tymson Opublikowano 7 Stycznia Opublikowano 7 Stycznia siemanko, problem jest taki, że po przejechaniu kilkudziesięciu kilkuset kilometrów, po zgaszeniu silnika i wystudzeniu go znajduje się powietrze, po odkręceniu korka wszystko wraca do normy, a czasami po zgaszeniu zaciąga płyn nie wiadomo gdzie, węże miękkie, po osiągnięciu temperatury płyn wraca do zbiorniczka wyrównawczego, układ odpowietrzony
Langista Opublikowano 7 Stycznia Opublikowano 7 Stycznia To normalna praca układu, pod ciśnieniem jest go trochę mniej, bo jest 'wepchane' w przewody, odkręcając korek pozbywasz się ciśnienia i poziom wraca.
tymson Opublikowano 7 Stycznia Autor Opublikowano 7 Stycznia no niby tak, tylko stan się powinien zmieniać między minimum a maksimum, a nie 2/3 zbiorniczka, a jak już odda to później nie może dogrzac samochodu
przem8 Opublikowano 7 Stycznia Opublikowano 7 Stycznia Ja po dłuższym postoju masz masz ciśnienie w ukladzie to upg. W tych silnikach jak jest wszystko ok to przy odkręcaniu korka na rozgrzanym silniku prawie w ogóle ciśnienia nie ma.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się