BALTU3IEK Opublikowano 10 Października Opublikowano 10 Października Witam, ostatnio zaniepokoiło mnie kilka sytuacji w których podczas dodawania gazu(tak powyżej 2k obrotów) moim samochodem zaczyna trząść jakby nie ma na to reguły występuje to raz na kiedyś bywa że jest dzień okej i stało się tak teraz 3raz w przeciągu 500km i zastanawiam się co może być przyczyną? jakby te wstrząsy po 30sek/minucie mijają i wszystko wraca do normy i samochód jeździ jak zwykle jednostką to 2.0 BPW
Langista Opublikowano 11 Października Opublikowano 11 Października Wtryski/sprzęgło/przeguby/przypchany filtr paliwa. Zawęzić można winnego po wykonaniu podstawowej diagnostyki i sprawdzenia parametrów korekt wtryskiwaczy. Kiedy ostatnio był serwis jak rozrząd i filtry?
BALTU3IEK Opublikowano 11 Października Autor Opublikowano 11 Października 2 godziny temu, Langista napisał(a): Wtryski/sprzęgło/przeguby/przypchany filtr paliwa. Zawęzić można winnego po wykonaniu podstawowej diagnostyki i sprawdzenia parametrów korekt wtryskiwaczy. Kiedy ostatnio był serwis jak rozrząd i filtry? No powiem ci że u mnie to był Grubszy temat ponieważ 15tys km temu wymieniłem cały silnik na wsadziłem „nowy” Tak więc niby wszystko jest robione w czasie Bardziej mnie zastanawia czemu takie coś dzieje się tylko czasem?
Langista Opublikowano 12 Października Opublikowano 12 Października Co to znaczy nowy? Doprecyzuj co było robione.
BALTU3IEK Opublikowano 13 Października Autor Opublikowano 13 Października No był wsadzony nowy silnik wraz z wymienionymi wszystkimi podzespołami miewam wrażenie że to może być jakiś przegub wewnętrzny albo poduszka skrzyni
Langista Opublikowano 14 Października Opublikowano 14 Października Czyli drugi silnik, a skąd ten silnik był brany? W jakim stanie był i kto te części wymieniał? Tylko nie pisz, że kupiłeś gotowca 'po regeneracji za 5000'
BALTU3IEK Opublikowano 16 Października Autor Opublikowano 16 Października Silnik był kupiony z samochodu powypadkowego w takim stanie jakim został wyciągnięty. Natomiast wszystkie części wymieniał sprawdzony mechanik natomiast stan silnika zerkając na wałek i na ilość opiłków w filtrze (opiłków brak) stwierdził że silnik jest ok i nadaje się do montażu. Raczej nic więcej nie jestem w stanie powiedzieć natomiast jeśli chodzi o temat trzęsienia to mógłbym to zaktualizować natomiast na ten moment za każdym razem dając gazu ok 2k obrotów zaczyna się wariacja z wibracjami
Langista Opublikowano 17 Października Opublikowano 17 Października Wychodzi na uszczelnienia wtryskiwaczy lub faktycznie któraś półoś, ewentualnie dwumas.
BALTU3IEK Opublikowano 17 Października Autor Opublikowano 17 Października Dwumas odpada teraz już napitala budą że aż idzie z fotela wyskoczyć jeśli jadę delikatnie do 2k obrotów jest ok ale jak tylko mu dowalę to automatycznie drgania jak nie wiem ale moc ma
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się