panfranek Opublikowano Niedziela o 00:29 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 00:29 (edytowane) Cześć, pacjent A4 B7 1.8 T BFB auto po remoncie silnika: - regeneracja głowicy (szlifowanie, wymiana tłoków) - wymiana termostatu - wymiana rozrządów (pasek i łańcuch) - nowe cewki i świece (wymieniane 2 -krotnie) - regeneracja turbospężarki Po odpaleniu zawsze są nierówne obroty (trwa to jakieś 20 sekund) po czym przeważnie ustają, bywa że silnik zgaśnie. Auto z instalacją LPG ale przejechałem po remoncie bez gazu 2000km i problem z nierównymi obrotami po rozruchu także występował. Drugi raz wystąpiło klekotanie jak na filmie (aktualnie jest ok - ale oczywistym jest, że to nie jest prawidłowa praca silnika). Co to może być? Serwis, który wykonywał remont 2 razy wymieniał mi świece (za które zapłaciłem)... bez sensu😕 Generalnie wydałem sporo kasy (blisko wartości auta) i jestem z deczka załamany Edytowane Niedziela o 00:31 przez panfranek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano Niedziela o 12:32 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 12:32 Albo dwumas się rozpadł, albo remont tak zrobiony, że panewki stukają. Po tym jak nierówno chodzi obstawiał bym panewki. Silnik na gwarancję, niech zgadują gdzie dali d*py. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano Niedziela o 13:12 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 13:12 (edytowane) Oddaj to na reklamacje, przecież po remoncie to powinno chodzic idealnie. Dziwię sie, że za swiece tym gamoniom placiles, zwłaszcza że nie pomogło. Jak po wciśnięciu sprzęgła ucichnie to dwumas, a ja bardziej obstawiam napinacz łańcucha póki co. Edytowane Niedziela o 13:12 przez przem8 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pucha10 Opublikowano Niedziela o 17:15 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 17:15 4 godziny temu, przem8 napisał(a): obstawiam napinacz łańcucha póki co. Podobny dźwięk miałem jak urwał się ślizg w napinaczu łańcucha. Tylko częstotliwość większa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panfranek Opublikowano Poniedziałek o 16:16 Autor Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 16:16 A może to wtryskiwacz? 🤔 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano Poniedziałek o 16:40 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 16:40 A to diesel, że zepsuty wtryskiwacz stuka jak poyebany? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panfranek Opublikowano Wtorek o 12:15 Autor Udostępnij Opublikowano Wtorek o 12:15 W dniu 10.11.2024 o 14:12, przem8 napisał(a): Jak po wciśnięciu sprzęgła ucichnie to dwumas No właśnie sprawdzałem Twoje wskazówki i po wciśnięciu sprzęgła nadal trzaska. Myślisz, że po tym teście sprzęgło można wykluczyć? Jadę jutro do tego warsztatu porozmawiać jak oni to widzą. Silnik naprawiany 4 miesiące temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano Wtorek o 12:54 Udostępnij Opublikowano Wtorek o 12:54 Jak się zagrzeje to też nie ma różnicy po wciśnięciu sprzęgła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się