ErnestCokan Opublikowano Niedziela o 18:13 Opublikowano Niedziela o 18:13 Witam, Wczoraj wyskoczył mi komunikat AdBlue usterka brak rozruchu za 1000 km Błędy jakie znalazłem po podłączeniu VCDSa wrzucam na fotkach, moje pytanie, jak sądzicie czy te 4 błędy wskazują na walnięty sterownik AdBlue? bo podobno te sterowniki najczęściej padają, czy raczej szukać gdzieś indziej. Pozdrawiam .
Muskel1 Opublikowano Niedziela o 18:15 Opublikowano Niedziela o 18:15 1. Wrzucamy zawsze pełny auto-scan w postaci pliku tekstowego. txt a nie jakieś marne zdjęcia. 2. Użyj wyszukiwarki bo temat rzeka istnieje już od dawna na forum.
wuPiotrek Opublikowano Poniedziałek o 08:02 Opublikowano Poniedziałek o 08:02 dolej adblue do pelna, skasuj bledy. jak bedzie wracac to wymien sterownik. temat jest na forum dobrze opisany. te bledy cisnienia to moga byc od zbyt niskiego poziomu adblue
ErnestCokan Opublikowano Poniedziałek o 11:54 Autor Opublikowano Poniedziałek o 11:54 3 godziny temu, wuPiotrek napisał(a): dolej adblue do pelna, skasuj bledy. jak bedzie wracac to wymien sterownik. temat jest na forum dobrze opisany. te bledy cisnienia to moga byc od zbyt niskiego poziomu adblue ok dzięki, dolałem 10 litrów ale chyba to nie jest ful nie wiem ile wchodzi litrów jutro dokupię jeszcze następną 10L
Muskel1 Opublikowano Poniedziałek o 13:44 Opublikowano Poniedziałek o 13:44 Zależy jaki masz zbiornik. Standardowo były 12l, jako opcję można było za dopłatą zamówić 24l.
ErnestCokan Opublikowano 1 godzinę temu Autor Opublikowano 1 godzinę temu Dolałem jeszcze 5 L czyli razem wlazło 15L AdBlue pod korek, wykasowałem błędy ale komunikat 1000 km nadal wyskakuje Wstawiam PDF z błędami może ktoś pomoże czy da się ten komunikat wykasować, czy naprawa a może zupełnie wywalić to z auta i po problemie koszt 1500 zł Log-ZS6666-WAUZZZF45HA044476-222168km.pdf
Muskel1 Opublikowano 1 godzinę temu Opublikowano 1 godzinę temu Na przyszłość wrzucaj auto-scan w formie nie obrobionej, czyli takim formacie, jaki zostaje zapisany przez VCDS (dokument tekstowy .txt a nie PDF). Musisz sprawdzić na pracującym silniku jakie są wartości: -obroty pompy czynnika redukującego -wysterowanie pompy czynnika redukującego -ciśnienie czynnika rdeukujacego. Na scanie w błędzie zapisane jest ciśnienie czynnika redukującego wartość na minusie, więc prawdopodobnie pompa AdBlue nie pracuję. Ciśnienie czynnika redukującego powinno na pracującym silniku wynosić stale ok. 5 Bar.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się