Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zaciąganie płynu chłodniczego w Audi A4 B6 1.8T BEX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siemanko, problem jest taki, że po przejechaniu kilkudziesięciu kilkuset kilometrów, po zgaszeniu silnika i wystudzeniu go znajduje się powietrze, po odkręceniu korka wszystko wraca do normy, a czasami po zgaszeniu zaciąga płyn nie wiadomo gdzie, węże miękkie, po osiągnięciu temperatury płyn wraca do zbiorniczka wyrównawczego, układ odpowietrzony

Opublikowano

To normalna praca układu, pod ciśnieniem jest go trochę mniej, bo jest 'wepchane' w przewody, odkręcając korek pozbywasz się ciśnienia i poziom wraca.

Opublikowano

no niby tak, tylko stan się powinien zmieniać między minimum a maksimum, a nie 2/3 zbiorniczka, a jak już odda to później nie może dogrzac samochodu 

Opublikowano

Ja po dłuższym postoju masz masz ciśnienie w ukladzie to upg. W tych silnikach jak jest wszystko ok to przy odkręcaniu korka na rozgrzanym silniku prawie w ogóle ciśnienia nie ma.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...