konvinsky Opublikowano 21 Października Opublikowano 21 Października Cześć, szukałem podobnego tematu - niestety nie znalazłem, więc jeśli przeoczyłem zalinkujcie. W piątek/sobotę jadę do Poznania obejrzeć A4 B9 Allroad. Słabo znam się na samochodach w technicznym ujęciu, dlatego chciałbym prosić o poradę. Czy warto zapłacić 1000 zł za diagnostykę przedzakupową w ASO czy wystarczy normalna SKP? ASO jest w stanie faktycznie zdecydowanie lepiej określić stan pojazdu? Czy może zdać się na trzecią opcję - sprawdzony serwis w okolicy? Prawdopodobnie jedzie ze mną osoba, która sprowadza głównie Audi na zamówienie z rynku niemieckiego. Auto ma około 65k nalotu, było kupione w polskim salonie. Co myślicie? Dzięki za odpowiedź!
Muskel1 Opublikowano 22 Października Opublikowano 22 Października Nie znając zakresu czynności wykonywanych w ASO w cenie tych 1000 zł, ciężko powiedzieć czy się opłaca. Zapytaj dokładnie co i jak wliczone jest w cenę.
konvinsky Opublikowano 22 Października Autor Opublikowano 22 Października Fakt, postaram się pozyskać powyższe info - pytanie jak szczegółowo Audi będzie chciało się tym podzielić. Może ktoś z użytkowników forum zna zakres procedury? Na szybko znalazłem listę kontrolną Audi Select Plus, natomiast domyślam się, że serwis może postępować według innego klucza.
matbruk Opublikowano 22 Października Opublikowano 22 Października Na pewno sprawdza grubość powłoki lakierniczej , historię w ASO , stan płynów , czy są wycieki , ogumienie , stan zawieszenia , podłączą pod komputer , zczytaja ewentualne błędy, ogolnie wszystko to co w każdym innym ogarniętym warsztacie. A cena wysoka bo to ASO , ale cudów tam nie wymyślą. 1
Koalakm Opublikowano 22 Października Opublikowano 22 Października 15 godzin temu, konvinsky napisał(a): Co myślicie? Nie napisales jaki rok, ale domyslam sie ze cena kolo 100 tys zl... i zastanawiasz sie nad 1 tys zl czyli 1% wartosci na sprawdzenie? Oczywiscie ze warto! Inna sytuacja jezeli jest to I wlasciciel, ktory kupil auto wlasnie w PL Salonie, ma pelna historie, serwisowany caly czas w ASO, ksiazka serwisowa. Wtedy mozna ogolnie sprawdzic auto, SKP + czujnik lakieru + wywiad z wlascicielem. 1
duzy616 Opublikowano 22 Października Opublikowano 22 Października Z usług ASO Poznań korzystałem w 2017 r. podczas zakupu A4B8 allroad. Wiadomo sprawdzenie X punktów, zawieszenia, grubości lakieru, historii serwisowej. Nie pamiętam czy była jazda próbna ale raczej tak. Serwis nie wykrył znanej usterki ,,lewej półosi'' a luz był bardzo duży. Po oględzinach, nie było rozmowy w cztery oczy, powiedzieli dwa zdania o aucie przy sprzedającym. Nic nie doradzili czy warto kupić czy warte swoich pieniędzy. Ogólnie nie polecam. Jedyny plus to papierek, który może się przydać przy późniejszej sprzedaży. 1
konvinsky Opublikowano 22 Października Autor Opublikowano 22 Października 5 godzin temu, Koalakm napisał(a): Nie napisales jaki rok, ale domyslam sie ze cena kolo 100 tys zl... i zastanawiasz sie nad 1 tys zl czyli 1% wartosci na sprawdzenie? Oczywiscie ze warto! Inna sytuacja jezeli jest to I wlasciciel, ktory kupil auto wlasnie w PL Salonie, ma pelna historie, serwisowany caly czas w ASO, ksiazka serwisowa. Wtedy mozna ogolnie sprawdzic auto, SKP + czujnik lakieru + wywiad z wlascicielem. Dodaję zatem szczegółów - rocznik to 2018, około 65k nalotu, cena to wstępnie 120000k. Auto kupione w Audi Select Plus jako używane (właściciel kupił z informacją, że drzwi od strony kierowcy były lakierowane - nie wiadomo dlaczego, ale w ASO - warstwa to około 170) . Do około 51k ma pełną historię serwisową w ASO, potem było serwisowane poza ASO. Wszystkie szyby fabryczne. Dzięki za komentarz w sprawie
konvinsky Opublikowano 22 Października Autor Opublikowano 22 Października 3 godziny temu, duzy616 napisał(a): Z usług ASO Poznań korzystałem w 2017 r. podczas zakupu A4B8 allroad. Wiadomo sprawdzenie X punktów, zawieszenia, grubości lakieru, historii serwisowej. Nie pamiętam czy była jazda próbna ale raczej tak. Serwis nie wykrył znanej usterki ,,lewej półosi'' a luz był bardzo duży. Po oględzinach, nie było rozmowy w cztery oczy, powiedzieli dwa zdania o aucie przy sprzedającym. Nic nie doradzili czy warto kupić czy warte swoich pieniędzy. Ogólnie nie polecam. Jedyny plus to papierek, który może się przydać przy późniejszej sprzedaży. Faktycznie średnie wrażenie to robi. Czym jest wyżej wspomniana usterka „lewej półosi” ?
duzy616 Opublikowano 22 Października Opublikowano 22 Października Temat dotyczył A4B8 Link do obszernego tematu. 1
Jakoob Opublikowano 24 Października Opublikowano 24 Października (edytowane) Czy ASO czy porządny ale podkreślam porządny, wyspecjalizowany w VAG serwis (nie Kaziki i Waldeczki z komputerem!!!) wypadną podobnie. Mowa o diagnostyce komputerowej, sprawdzeniu wtrysków (na kompie tak pobieżnie ale zawsze coś), zapełnieniu DPF, sterowniki Airbag itd. W ASO dodatkowo wydrukują historię. SKP - zdecydowanie za mało. Dowiesz się, jak z zawieszeniem i wyciekami, w zasadzie to tyle. O tym co siedzi pod maską na SKP się nie dowiesz. W ASO i jakimś dobrym VAGu ogarną też podobnie elementy z SKP. Edytowane 24 Października przez Jakoob 1
gurales Opublikowano 17 Listopada Opublikowano 17 Listopada @konvinsky Cześć, i na czym stanęło ze sprawdzeniem auta? Skorzystałeś z ASO? Z góry dzięki za odpowiedź.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się