kac00r Opublikowano 20 godzin temu Opublikowano 20 godzin temu Czołem wszystkim, Piszę do was w celu poradzenia się. Wyciągnąłem silnik wraz ze skrzynią z mojej b9tki. Do prac, które planuje wykonać potrzebuje oddzielić skrzynię od silnika, lecz problem pojawił się w momencie w którym chciałem odkręcić 3x16mm śruby znajdujące się na konwerterze. Nie mam zwyczajnie pojęcia w jaki sposób mógł bym je odkręcić, próbowałem trzymając wał za śrubę na kole pasowym, lecz efekt był wiadomy - podejmując próbę kręcenia śrubą na konwerterze oraz jednoczesnym zapieraniu śruby koła pasowego zwyczajnie luzowałem śrubę na wale. Myślałem nad zablokowaniem koła zamachowego w którymś z punktów jak np. miejsce rozrusznika, ale po chwili odpuściłem z obawy na uszkodzenia aluminiowej obudowy skrzyni. Macie jakieś rozsądne pomysły? Mi już ręce opadają.
lucasek Opublikowano 17 godzin temu Opublikowano 17 godzin temu Wymontowanie i zamontowanie koła zamachowego.pdf
kac00r Opublikowano 16 godzin temu Autor Opublikowano 16 godzin temu (edytowane) Nie mam niestety 🙃 a tez klucz udarowy by nie wszedł przez te okienko inspekcyjne u dołu skrzyni Edytowane 16 godzin temu przez kac00r
wuPiotrek Opublikowano 3 godziny temu Opublikowano 3 godziny temu (edytowane) Instrukcja mówi żeby trzymać właśnie za przód wału. Tą śrubę dokręć mocniej udarem jak już poluzowałeś. Spróbuj założyć klucz inaczej na tą śrubę od koła zamachowego, okienko jest spore możesz założyć klucz pod kątem tak żeby nie był po promieniu od osi koła tylko bardziej równolegle do okienka, mocno zmienisz rozkład sił i nie wszystko pójdzie w obrót wału. Musi puścić. Edytowane 3 godziny temu przez wuPiotrek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się