AudiA4B9 Opublikowano 11 Stycznia Opublikowano 11 Stycznia Witajcie! Czy ktoś z Was orientuje się w temacie chptuningu sterownika silnika i skrzyni auta? . Pacjent: A4 2.0 tfsi 204 quattro 2022 rok. Jestem z Poznania i szukam kogoś kto zrobi mi soft skrzyni i silnika. Pytałem w kilku miejscach ale wszędzie słyszę, że tych nowych ecu nie da się programować. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi
Dev Opublikowano 11 Stycznia Opublikowano 11 Stycznia Da się, musisz tylko trafic w "odpowiednich" ludzi. Kolejną niespodzianką będzie cena za taką usługę
AudiA4B9 Opublikowano 11 Stycznia Autor Opublikowano 11 Stycznia 25 minut temu, Dev napisał(a): Da się, musisz tylko trafic w "odpowiednich" ludzi. Kolejną niespodzianką będzie cena za taką usługę Znasz kogoś z tych „odpowiednich”?
Dev Opublikowano 11 Stycznia Opublikowano 11 Stycznia Znam, ostatnio "ćwiczyli" tiguana R 320kM w serii, wyszło 360
Galetto Opublikowano 12 Stycznia Opublikowano 12 Stycznia Nikt Ci nie zrobi tuningu skrzyni S-tronic w A4 B9 po 18r ponieważ wszystkie te skrzynie 0CK, 0CL, 0CJ od około 2018-19r mają nowy hardware 0HK, który na obecną chwilę nie został nigdzie złamany i żadne urządzenie na świecie nie odczyta tej skrzyni. Przed 19r starsze hardware owszem bez problemu. Jeśli ktoś twierdzi, że zrobi to po prostu nie ma o tym pojęcia i się przekona jak do niego pojedziesz (a skoro nie ma pojęcia i tego nie wie to znaczy, że nie ma nowszych aut do roboty bo ludzie go mijają łukiem). Co do silnika to podobnie wersja 204KM jest na ECU Bosch, który od około 2022r jest zablokowany przez producenta nowym typem blokady. Urządzenia na rynku jeszcze tego nie robią. Są już pojedyncze osoby za granicą, które są w stanie odblokować ECU, ale trzeba wysłać sterownik na kilka dni i koszt takiego odblokowania zaczyna się od 500E w górę. Jeśli odblokują Ci to potem będzie możliwy tuning silnika. Nie mylić tego silnika z wersjami 45TFSI- 245KM, 252KM, 265KM tam są sterowniki Continentala i nie mają takiej blokady jak BOSCH i można je robić bez większych problemów. PS. Co do Tiguana to silniki poprzeczne i całkiem inne skrzynie DQ500/DQ381, które robią się nawet po najnowsze roczniki. 1
AudiA4B9 Opublikowano 12 Stycznia Autor Opublikowano 12 Stycznia 12 godzin temu, Galetto napisał(a): Nikt Ci nie zrobi tuningu skrzyni S-tronic w A4 B9 po 18r ponieważ wszystkie te skrzynie 0CK, 0CL, 0CJ od około 2018-19r mają nowy hardware 0HK, który na obecną chwilę nie został nigdzie złamany i żadne urządzenie na świecie nie odczyta tej skrzyni. Przed 19r starsze hardware owszem bez problemu. Jeśli ktoś twierdzi, że zrobi to po prostu nie ma o tym pojęcia i się przekona jak do niego pojedziesz (a skoro nie ma pojęcia i tego nie wie to znaczy, że nie ma nowszych aut do roboty bo ludzie go mijają łukiem). Co do silnika to podobnie wersja 204KM jest na ECU Bosch, który od około 2022r jest zablokowany przez producenta nowym typem blokady. Urządzenia na rynku jeszcze tego nie robią. Są już pojedyncze osoby za granicą, które są w stanie odblokować ECU, ale trzeba wysłać sterownik na kilka dni i koszt takiego odblokowania zaczyna się od 500E w górę. Jeśli odblokują Ci to potem będzie możliwy tuning