Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Prośba o analizę logów


vikis4

Rekomendowane odpowiedzi

Można zwiększyć dawke na wolnych...

Suszarka potrzebuje butowania...

Przepływomierz hmm... dziwne wskazania... czyszczenie, podmiana, a może filtr brudny... :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas obserwacji 011 w BS sztanga porusza się bardzo płynnie i bez żadnych "zgrzytów" miałem nawet wyczepione gruszkę i kierownice chodzą "jednym paluszkiem" Co do filtra to w poniedziałek wymienię bo ten ma około 10kkm,a z przepływką to już mi ręce opadają!!! To już chyba trzecia w ciągu roku-wszystkie ori bosch! Na mojej pierwszej(jak kupiłem auto) śmigałem 2 lata! :wallbash: Ale zrobiłem mały test: podłączyłem sztangę od turbawki bezpośrednio pod vacum (oczywiście wszystko w granicach rozsądku-byłem wtedy na rolkach i pod vagiem) przepływka bez problemu pokazała 850mg, a turbawka grzecznie napompowała 2,2 bar i wtedy test się zakończył. Pytanie do fachowca: Czy uszkodzona przepływka jest w stanie podać taką dawkę? Może N75? [br]Dopisany: 09 Maj 2009, 22:44_________________________________________________Aha zapomniałem dodać,że log dynamiczny 011 był robiony na podmienionym N18,a tu jest 011 robiony na moim wyczyszczonym N75

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/98d8f173caed4548.html

I dla porównania na N75 podmienionym z golfa mkIV żonki

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/354be63db45be0c5.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vikis - myślę, że powinieneś się postarać o 100% sprawne zaworki N75 oraz N18 (najpierw na próbę) i na takich częściach jeszcze raz zalogować dynamicznie 003, 008, 010 i 011. Pewno będzie OK ale gdyby nie - można wymyć (wyłącznie bezdotykowo !!) przepływomierz i wtedy sprawdzić "wyniki" . Musi być dobrze skoro postujesz prawidłowo działającą gruchę na turbo, etc. ... .

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK-tak zrobię,mam jeszcze jedną przepływkę też ori bosch,kupiłem ją w ASO w Hamburgu i jezdziłem na niej może 2 mies. Miałem ją podpięte i wyniki wyszły podobne-wymyje ją i zobaczymy. Ta którą mam teraz jest na gwar. więc nie bardzo mogę ją dotykać. A jak z resztą?

Dzieki za wszelkie wypowiedzi! :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serdecznie proszę żebyś dał mi znać na PW kiedy te logi się pojawią, gdyż powiadomienia o nowych postach teraz działają mi OK lecz bywa zupełnie odwrotnie, a ja nie chciałbym czegoś przeoczyć :hi: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK! Postaram się jak najszybciej! :hi:[br]Dopisany: 10 Maj 2009, 21:48_________________________________________________Jako,że nie mam od kogo podmienić N75-takiego,że na 100% bedzie dobry,a i tak pewnie czeka mnie wymiana-takie pytanko kupic to?

http://www.allegro.pl/item628906676_zawor_turbosprezarki_tdi_vw_seat_itp_n75_turbo.html

Różni się tylko wtyczką,bo ja mam kwadratową,ale to nie problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ma n75 do tego ze przepływomierz zaniża wartosci [przy w miare prawidłowym cienieniu doładowania]-prośba oświecenie. :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zrobiłem mały test: podłączyłem sztangę od turbawki bezpośrednio pod vacum (oczywiście wszystko w granicach rozsądku-byłem wtedy na rolkach i pod vagiem) przepływka bez problemu pokazała 850mg, a turbawka grzecznie napompowała 2,2 bar i wtedy test się zakończył. Pytanie do fachowca: Czy uszkodzona przepływka jest w stanie podać taką dawkę? Może N75?

Jak narazie nikt mi jednoznacznie nie odpowiedział na to pytanie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec pomysl sam logicznie,przeplywka zaniza wartosci.

Pytanie do fachowca: Czy uszkodzona przepływka jest w stanie podać taką dawkę?

Jest bo przy pompie 2bar przepłynie o wiele więcej powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale zrobiłem mały test: podłączyłem sztangę od turbawki bezpośrednio pod vacum (oczywiście wszystko w granicach rozsądku-byłem wtedy na rolkach i pod vagiem) przepływka bez problemu pokazała 850mg, a turbawka grzecznie napompowała 2,2 bar i wtedy test się zakończył. Pytanie do fachowca: Czy uszkodzona przepływka jest w stanie podać taką dawkę? Może N75?

Jak narazie nikt mi jednoznacznie nie odpowiedział na to pytanie.

Wydaje mi się, że nie istnieje jednoznaczna odpowiedź przy tak wielu niewiadomych (choć nie uważam się za fachowca) ... .

Kiedy sytuacja nie jest jednoznaczna zaczynamy więc początkowo szukać rozwiązań najtańszych, najczęstszych i najłatwiejszych w naprawie (bądź wykluczeniu typowanej opcji). Podmiana zaworków N75 i N18 niewątpliwie jest łatwa i szybka do sprawdzenia dlatego wciąż polecam ten kierunek działania.

Co do 850mg/suw przy kierownicach turbiny wysterowanach na 100% (bo tak należy traktować bezpośredni baypas od vacuum) uważam, że wykonana próba (i jej wyniki) stawiają N75 jako najbardziej podejrzanego sprawcę zamieszania (ale winę tzeba mu udowodnić lub wykluczyć ... ). Tak - w moim rozumieniu to błędne koło się zamyka ... .

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do 850mg/suw przy kierownicach turbiny wysterowanach na 100% (bo tak należy traktować bezpośredni baypas od vacuum) uważam, że wykonana próba (i jej wyniki) stawiają N75 jako najbardziej podejrzanego sprawcę zamieszania (ale winę tzeba mu udowodnić lub wykluczyć

Nasuwa sie jedno stwierdzenie:masz uwalona przelywke wymień N75

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marewel Jeśli przeglądałeś moje logi to pewnie w dynamiczym 003 zauważyłes,że maksymalna wartośc jaką podaje przepływak to 667mg a tak to nie wychodzi poza 665. Jak byłem na reklamacji to stara podczas testów wykazała 665 i ni w ząb więcej! Jakiś zbieg okoliczności,że ta po 3 tyg. użytkowania podaje dokładnie tyle samo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te przepływomierze z ASO sa regenerowane był temat na forum,wiec moze sa tylko umyte :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te przepływomierze z ASO sa regenerowane był temat na forum,wiec moze sa tylko umyte :)

A tu ci powiem,że jesteś w błędzie-nie ma czegoś takiego jak "regenerowana przepływka" to się tylko tak nazywa-tak naprawdę jest to zrobione,aby uwalone przepływki nie krażyły po rynku wtórnym i nie psuły renomy marce AUDI! Z resztą ta którą mam teraz jest nowa,bo w serwisie nie mieli lmm z koncówką "EX"-czyli tzw. regenerowanej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec jedyne co mi przychodzi do glowy to uwalony mapsensor,ktory zawyża cisnienie... :blink::shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten przeplywomierz to nowy masz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...