lasyk Opublikowano 4 Stycznia Opublikowano 4 Stycznia Witajcie Szukając po starych tematach nigdzie się nie natknąłem, więc znalazłem na internecie gotowy adapter do wpięcia jako reżystor rejstacji.(zdj1) Jako że kilka osób w komentarzach tego pisało, że dalej im wyskakuje błąd znalazłem opornik polecany tez przez innych 5w 100ohm. (zdj2) Moje pytanie brzmi czy jest ktoś mi w stanie pomoc pod które z 4 kabli oryginalnych wpiąć ten opornik i czy to ma w ogóle sens? Przerabiałem już różne ledy, tansze, droższe, pseudo osram, nawet ori. Wszystko albo się pali po kilku miesiącach, albo wywala mi błędami. Chcę założyć delikatne ledy, nie potrzeba mi oświetlać ulicy z tyłu, stąd taka moja decyzja o dodaniu tego reżystora i kolejnej próbie. Pozdrawiam!
Fido Opublikowano 4 Stycznia Opublikowano 4 Stycznia Pytanie z ciekawości. Po co Ci widoczność Twojej tylnej tablicy rejestracyjnej z kilku kilometrów ???
Langista Opublikowano 4 Stycznia Opublikowano 4 Stycznia Kup oryginalne lampki LED z ASO, obojętnie które, może być Skoda, Seat, VW, Audi. Te oryginalne są już z rezystorami, pasują p&p i nie oświetlają samochodu jak neony w filmach serii Fast&Furious
lasyk Opublikowano 5 Stycznia Autor Opublikowano 5 Stycznia 16 godzin temu, Fido napisał(a): Pytanie z ciekawości. Po co Ci widoczność Twojej tylnej tablicy rejestracyjnej z kilku kilometrów ??? Właśnie chodzi mi o to, aby tej ulicy nie oświetlać. Wszystko co miałem do tej pory waliło strasznie.
pelonek1 Opublikowano 5 Stycznia Opublikowano 5 Stycznia 15 godzin temu, Langista napisał(a): Te oryginalne są już z rezystorami Nie są.
Langista Opublikowano 6 Stycznia Opublikowano 6 Stycznia To są moduły LED, które w swojej budowie mają już rezystor, dzięki czemu pracują w instalacji 12V. Zwykły LED biały pracuje do 3V, wszystko co jest powyżej ma już rezystor w samej swojej budowie, dlatego go nie widać. Gdyby nie miały rezystorów, paliły by się po kilku skokach napięcia, których w aucie jest dużo.
pelonek1 Opublikowano 6 Stycznia Opublikowano 6 Stycznia W B6, chociaż chyba nie we wszystkich mogą świecić bez lutowania rezystorów, w B7 już nie. Montowałem kilka lat temu oryginalne ledy do C6 polift i rezystory lutowałem, świecą do dziś, bez rezystorów waliły błędem spalonej żarówki na fisie.
lasyk Opublikowano 10 Stycznia Autor Opublikowano 10 Stycznia Odpowiedzi dużo, jednak nikt nie odpowiedział mi na to co potrzebuję.
pelonek1 Opublikowano 10 Stycznia Opublikowano 10 Stycznia (edytowane) 39 minut temu, lasyk napisał(a): Odpowiedzi dużo, jednak nikt nie odpowiedział mi na to co potrzebuję. Kup LEDy z ASO, dolutuj rezystory i ciesz się normalnym podświetleniem tablicy rejestracyjnej. Mi rezystory dobrali w sklepie elektronicznym, dolutowałem bezpośrednio do lampek. Edytowane 10 Stycznia przez pelonek1
Fido Opublikowano 10 Stycznia Opublikowano 10 Stycznia 2 godziny temu, lasyk napisał(a): Odpowiedzi dużo, jednak nikt nie odpowiedział mi na to co potrzebuję. Zamiast kombinować to załóż zwykłe żarówki. Nie utrudniaj sobie życia.
afroo. Opublikowano 11 Stycznia Opublikowano 11 Stycznia Jeśli masz problem z dobraniem odpowiednich komponentów, to są dwie opcje. Pierwsza - zakupić sprawdzony, gotowy zestaw P&P, bez żadnego kombinowania i lutowania, np taki, jak tutaj: https://allegro.pl/oferta/lampki-rej-led-audi-a4-b7-led-osram-10w-bez-bledu-can-rezystor-srubki-7209604355 Lub druga - poprawić nieco barwę świecenia lampek, montując nowe oprawki ze zwykłymi żarówkami tego typu: https://allegro.pl/oferta/zarowka-12v-c5w-5w-sv8-5-36mm-xenonblu-15679658774 W przypadku drugiej opcji, którą sam zalecam, zyskujesz delikatne, białe światło, które nie wali w asfalt, jak większość ledowych modułów. A same żarówki kosztują grosze i nie żal ich zmieniać chociażby nawet raz w roku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się