przemozet01 0 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Witam od kilku dni wyswietla mi sie filtr czastek stalych,pytalem w serwisie ,poradzili mi zeby przejechac jakies 20 min.na 4 i 5 biegu,przy ok.2-2,5 tys.obrotow.Pomoglo ale na 2 dni teraz znowu wyswietla mi sie silnik i miga świeca żarowa.Czy jest jeszcze na to jakis ratunek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 podpiąć VAGa i uruchomić wypalanie DPF ręcznie (przynajmniej gdzieś tak czytałem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemozet01 0 Opublikowano 10 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Czyli czeka mnie wyjazd do serwisu?nie orientuje siec ktos,jaki to koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boseron 2 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 albo zmień softa na bez dpf-a i wytnij to dziadostwo w p....u Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin j 0 Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Zawsze możesz podjechać na spota w Twoim regionie. Chłopaki doradzą , a i vaga mają . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OLO_GDA 5 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 wpadnij na spota. jest procedura wypalania , ale jak filtr jest mocno zawalony to jest ona podobno niebezpieczna ... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 no nagrzewa się ostro... ale myślę że OLO lub PRE dadzą radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Co tam. Najwyżej fura się zfura. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leo... 0 Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 problem z DPF'em polega na tym że wypalanie nie usuwa popiołu z filtra ... najszybsza metoda - stosowana często na allegro przez zakłady "regenerujące" DPF'y to wiertło 12 i karcher :> po wymyciu działa jak nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafael_Rafi 0 Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Koledzy, to moze napiszcie jak sobie z tym filtrem poradzic,czy mozna go przeczyszcic lub usunąć i jakie sa wtedy koszty programowania takiego sterownika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zieluch 0 Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Koszt wycięcia i wstawienia prostej rury to w zależności od warsztatu ale z programem pod wersję bez DPF około 2tyś zł, albo nieco więcej. A z tego co wyczytaliśmy w instrukcji proces czyszczenia DPF to przy prędkości 50km/h na 3 biegu około 30 kilometrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafael_Rafi 0 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Probowalem tak ok. 55km/h przez ok. 40 min i mrógala mi caly czas ta kontrolka od tego filtra na przemian z takim znakiem jakby zakaz wjazdu,a w srodku pisze km/h, czy to oznacza jak mróga ze sie wypala? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aju 3 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 nie to chyba mruga że sygnalizuje przekroczenie jakiejś prędkości zaprogramowanej, tak miałemw szefa audi a6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaciu 0 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Polecam wszystkim lekturę tego wyczerpującego artykułu: http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3318 powinien roziwać wszelkie wątpliwości i obalić parę mitów, które tutaj usłyszałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafael_Rafi 0 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Włączył mi sie tryb awaryjny teraz jak to zrobic zeby wrocila mu moc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaciu 0 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 Musisz chyba mieć VAG CAN PRO, albo inne oprogramowanie VAG z procedurami. Tak mniej więcej to wygląda: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się