silnika. Nie mylić tego silnika z wersjami 45TFSI- 245KM, 252KM, 265KM tam są sterowniki Continentala i nie mają takiej blokady jak BOSCH i można je robić bez większych problemów. PS. Co do Tiguana to silniki poprzeczne i całkiem inne skrzynie DQ500/DQ381, które robią się nawet po najnowsze roczniki. Masz rację. Ćwiczyłem taki temat wysyłania sterownika w przypadku mojego drugiego auta ( BMW M340i z 2023). Sterownik wysłany do Finlandii (?firma Femto) czekałem na niego ponad miesiąc zastanawiając się czy w ogóle wróci. Fakt, że teraz można go programować do woli. Jednak po tamtych doświadczeniach już raczej nie będę się w to bawił w przypadku A4, które ma być typowym daily. Trzeba będzie skrzynię permanentnie w trybie S używać i tyle. Pozdrawiam
retro123 Opublikowano 24 Stycznia Opublikowano 24 Stycznia W dniu 11.01.2025 o 22:56, AudiA4B9 napisał(a): Witajcie! Czy ktoś z Was orientuje się w temacie chptuningu sterownika silnika i skrzyni auta? . Pacjent: A4 2.0 tfsi 204 quattro 2022 rok. Jestem z Poznania i szukam kogoś kto zrobi mi soft skrzyni i silnika. Pytałem w kilku miejscach ale wszędzie słyszę, że tych nowych ecu nie da się programować. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi Witam, uderz do tuneforce. Oni sa z komornik - jedni z lepszych. Robilem juz tam 2 auta i jak odbiore swoie a5 z 2021r 2.0tfsi to jade do nich. Tylko u mnie jest 265km i te sa podatne na podniesienie mocy ( turbina continental). Co do skrzyni to sie nie da
AudiA4B9 Opublikowano 29 Stycznia Autor Opublikowano 29 Stycznia W dniu 24.01.2025 o 19:56, retro123 napisał(a): Witam, uderz do tuneforce. Oni sa z komornik - jedni z lepszych. Robilem juz tam 2 auta i jak odbiore swoie a5 z 2021r 2.0tfsi to jade do nich. Tylko u mnie jest 265km i te sa podatne na podniesienie mocy ( turbina continental). Co do skrzyni to sie nie da A oni jeszcze w Komornikach działają? W zeszłym roku robili mi soft w Superb 272 i musiałem do nich do Piły jechać. Poza tym lekko mi „podpadli”, bo polegli na zrobieniu programu w Tiguanie 1.5 tfsi z 2022 ( wczesniej zaklinali się na wszystkie spospoby, ze napewno dadzą radę).
Deniro Opublikowano 30 Stycznia Opublikowano 30 Stycznia NaviTronic Chip-Tuning u Braci WWW.FACEBOOK.COM Dzień dobry , Dzień dobry ! 🙂 Witajcie drodzy czytelnicy oraz hejterzy 😁 chwile Nas nie było i już pewnie myśleliście że NaviTronic się skończył , niestety muszę was zmartwić - pchamy...
AudiA4B9 Opublikowano 1 Lutego Autor Opublikowano 1 Lutego W dniu 30.01.2025 o 16:42, Deniro napisał(a): NaviTronic Chip-Tuning u Braci WWW.FACEBOOK.COM Dzień dobry , Dzień dobry ! 🙂 Witajcie drodzy czytelnicy oraz hejterzy 😁 chwile Nas nie było i już pewnie myśleliście że NaviTronic się skończył , niestety muszę was zmartwić - pchamy... Witaj. Czy jesteście w stanie zrobić coś ze skrzynią ( podniesienie obrotów minimalnych, zmniejszenie laga) w A4 2022 40tfsi quattro? Pozdrawiam
black70 Opublikowano 5 Lutego Opublikowano 5 Lutego Nie ma takiej możliwości na dzień dzisiejszy. Robią tylko adaptację i nie ma co zaklinać rzeczywistości, że coś to zmienia. Obroty nadal są tam, gdzie były. Trzeba jeździć w trybie S niestety.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się