panfranek Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada (edytowane) Cześć, pacjent A4 B7 1.8 T BFB auto po remoncie silnika: - regeneracja głowicy (szlifowanie, wymiana tłoków) - wymiana termostatu - wymiana rozrządów (pasek i łańcuch) - nowe cewki i świece (wymieniane 2 -krotnie) - regeneracja turbospężarki Po odpaleniu zawsze są nierówne obroty (trwa to jakieś 20 sekund) po czym przeważnie ustają, bywa że silnik zgaśnie. Auto z instalacją LPG ale przejechałem po remoncie bez gazu 2000km i problem z nierównymi obrotami po rozruchu także występował. Drugi raz wystąpiło klekotanie jak na filmie (aktualnie jest ok - ale oczywistym jest, że to nie jest prawidłowa praca silnika). Co to może być? Serwis, który wykonywał remont 2 razy wymieniał mi świece (za które zapłaciłem)... bez sensu😕 Generalnie wydałem sporo kasy (blisko wartości auta) i jestem z deczka załamany Edytowane 10 Listopada przez panfranek
Langista Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada Albo dwumas się rozpadł, albo remont tak zrobiony, że panewki stukają. Po tym jak nierówno chodzi obstawiał bym panewki. Silnik na gwarancję, niech zgadują gdzie dali d*py.
przem8 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada (edytowane) Oddaj to na reklamacje, przecież po remoncie to powinno chodzic idealnie. Dziwię sie, że za swiece tym gamoniom placiles, zwłaszcza że nie pomogło. Jak po wciśnięciu sprzęgła ucichnie to dwumas, a ja bardziej obstawiam napinacz łańcucha póki co. Edytowane 10 Listopada przez przem8 1
pucha10 Opublikowano 10 Listopada Opublikowano 10 Listopada 4 godziny temu, przem8 napisał(a): obstawiam napinacz łańcucha póki co. Podobny dźwięk miałem jak urwał się ślizg w napinaczu łańcucha. Tylko częstotliwość większa.
przem8 Opublikowano 11 Listopada Opublikowano 11 Listopada A to diesel, że zepsuty wtryskiwacz stuka jak poyebany? 1
panfranek Opublikowano 12 Listopada Autor Opublikowano 12 Listopada W dniu 10.11.2024 o 14:12, przem8 napisał(a): Jak po wciśnięciu sprzęgła ucichnie to dwumas No właśnie sprawdzałem Twoje wskazówki i po wciśnięciu sprzęgła nadal trzaska. Myślisz, że po tym teście sprzęgło można wykluczyć? Jadę jutro do tego warsztatu porozmawiać jak oni to widzą. Silnik naprawiany 4 miesiące temu.
Langista Opublikowano 12 Listopada Opublikowano 12 Listopada Jak się zagrzeje to też nie ma różnicy po wciśnięciu sprzęgła?
panfranek Opublikowano 15 Listopada Autor Opublikowano 15 Listopada W dniu 12.11.2024 o 13:54, Langista napisał(a): Jak się zagrzeje to też nie ma różnicy po wciśnięciu sprzęgła? Mruga także check engine, więc sprzęgło raczej bym wykluczył.
Langista Opublikowano 15 Listopada Opublikowano 15 Listopada Odebrałeś auto w takim stanie od mechanika?
panfranek Opublikowano 17 Listopada Autor Opublikowano 17 Listopada W dniu 15.11.2024 o 15:02, Langista napisał(a): Odebrałeś auto w takim stanie od mechanika? Nie, odebrałem auto z delikatnym falowaniem obrotów po rozruchu. Naprawa miała miejsce 3 miesiące temu a opisywane problem pojawił się teraz. Nie mogę też wykluczyć, że to coś niezwiązanego z wykonanym remontem.
Langista Opublikowano 17 Listopada Opublikowano 17 Listopada Ewidentnie jest to spartolony remont, auto na gwarancję.
malkavi Opublikowano Czwartek o 00:29 Opublikowano Czwartek o 00:29 Najprawdopodobniej panewka. Daj znać co było powodem stuków.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się