywke na probe i ... byc moze skonczą sie Twoje problemy... :)

W życiu w to nie uwierzę ... ale gdyby trafiło mi naprawiać ten samochód ... to rzeczywiście zacząłbym od założenia przepływki co do której istnieje 100% pewności, że jest sprawna ... :gwizdanie: ... .

Vikis ... albo lepiej napisz do tego biskupa o mszę intencyjną ... :naughty: . To dopiero byłoby "coś" !!

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj na spocie założyliśmy przepływkę Vikisa do mojego auta,podłączyliśmy VAGA i przejechaliśmy się.Wyszło na to ,że przepływka jest walnięta ,czułem nawet duży spadek mocy ,więc wychodzi na to ,że Vikis znowu będzie musiał składać reklamację w ASO :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie jak pisze FAZY z tym,że założyliśmy tą przepływkę którą zakupiłem w ASO w Hamburgu i na której jezdziłem 2 mies. Maksymalną wartość jaka podała to 630~650mg-u mnie podobnie,nie zrobiłem logu,bo nie było gdzie. Wklejam logi tej przepływki robione w moim aucie

003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4eacd9ca99d44466.html

008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6d1cc5d8d1d3e0c6.html

010

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/45f059e1d5ed1633.html

011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/473330cb922dcefc.html

Piotruś z ta mszą intencyjną to niezły pomysł :> (to chyba nie jest ironia?)

W tej chwili jestem skłonny uwierzyć,że to wina przepływki.....wiem,wiem to mało prawdopodobne ale logi moje i dzisiejsza podmiana z FAZYM mówią jednoznacznie. Piotruś-jeszcze jedno pytanko,tak dla pewności: Czy w aucie jest coś takiego,co może uwalać lmm? :mysli:

Z góry wielkie dzięki :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy w aucie jest coś takiego,co może uwalać lmm? :mysli:

brudny filtr powietrza ... :wink4:

poza tym one przez fabryke byly juz skazane na krotki zywot ... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotruś z ta mszą intencyjną to niezły pomysł :> (to chyba nie jest ironia?)

Zapewniam Cię Vikis, że NIE była to ironia i byłby to niezły "czad" :cool1: , gdyby biskupi w Watykanie pomodlili się o techniczne zdrowie Twojej A6-tki ... :good: . Sam bym tak chciał ale to raczej utopijna idea i płonne nadzieje :shocked: ... .

W tej chwili jestem skłonny uwierzyć,że to wina przepływki.....wiem,wiem to mało prawdopodobne ale logi moje i dzisiejsza podmiana z FAZYM mówią jednoznacznie.

Ja sie juz pogubiłem w tych Twoich przepływomierzach :blink: ale serdecznie Ci życzę żeby domysły okazały się faktami.

Piotruś-jeszcze jedno pytanko,tak dla pewności: Czy w aucie jest coś takiego,co może uwalać lmm? :mysli:

Nie w tak krótkich odstępach czasu. Proponuję narazie zaprzestać gdybania - zobaczymy co będzie po wymianie przepływomierza. Jeżeli nie wywalczyłbyś nowej części w ramach reklamacji - to ja bym jednak bardzo polecał podmiankę z innego zdrowego AFB "na próbę" i dopiero po pozytywnych testach - zakup nowej części.

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotruś Już ci mówię jak to jest z tymi przepływkami: Na chwile obecną mam kupioną (13.12.08) ori z ASO+ 2 letnia gwar. Na jej reklamacji byłem dokładnie 1 mies i 3 dni temu. Wskazywała wtedy max. 665mg-wymienili bez żadnego "ale" moje pierwsze logi w tym poście są robione właśnie na niej!(czyli tej po reklamacji) W piątek jade na spota i podmienie przepływkę FAZYEGO Sprawdzaliśmy u niego-była lepsza niż moja (730~750mg) zobaczymy co pokażę u mnie,postaram się też zrobić logi!

Reasumując-ta przepływka jest nadal na gwar. i jeśli pojadę na kolejną reklamację,to nie wyjadę prędzej dopuki,doputy sam nie zobaczę na ich sprzęcie,że nowa nie podaje mniej niż 850mg!!!!!!!!

Oczywiście o wszystkich postępach w tym wątku będe informował na bieżąco!

Dzięki! :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wszystko jasne :good: ... (oprócz powodów niskiej jakości przepływek Boscha :chytry: ).

Z dużą ciekawością będę śledził kolejne postępy/wnioski/niewiadome :gwizdanie: ... . Powodzonka !!!

:hi:

Mało tego! Ta którą mam teraz (G71) Jest nowa-bez koń. "EX"-czyli normalnie zapłaciłbym za nią ok. 800zł!!! Musieli tak zrobić,bo tylko taką mieli!!!

Wiszę ci porządnego BROWCA :drinks:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, niczego mi nie wisisz - naturalnie oprócz wyczerpujących relacji z frontu walki :notworthy::good::hi:

PS: G71 to jest czujnik ciśnienia zabudowany w intercoolerze, a przepływomierz określany jest jako G70 i zintegrowany z nim G42 (czujnik temperatury).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...